AndroidHealthClinic

Ex wereldkampioen kickboxen in mijn straat doodgeschoten... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2005
Berichten
784
Waardering
5
Af en toe komen die schietpartijen echt in de buurt...

Hiervoor woonde ik op Zuid... Daar ook 'n schietpartij van dichtbij gezien... Nu denk je veilig in Noord te wonen...


ROTTERDAM (ANP) - Bij een schietpartij op de Meidoornsingel in Rotterdam is maandag kickboxer Peter Smit omgekomen. De politie bevestigde dit maandagavond. De 43-jarige voormalig Europees en wereldkampioen kickboxen zou zijn neergeschoten na een woordenwisseling. Over de toedracht van de schietpartij is nog niets bekend.

De politie heeft nog geen aanhoudingen verricht. Wel heeft zij het vuurwapen aangetroffen, waarmee meerdere schoten zijn gelost.

De Meidoornsingel ligt in de wijk Schiebroek in het noorden van Rotterdam. De wijk scoorde in 2004 een 8,8 op de gemeentelijke Veiligheidsindex en heeft daarmee het predikaat veilig.
 
Test_Addicted zei:
zou zijn neergeschoten na een woordenwisseling. i]
what the ****??? een woordenwisseling en dan pats... dood???
dan denk je in het vervolg ook 2 keer na voor je een discussie aangaat :eek:
 
Is nog mijn trainer geweest :sad:
 
Gaat vaak over dingen die al langer lopen. Tegenstander weet dat hij het fysiek niet kan redden en heeft al wat bij zich.
Drempel is dan alweer een stukkie lager om het ook daadwerkelijk te gaan gebruiken!
Ze moeten gewoon de straf op verboden wapenbezit 20x verhogen. Dan los je de dingen pas op!
 
Die amerikaanse toestanden komen toch wel soms schrikbarend dichtbij he :? Hopelijk komt dat hier (België en Nederland dus) toch niet zo als daar hoor.
 
RichardV zei:
Gaat vaak over dingen die al langer lopen. Tegenstander weet dat hij het fysiek niet kan redden en heeft al wat bij zich.

idd, daar dacht ik ook al aan. trieste zaak :(
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Het wordt gvd steeds erger :mad:
 
je bent nergens meer veilig.
 
Ja je weet natuurlijk ook niet wat hijzelf heeft uitgespookt.
 
Inderdaad...vaak hebben dat soort mannen een bodyguard functie bij de wat zwaardere criminelen..of doen ze zelf lekker mee...wie zijn billen barnd moet op de blaren zitten is een oud NL's spreekwoord...ik praat hier natuurlijk niets goed, maar de meeste mensen kennen het risico van het vak wel hoor...

grt. D.W.
 
Test_Addicted zei:
De Meidoornsingel ligt in de wijk Schiebroek in het noorden van Rotterdam. De wijk scoorde in 2004 een 8,8 op de gemeentelijke Veiligheidsindex en heeft daarmee het predikaat veilig.[/i]
Jammer dat de schutter daar geen rekening mee hield.

Ook jammer dat een geweldig kickbokser het tijdelijke voor het eeuwige heeft verwisseld.
 
dutch windmill zei:
Inderdaad...vaak hebben dat soort mannen een bodyguard functie bij de wat zwaardere criminelen..of doen ze zelf lekker mee...wie zijn billen barnd moet op de blaren zitten is een oud NL's spreekwoord...ik praat hier natuurlijk niets goed, maar de meeste mensen kennen het risico van het vak wel hoor...

grt. D.W.

yep, bezoek maar een vechtsport gala. Het gemêleerde publiek is alleen al vaak het toegangskaartje waard. De criminaliteit druipt er vaak vanaf.:D

Helaas kunnen nogal wat mensen met een criminele carrière een menselijke pitbull goed gebruiken. Een goed getrainde vechtsporter is altijd handig voor bedreiging, intimidatie en incasso werkzaamheden.
Je rolt er makkelijk in. Criminelen zijn niet zoals veel mensen denken van die stereotype bullebakken.
Ik heb vaak het idee dat nogal wat vechtsporters geen flauw idee hebben wat de beroepsrisico’s zijn van criminele schnabbels.
 
heel triest, als je iemand al wilt of kunt doden voor om het even wat moet het al erg zijn of ben je gestoord ...
 
Ik krijg telkens het idee dat dat soort sporten een beetje schimmige backstage area hebben. (kick)boksen, freefight etc. Niet dat in de bb wereld alles even fris is aangezien er veel organisatorische banden zijn met deze kringen, maar toch. Niet zulke lekkere mensen allemaal ???
 
2de Nederlandse wereldkampioen kickboxen vermoord binnen een jaar. Gecondoleerd Brolly en RIP Peter Smit.
 
Damn. Maar idd: je kent het hele verhaal niet, maar das waarschijnlijk nog geen reden om iemand neer te schieten: k*tWAPENS.
 
dutch windmill zei:
Inderdaad...vaak hebben dat soort mannen een bodyguard functie bij de wat zwaardere criminelen..of doen ze zelf lekker mee...wie zijn billen barnd moet op de blaren zitten is een oud NL's spreekwoord...ik praat hier natuurlijk niets goed, maar de meeste mensen kennen het risico van het vak wel hoor...

grt. D.W.

idd vaak gaan zulke mannen mee bij geldophalingen
 
dream warrior zei:
idd vaak gaan zulke mannen mee bij geldophalingen
Toch verdient dat niet zo heel goed...
 
Back
Naar boven