Fitness Seller

exen!!!

Users who are viewing this thread

geenidee

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
:mad:kom er nu net achter dat mijn . NU ex op vakantie is geweest achter mijn rug om:S:S ze zei dat ze werken was elke dag.. heb het van een vriendin van haar te horen gekregen.. na anderhalf jaar relatie ook nog:S :mad: dit gaat toch echt te ver! haar excuus was , was bang om je kwijt te raken:eek:

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Lengte
1m76
Massa
100kg
Haha, ja sorry, maar zulke vrouwen zijn niet te vertrouwen, die heeft dus echt wel heel salou gedoet, wedden.

OP
geenidee

geenidee

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
kreta in dit geval, maar zelfs haar eigen vriendinnen wisten niet dat ze het me niet had verteld:mad:

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Lengte
1m76
Massa
100kg
Neuken kan je overal kerel.

Maar boeiuh....geen hand vol maar een wereld vol met chicks

OP
geenidee

geenidee

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
ja ma je voelt je toch wel flink belazerd en bezeikt

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Lengte
1m76
Massa
100kg
ja natuurlijk, maar wat heb je aan zo'n chick die liegt en bedriegt? Wedden dat het allemaal wel goed komt?

OP
geenidee

geenidee

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
wat is een goede wraak? een ook echt uitvoerbare wraak

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Lengte
1m76
Massa
100kg
Ga op vakantie met haar beste vriendin en neuk die helemaal plat terwijl je je ex belt vanuit het zonnige zuiden.

brainy89

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
27 jan 2007
zeggen dat je het accepteert wat ze hebt gedaan.. dat je toch nog veel voor der voelt
.. dan paar maanden laten geloven blij doen etc.
dan achter de rug om met der vriendin nken, of haar flink ballen en dan tijdens de coïtus zeggen ik heb gelogen,, ik vind je gewoon een slet, en dan proberen op der te blijven zitten :p goeden bi en tripceps oefening.. :P

OP
geenidee

geenidee

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
maakt niks uit wat voor wraak ma wel een uitvoerbare , haar vriendinnen zijn netjes en bezet die gaan echt niet met me ballen ma bedankt voor de steun.. ook al kan ik het zelf nog steeds niet beseffen

SanderM

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
20 feb 2006
ik snap het even niet, ze was al je ex en ging toen op vakantie of was je vriendin en ging op vakantie en werd toen je ex?

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
ik snap het even niet, ze was al je ex en ging toen op vakantie of was je vriendin en ging op vakantie en werd toen je ex?

het 2de dacht ik

brainy89

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
27 jan 2007
maakt niks uit wat voor wraak ma wel een uitvoerbare , haar vriendinnen zijn netjes en bezet die gaan echt niet met me ballen ma bedankt voor de steun.. ook al kan ik het zelf nog steeds niet beseffen

..hoef je neit te beseffen naar z'n lange tijd bi jelkaar, hoop je op wat vertrouwen en begrip.. deed ze dus niet lekker aardig.. gewoon kop omhoog, er zijn meer dumbbells op de wereld die jij kan tillen!

bear

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2005
brainy89 is gewoon erg aardig:)

den_dimi

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 feb 2004
ze heeft iets gedaan wat niet door de beugel kan.. als ze zoiets niet vertelt, moet ze wel iets mispeutert hebben

ik ben niet voor de wraakacties, gewoon laten vallen als een baksteen, klinkt mss hard, maar als ze het nu doet (zelfs na 1.5j) zal ze het nog (kunnen)doen

Naar boven