MuscleMeat

exen!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja die idioot negeer ik nu ook al meer drie jaar, en hij snapt nog steeds niet waarom :rolleyes: retard..
 
ja die idioot negeer ik nu ook al meer drie jaar, en hij snapt nog steeds niet waarom :rolleyes: retard..

neuk zn vriendin ;)

als hij het niet erg vind weet je dat ie zich van geen kwaad bewust was en achter het idee "eerlijk zullen we alles delen" schuilt. Als hij het wel erg vind sla je em gewoon een bloedneus.
 
:haha:

Ach, ik negeer hem nu al drie jaar gelukkig, het is goed zo. Ik heb andere doelen waar ik mijn pijlen op wil richten momenteel. :shoot:
 
Als het niet zal gaan om aan haar vriendinnen te komen dan zou ik gaan voor IJSer zijn stelling. Haar negeren en doen alsof jou het allemaal nix doet wat er gebeurd is, als je flink kan acteren doe je het allemaal met een flinke grijns op je gezicht alsof je het grappig vindt:)

:roflol: en als ze het nou niet erg vind dat hij contact verbreekt ? dan moet je toch wraak nemen?
 
Tuurlijk vindt ze het erg, ze hebben toch een relatie (of is het echt NU net uit?)?

Geloof mij, ik weet dat het héél erg is om genegeerd te worden, telefoon die nooit opgenomen wordt etc...

Ze wilde hem toch niet kwijt? Daarom hield ze die vakantie geheim.
 
Tuurlijk vindt ze het erg, ze hebben toch een relatie (of is het echt NU net uit?)?

Geloof mij, ik weet dat het héél erg is om genegeerd te worden, telefoon die nooit opgenomen wordt etc...

Ze wilde hem toch niet kwijt? Daarom hield ze die vakantie geheim.

klopt wat je zegt, maar dan ben je toch wel superdom als je denkt dat je op vakantie kan zonder dat hij erachter komt.
 
rare chick je gaat toch niet zomaar naar kreta zonder het te vertellen
 
kreta in dit geval, maar zelfs haar eigen vriendinnen wisten niet dat ze het me niet had verteld:mad:

misschien heb ik haar wel gedoet dan.

doe haar maar de groeten
 
jawel ze belde wel en smste ook, daarom viel het niet zo op.. en we zagen elkaar al een paar weken stukken minder,
 
Dan ben je voor haar al die tijd al een gesloten hoofdstuk in haar leven.
 
:roflol: en als ze het nou niet erg vind dat hij contact verbreekt ? dan moet je toch wraak nemen?

Volgens de situatie denk ik wel dat ze het erg gaat vinden. In het geval ze de waarheid spreekt ivm dat ze hem dan eventueel kon kwijtgeraken. Misschien kon Geenidee niet mee op reis ofzo en is zij gek van reizen?
In ieder geval wraak nemen en van die dingen maken het lijden alleen maar langer denk ik. Hou je eer hoog en bekijk die niet meer. Alhoewel ik mij afvraag of het nou een goedkoop smoesje is of ze nu echter veel spijt heeft. In ieder geval onbetrouwbaar.
 
ik mocht van haar niet zelf op vakantie met vrienden en ze zei dat ze zelf niet ging..
 
ik mocht van haar niet zelf op vakantie met vrienden en ze zei dat ze zelf niet ging..

Waarom kwam het idee dan niet boven om met elkaar te gaan??? In ieder geval wel een rotstreek van haar dan.
 
ik mocht van haar niet zelf op vakantie met vrienden en ze zei dat ze zelf niet ging..

Ouch, dat doet extra pijn. Daarom heeft ze het jou dus ook niet verteld.

Pijnlijk en doen alsof het je niks kan schelen is misschien wel het beste wat je kan doen.
 
Trouwens als jij van haar niet op vakantie mocht met je vrienden betekent dat dat ze bang was dat je met andere meiden zou gaan. Dit houdt in dat ze wel van je houdt. Dus...volg die tip van mij maar op;)
 
Back
Naar boven