AndroidHealthClinic

exen!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Neuk haar moeder en zusjes :thumbs:
 
Op vakantie terwijl ze zegt dat ze werken is ??? :scratch:
Heb je dan niet gevraagd om haar voor of na het werk te zien?

Maar inderdaad, wat Sander zegt:
oke dan is het gewoon een vuile hoer waarmee je het contact moet verbreken.
 
oke dan is het gewoon een vuile hoer waarmee je het contact moet verbreken.

Ja inderdaad man , en voor de Finishingtouch pak je haar beste vriendin.

en laat je zien dat je de beste minnaar bent, ze zullen het dan nog vaak over je hebben..

? ben op vakantie gegaan omdat ik je niet wilde kwijtraken ?
 
gewoon dumpen en al haar vriendinnen anaal nemen
misschien dat ze er niets om geeft dat je dat doet maar dan heb je dat toch ook weer gedaan he:D
 
ophoeren, geen wraak nemen. gewoon al het contact verbreken, daar heb je haar het hardst mee denk ik.
 
Ik vind het een raar verhaal. Je hebt tijdens die vakantie helemaal geen contact met haar gehad?
 
ophoeren, geen wraak nemen. gewoon al het contact verbreken, daar heb je haar het hardst mee denk ik.

Als het niet zal gaan om aan haar vriendinnen te komen dan zou ik gaan voor IJSer zijn stelling. Haar negeren en doen alsof jou het allemaal nix doet wat er gebeurd is, als je flink kan acteren doe je het allemaal met een flinke grijns op je gezicht alsof je het grappig vindt:)
 
ophoeren, geen wraak nemen. gewoon al het contact verbreken, daar heb je haar het hardst mee denk ik.

Jep, heb ik gedaan met een ex van mij. Ze zat bij mij op school dus het moest wel negeren worden: 2 jaar compleet genegeerd, alsof ze lucht was (ik had er eigenlijk wel plezier in) als ze tegen me begon te praten andere kant op kijken enzo. Ze heeft haar toenmalige vriend gek gemaakt met over mij te zeuren, ze werd er zelfs depri van :roflol:

en als finishing touch heb ik ze overlaats nog even gepaald en laten vallen als een steen :doggy:
 
Jep, heb ik gedaan met een ex van mij. Ze zat bij mij op school dus het moest wel negeren worden: 2 jaar compleet genegeerd, alsof ze lucht was (ik had er eigenlijk wel plezier in) als ze tegen me begon te praten andere kant op kijken enzo. Ze heeft haar toenmalige vriend gek gemaakt met over mij te zeuren, ze werd er zelfs depri van :roflol:

en als finishing touch heb ik ze overlaats nog even gepaald en laten vallen als een steen :doggy:

en zo moet dat hahahaha ik ben gaan samenwonen paar huizen van een ex van mij hahahaha dat is ook leuk :D
zit nog een verhaal aan vast maar dat is te lang....
 
Jep, heb ik gedaan met een ex van mij. Ze zat bij mij op school dus het moest wel negeren worden: 2 jaar compleet genegeerd, alsof ze lucht was (ik had er eigenlijk wel plezier in) als ze tegen me begon te praten andere kant op kijken enzo. Ze heeft haar toenmalige vriend gek gemaakt met over mij te zeuren, ze werd er zelfs depri van :roflol:

en als finishing touch heb ik ze overlaats nog even gepaald en laten vallen als een steen :doggy:

Wat had ze je geflikt dan?
 
We hebben zat tijd;)

dacht ik wel maar is een afgesloten hoofdstuk en wil ik zo houden....laat maar zeggen dat het goed pijn heeft gedaan het beeindigen van die relatie en dat mijn wraak (hoefde niet meer zo)
erg zoet was.....vooral toen ik trouwde en mijn meisje nu mijn vrouw dus op ging halen in dat huis:D ...en de hele familie van mijn ex buiten stond dat was onbeschrijfelijk:D
 
Back
Naar boven