AndroidHealthClinic

Exercise-induced rhinitis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Spambod

Monstrous Giant
Lid geworden
27 dec 2018
Berichten
10.225
Waardering
18.667
Exercise induced rhinitis is defined as inflammation of the nasal passages leading to rhinorrhea, sneezing, congestion or nasal itching related to physical activity.

Heeft iemand hier ook last van?

Al bijna een jaar heb ik letterlijk een paar minuten na mijn laatste set echt een extreem verstopte neus. Niet een beetje verstopt, maar gewoon echt alsof er tampons in mijn neusgaten zijn gedouwd. Me neus snuiten gaat ook niet, want er komt niks uit qua snot of zo en tijdens het snuiten is de druk in me hoofd zo groot dat het voelt alsof me oogballen er uit gaan springen. Als ik niet iets van neusspray gebruikt gaat het ook niet zo 123 over, kan soms meerdere uren aanhouden en daar heb ik geen zin in, daarom gebruik ik na elke training neusspray.

Soms na een zware set (voornamelijk bij pressing movements) krijg ik ook nies aanvallen, waarbij ik een keer op 5 achterelkaar hard moet niezen.

Het is echt fucking irritant en volgens internet is er behalve neusspray gebruiken ook niet veel wat je er aan kan doen.

Het is nu natuurlijk ook nog eens voorjaar en ik heb ook een beetje last van hooikoorts, maar in de winter had ik dit probleem ook.

Fuck my life.
 
Mss eens te rade gaan bij nko arts
 
Back
Naar boven