MuscleMeat

exacte reden voor AS gebruik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dank je ;)
 
Ik was benieuwd, hoe het zou werken. En gezond is het niet, dat weet ik. En sorry met het idee 'ik ben natural' daar koop je niks extra's mee. Ik niet tenminste.
 
Originally posted by Floyd
Ik was benieuwd, hoe het zou werken. En gezond is het niet, dat weet ik. En sorry met het idee 'ik ben natural' daar koop je niks extra's mee. Ik niet tenminste.

Dat hangt helemaal van je doel af. Je kan ook als doel hebben om te kijken hoever je je grenzen kan verleggen als naturel. Het is welliswaar een nog zwaardere weg met mindere gains, maar hoeft daarom niet minder voldoening te geven.

Bovendien zou ik er niet zonder meer van uitgaan dat iedere BB (naturel of niet) alsmaar groter wil worden.
 
Originally posted by Floyd
Ik was benieuwd, hoe het zou werken. En gezond is het niet, dat weet ik. En sorry met het idee 'ik ben natural' daar koop je niks extra's mee. Ik niet tenminste.

Ha neen zeker. Kijik mijn doel is ooit 320kg te trekken en 300kg te squatten naturel, toch mooi als je kunt zeggen als het naturel is of niet?
 
Wel als het iets betekende ...... zoveel 'naturals' tegenwoordig die geheugen van maximaal 1 week hebben (bijwerkling van de steroiden denk ik).

Nee naturals herken je gelijk aan de compacte bouw ..... iets wat weinig mensen aspireren (hoewel ik persoonlijk het bnest mooi vind). Dat is tegenwoordig nof de enige verdienste dat natural zijn heeft
 
Dus wil je me nu zeggen dat je een domme kloot bent als je naturel bent. Kijk dat is complete onzin.
 
nee ..... ik zeg dat de term zelf geen waarde meer vertengwoordigd...... en eigenlijk vind ik dat doodzonde.
 
volledig akkoord koen.

me too, ik wil kunnen zeggen : dat heb ik met mijn zweet brein bereikt.
ik wil gaan tot het uiterste, zonder as. ik wil gaan tot waar ik weet te kunnen gaan. en het kan, en als ik een 365kg squatter naturel zie, dan weet ik dat ik tenminste 300kg kan squatten. niet morgen, maar ooit. en ik zal trots zijn om te zeggen, ik heb het zonder as gedaan. ik koop er misschien niets mee, ik zal misschien niet wereldkampioen zijn, maar ik zal mijn doel bereikt hebben.

en als dat niets betekend? dan weet ik niet meer wat wel iets betekend.
 
Originally posted by Shadum
nee ..... ik zeg dat de term zelf geen waarde meer vertengwoordigd...... en eigenlijk vind ik dat doodzonde.

die term heeft geen waarde voor zij die er geen waarde aan hechten, of voor diegenen die de term verkrachten om hun eigen imago nog meer op te krikken.

ik heb oneindig veel respect voor iemand die openlijk zegt ik gebruik. en ik heb oneindig veel admiratie voor iemand die naturel bereikt wat velen naturel onmigelijk achten. en ik heb geen respect voor de persoon die erover liegt dattem zwart ziet. als je iets doet moet je de gevolgen leren dragen. alle gevolgen.

voor mij heeft de term dus heeeel veel waarde :D
 
groot gelijk Spike, tis doping die al veel sporten verkloot heeft vergeet dat niet.
Waarom dient een wedstrijd? Om de beste van de betere te scheiden
Waarom nemen sommige hardlopers doping? Omdat ze net dat tikje te kort komen om mee te draaien met de wereldtop, spijtig voor hen maar zij zijn net geen wereldtop.....that's it!
 
daar heb ik het niet over.

doping is tegenwoordig een bijna noodzakelijk deel in de sport.
en waarom? het publiek, de mensen rondom de athleten willen steeds betere prestaties zien, steeds meer records etc etc etc... en DAT terwijl ze normaal naturel zouden moeten blijven. neen, dit gaat spijtig genoeg niet. of velen hebben het geduld niet. of er is teveel druk.

het spijtige is het taboe dat er rondom is, in Powerlifting is dat al voor een deel verholpen, door geteste en niet-geteste federaties.
maar de overheid(heden) lijkt zo anti-doping te zijn, terwijl ze zelf weten dat MOEST alle doping van de aardbol verdwijnen, ze topsport waarschijnlijk ten gronde zullen brengen. doping is en blijft een taboe, wat zeer spijtig is. ik had veel liever gewild dat iedereen consequent zou zijn.

jullie willen steeds meer records? buitenmenselijke prestaties? wel dan moet je maar aanvaarden dat er mensen zijn die doping zullen gebruiken.

maar als je de mogelijkheid hebt om te kiezen tussen een geteste en niet-gteste federatie, vind ik dat je eerlijk moet zijn met jezelf.
 
Ik vind niet dat het de doping is die de sport verkloot, maar de heimelijke gebruikers die met hun gedrag all natural events verkrachten.

Daar aan toevoegende .... anders dan heimelijkk gebruik is heden ten dage niet mogelijk ..... en daar in zie ik een van de belangrijkste oorzaken van de vervuiling van de all natural tak van de sport.
 
zeker... en is ook doodzonde.

er zijn NU al mensen die me niet geloven als ik zeg dat ik naturel ben en mijn stats geef....
 
ja, jullie hebben wel gelijk

Ja das zonde he heb ook al veel roddelaars moeten verdragen maar das hun probleem
 
dat is wat ik bedoelde met 'de term heeft geen waarde meer' ...... je kunt het wel zijn ... maar wie gelooft je nog ....... Nou ja ik geloof spike in ieder geval wel !
 
ok had je mis begrepen ;)
 
Tuurlijk zijn er genoeg naturals die heel ver komen maar wil je als powerlifter met de top meedraaien dan zal je toch aan de gear moeten ... punt.

@munk : pas je signature effe aan 100% nartural powerlifter in >> 100% natural powerlifter ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Spike

ik heb oneindig veel respect voor iemand die openlijk zegt ik gebruik. en ik heb oneindig veel admiratie voor iemand die naturel bereikt wat velen naturel onmogelijk achten. en ik heb geen respect voor de persoon die erover liegt dattem zwart ziet. als je iets doet moet je de gevolgen leren dragen. alle gevolgen.

Helemaal mee eens! Als je wat gebruikt, is dat jouw eigen keuze en moet je daar gewoon eerlijk over zijn. En als je niet gebruikt, maar toch ver komt, heb je wat mij betreft een streepje voor.
 
Originally posted by Smalluser
Tuurlijk zijn er genoeg naturals die heel ver komen maar wil je als powerlifter met de top meedraaien dan zal je toch aan de gear moeten ... punt.


niet per se.

Orhan is een 100% naturel powerlifter, maar eindigt toch wel 6de op de europese kampioenschappen en 7de op de wereldkampioenschappen.

dus het kan, maar het is heel uitzonderlijk.


en zoiets merk je bij het begin. de eerste keer dat hij OOIT squatte, heeft hij onmiddellijk 230kg gesquat. dus dat zegt iets over zijn aanleg.
 
Originally posted by Spike
.... niet per se.

Orhan is een 100% naturel powerlifter, maar eindigt toch wel 6de op de europese kampioenschappen en 7de op de wereldkampioenschappen.

dus het kan, maar het is heel uitzonderlijk.


en zoiets merk je bij het begin. de eerste keer dat hij OOIT squatte, heeft hij onmiddellijk 230kg gesquat. dus dat zegt iets over zijn aanleg ....

Zondermeer Spike dat zijn hele nette resultaten maar ik bedoel iets specifieker de top, nummer 1 t/m 3 bv. maar dat is hun keuze.

Het is alleen wel doodzonde dat ze er zijn in een top 10 waar ook naturals in zitten want hoe hoog zou Orhan geeindigd zijn mochten er boven hem alleen maar naturals mee gedaan hebben ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven