MuscleMeat

Excelent Proteine Bars - Nutrend (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het lichaam bevoorraden van hoogwaardige eiwitten
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Een half jaar
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heerlijk! Zeker de Chocolade met noten reep
  • Welke dosis heb je gebruikt? Één reep wanneer nodig
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyengymshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis cadeautjes bij bestelling.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 26,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Misschien, eerst nog de andere repen van Nutrend proeven!

Mijn review:

In één woord; Heer-lijk! Zeker goed te doen voor een eiwit reep die niet vol zit met suikers (zoals de meeste eiwit repen).
De voedingswaarde sluiten precies goed aan op de verhouding die ik gebruik om af te vallen, namelijk 30% eiwit, 50% koolhydraten, 20% vet.
Een perfecte snack voor tussen door dus!

Ik maak er niet dagenlijks gebruik van, maar ik heb ze wel altijd bij me voor als ik het ontzettend druk heb met school / werk.
Zo hou ik in ieder geval mijn lichaam elk 3 uur bevoorraad met eiwitten.

Volgende week zal ik de Low Carb repen van Nutrend reviewen, dan pas kan ik met zekerheid zeggen welke ik het beste vindt.

De beschikbare smaken zijn:

-Vanila met ananas
-Chocolade met noten
-Ananas met kokos
-Marsepein met amandelen
-Zwarte bes met veenbessen
-Lime met Papaya

De repen zijn verkrijgbaar in 2 maten; 40 gram en 85 gram

nutrend_excelent_protein_ba_1.jpg


10.jpg
 
Laatst bewerkt:
vindt het duur:eek:
 
Ze zijn ook niet € 26,90, maar € 32,90, en veels te veel suiker (23,7 g per reep van 85 g)
 
Back
Naar boven