MuscleMeat

Excel

Bezoekers in dit topic

rhein

Novice
Lid geworden
5 jan 2017
Berichten
17
Waardering
5
Lengte
1m92
Massa
77kg
Vetpercentage
11%
Hi,

Heeft iemand misschien een fijn excel template of print-out of iets dergelijks om je voortgang bij te houden? Of gebruiken jullie BodySpace of een ouderwets notitieboekje tijdens de training?

Bij voorbaat dank!
 
ik gebruik jefit. Heb de pro versie 'gratis gedownload' dus krijg ook geen updates meer. Is veel handiger aangezien om de zoveel tijd de layout aanzienlijk veranderd en bij mij telkens na een update mijn progressie verdween. Ook is het zonder reclame.
 
BodySpace werkt echt vreselijk in ieder geval.
 
gebruik jefit zoals polotraxx zei.
 
Ik gebruik GymApp pro (kost 1.99 ofzo). Daarin kun je zelf je oefeningen, routine, schema's maken etc. Verder kun je er perfect je voortgang mee bijhouden en je rusttijd bijhouden tussen sets. Erg handig, ik gebruik hem ook vooral om te kijken of je deze keer meer gelift hebt dan de vorige keer. Van tevoren kijk je: oke vorige keer eerste set 12 keer op 80 kg, nu eens kijken of we de 12 aan kunnen tikken met 85 kg
 
Ik gebruik GymApp pro (kost 1.99 ofzo). Daarin kun je zelf je oefeningen, routine, schema's maken etc. Verder kun je er perfect je voortgang mee bijhouden en je rusttijd bijhouden tussen sets. Erg handig, ik gebruik hem ook vooral om te kijken of je deze keer meer gelift hebt dan de vorige keer. Van tevoren kijk je: oke vorige keer eerste set 12 keer op 80 kg, nu eens kijken of we de 12 aan kunnen tikken met 85 kg
Kun je met jefit ook en is gratis
 
Back
Naar boven