AndroidHealthClinic

Excel sheet incl. progressieschema, voedingsschema, stats, etc. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het makkelijkst is even invoegen (rechts klikken op het nummer van de regel waar je wilt invoegen), dat moet goed gaan (uitgezonderd dat je je schema weer moet aanpassen).

Moeilijke versie:

In excel staat onder het menu 'invoegen' (insert) een menu 'naam' (name) en daarin de optie 'defineer' (define). Ik heb zelf een engelse excel versie dus het kan zijn dat het iets anders wordt genoemd.
Je krijgt een venster met daarin de verwijzing 'Tabel'. Klik op Tabel, hieraanvast zit een bereik, die loopt tot 970 ofzo, en dit kun je wijzigen naar 1000.

Bij mij ziet het er zo uit:

=Calorietabel!$A$1:$H$973

Dit wordt dan

=Calorietabel!$A$1:$H$1000

Na deze wijziging moet je toegevoegde product werken.

Ik heb het niet eerder opgemerkt, want als je iets invoegt dan wordt deze aanpassing automatisch gedaan.
 
Ok top dit werkt nu idd goed, thanxxx braakman
 
Dat bereik aanpassen werkte! :D

.. Daarbij heb ik nog een vraag.. Als je het 50-30-20 principe wilt volgens.. Is de 'Energie %' waarde nu de waarde waar je naar moet kijken, of moet je zelf dat gaan uitrekenen?
 
Laatst bewerkt:
Good stuff dude, daar ga ik eens ff mee spelen :D

Btw. Karma is on the way...moet nog ff geduld hebben tot ik weer uit mag delen :P
 
SiRoj zei:
Dat bereik aanpassen werkte! :D
.. Daarbij heb ik nog een vraag.. Als je het 50-30-20 principe wilt volgens.. Is de 'Energie %' waarde nu de waarde waar je naar moet kijken, of moet je zelf dat gaan uitrekenen?


Iemand?
 
SiRoj zei:
Is de 'Energie %' waarde nu de waarde waar je naar moet kijken, of moet je zelf dat gaan uitrekenen?

Yep, 30/50/20 zijn calorie- of energieverhoudingen. Je haalt zo 30% van al je kcal's uit eiwitten, 50% uit carbs en 20% uit vet.

1g eiwit = 4 kcal
1g carbs = 4 kcal
1g vet =9 kcal

Daarom altijd met calorie verhoudingen werken, en nooit met grammen.

bikerbabe zei:
mmh, is geen optie man/vrouw ?

Katch-McArdle geldt ook voor vrouwen.

De H-B formule voor vrouwen is:

BMR = 655.1 + (9.563 x kg) + (1.850 x cm) - (4.676 x leeftijd)
 
Oke thnx, wilde het graag zeker weten.. Zou maar helemaal voor 50-30-20 gaan en dat het dan iets anders is :mad:
 
Ik ga nu ook eindelijk een serieus vreetschema maken en dit tooltje is daar wel zeer handig voor man! Later deze week post ik mijn schema hier op het board kan iedereen erop schieten, tot die tijd...karma voor jou! ;)
 
:D geweldig programma, karma al gestuurd
 
gewoon alle dagen naar de mac donalds gaan en 2 zware big mac menu's verobere :cool:

Thats the way for getting FAT :cool:
er loopt een levend bewijs in Gent
 
Kei bedankt voor deze template. zo kan ik wel een mooi schematje maken!!:brew:
:D
 
Ontzettend bedankt!

Echt geweldig :klink:
 
kun je die link nog eens sturen, of anders je eigen site?

;)
 
ik heb ook wel interesse.....Thanks
 
Back
Naar boven