XXL Nutrition

excell voedingsschema ??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GZHN

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2008
Berichten
2.336
Waardering
83
Lengte
1m82
Massa
83kg
een lange poos geleden vond ik ergens in de voeding sectie een Excell bestand waarin je een voedingsschemakon maken en dat die dan ook automatisch het aantal kcal eiwitten vetten enzovoort uitrekende.
ik kan hem nergens meer vinden, heeft iemand hem toevallig voor mij?
 
Super!! dat is wat ik zocht thnks
 
+1 het handigste bestandje EVAR
 
ik heb een vraag over dit schematje, als ik me gegevens heb ingevuld staat er een harris benedic en een kath mcardle lijst.
en dan gaat er een pijltje van de BULK katch mcardle getalletje naar een schematje eronder, en daar staat 3000!
hoor er niet op die plaats te staan het getal wat eruit komt wat jouw bulk onderhoud is?
in mijn geval staat er bij harris benedic 3292 en bij katch mcardle 3194
welke is nouw relevant en wat betekent het
 
die 3000 staat er omdat degene waarvan schema is dat zo gedaan heeft. Beter vul je voor bulk gewoon J6 in. Dan wordt er automatisch naar het goede target doorverwezen. Katch-McArdle gaat uit van vet% en is daarom 'nauwkeuriger'. Dit is natuurlijk heel relatief t.o.v. wat jouw lichaam nodig heeft.

wat relevant is is eigenlijk niet deze formule, het is eerder een indicatie en richtlijn
 
die 3000 staat er omdat degene waarvan schema is dat zo gedaan heeft. Beter vul je voor bulk gewoon J6 in. Dan wordt er automatisch naar het goede target doorverwezen. Katch-McArdle gaat uit van vet% en is daarom 'nauwkeuriger'. Dit is natuurlijk heel relatief t.o.v. wat jouw lichaam nodig heeft.

wat relevant is is eigenlijk niet deze formule, het is eerder een indicatie en richtlijn

dankjewel ik weet genoeg. ja ik snap dat het een indicatie is en dat ik moet kijken wat me lichaam doet en reageerd.
dankje
 
Back
Naar boven