MuscleMeat

Exercise vs. Genetics - BB documentaire die je moet zien

Bezoekers in dit topic

roxxe

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
18.657
Waardering
14
Penn.and.Teller.Bullshit.S02E12.DVDRip.iPod (voor de liefhebbers vd ng's ;)) iets van 120mb, kan 'm eventueel ergens uploaden

zag juist een stukje

The guys get to the heart of the matter in the exercise vs. genetics issue and why sometimes “working out isn't working out.” Includes an interview with Jack La Lanne and a look at home-fitness videos and products.

ze klagen ondermeer de hypocrisie vd fitnessgoeroe's aan, de supplementenmaffia, ...

echt een must see
 
klinkt interresant kan je bestand uploaden??
 
ben ff aan het rondkijken

heeft iemand een ftp?
 
alvast deel1 vd rar

[Link niet meer beschikbaar]
 
je kan blijkbaar deel 1 ook niet bekijken zonder deel 2?
 
aan de bestands naam te zien heb je hem van isohunt? ik kan alleen die aflevering niet vinden daar...
 
en deel 2
[Link niet meer beschikbaar]

na extracten krijg je een mp4

openen met [Link niet meer beschikbaar]
 
nee twizzlemydizzle, rapidshare kan max 100mb aan, heb 'm dan in 2 stukken gecut

dus haal beide af, extract, bekijk met vlc :)
 
twizzle2711 zei:
aan de bestands naam te zien heb je hem van isohunt? ik kan alleen die aflevering niet vinden daar...
lol nee, ng's :)
 
"The Glu - GLuca - this is more for building muscle . Uh basically it's a - it's a ... I don't know much about this supplement" op de vraag wat glucosamine is... :D
 
Zal eens kijken.
Thanx man!
 
Wat er gezegt wordt over sommige supplementen en bullshit apparaten zoals de abroller is zeker waar.

Maar ik vind dat het filmpje de mensen de indruk geeft dat alles aan genen ligt. Zoiets in deze aard: "Ik ben dik, maar ach ik kan er niks aan doen want ik ben een endomorph". Dat vind ik dikke bullshit, om het met de presentator zijn woorden te zeggen.

NIEMAND ook geen mesomorph ziet er van nature uit als iemand op de cover van muscle en fitness. Training, rust en vooral goed eten werkt wel degelijk.

Conclusie: Slecht filmpje imo, steunt de mensen in hun "ik kan er niks aan doen" denkwijze.
 
Nadat je 1 deel heb gedownload kun je voor het andere deel 96min wachten, laat maar zitten.
 
davy1010 zei:
Maar ik vind dat het filmpje de mensen de indruk geeft dat alles aan genen ligt. Zoiets in deze aard: "Ik ben dik, maar ach ik kan er niks aan doen want ik ben een endomorph". Dat vind ik dikke bullshit, om het met de presentator zijn woorden te zeggen.
Conclusie: Slecht filmpje imo, steunt de mensen in hun "ik kan er niks aan doen" denkwijze.


klopt, ik ben t volledig met je eens!


het is gewoon een negatieve spiraal waarin mensen blijven zitten...........dus kop omhoog, als je wil veranderen ( net als bij squatten en deadliften;) )

:cool:
 
nee, die bolle zegt juist dat trainen en op je eten letten een must is, maar dat het weinigen bestemd is om op de cover van gayflex magazine te staan
 
net gezien, heb het vluggelings bekeken en eerlijk gezegd, het is waar wat die gast allemaal zegt

zo is het leven

maar dat belet wel niet dat je tot het uiterstekan gaan met wat je gegeven is.
 
nu een uurtje wachte op deel 2 :s
 
Ik heb alle twee de delen en vlc, maar ik krijg ze toch niet afgespeeld?

Als ik gewoon kijk naar de bestanden, dan herkent mij computer ze ook niet.
 
open je wel het mp4 bestand?
 
Back
Naar boven