MuscleMeat

excel sheet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

johangeldrop

Novice
Lid geworden
31 mei 2016
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m92
Massa
104kg
kan iemand mij een linkje geven voor de excel sheet om een voedingsschema te maken?

ik heb rondgezocht op deze site maar kom er niet uit en die ik hier kan vinden werken op mijn computer niet , krijg ik niet goed geopend ofiets
 
 
bedankt voor je reactie maar ik krijg hier dus geen producten ingezet , kan dat liggen aan een programma wat ik nog moet instaleren of doe ik iets verkeerd, hij werkt bij mij niet
 
bedankt voor je reactie maar ik krijg hier dus geen producten ingezet , kan dat liggen aan een programma wat ik nog moet instaleren of doe ik iets verkeerd, hij werkt bij mij niet
Welke foutmelding krijg je? Hij werkt gewoon prima hier met Excel.
 
Doe het gewoon in myfitnesspal
 
bedankt voor je reactie maar ik krijg hier dus geen producten ingezet , kan dat liggen aan een programma wat ik nog moet instaleren of doe ik iets verkeerd, hij werkt bij mij niet
Heb je wel excel zelf?
of heb je iets als open office oid? Dan werkt het niet.

Wil je een product toevoegen dan staat dat ook uitgelegd in het eerste blad. Zet het nieuwe product op een plek van een product wat je niet gebruikt. Dus niet onderaan toevoegen. Er gaat met onderaan toevoegen iets fout in het programma.
 
hij doet het , stond een of andere beveiliging op ofzo , ga nu bezig met een cut schema thnx voor de hulp
 
Excel vraagt meestal om "enable editing" of in nl "wijzigingen toestaan"
 
Back
Naar boven