Fitness Seller

exp date 2004,okee?

Bezoekers in dit topic

Croupier

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
28 apr 2004
jongens,ik had al een vraag gesteld over ip stromba's.toen ik ze eenmaal bekeken had,zag ik dat de exp. date,06-04 was,dus ruim een jaar over datum.kan toch nooit okee zijn?of hebben jullie andere ideeen daarover?

MrJ

10 year + member
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2003
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Vind een jaar wel erg bruut lang.

Je zal er naw niet dood aan gaan, maar denk dat het wel veel van z'n werking verloren heeft.

Suat

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
10 nov 2004
Persoonlijk zou ik het uit voorzichtigheid niet uitproberen. Is wel lullig, je verliest je geld ermee maar een jaar vind ik idd ook te lang over datum.

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
21 okt 2004
stel dat dat op een pak melk zou staan.. zou je het dan nog opdrinken :P (yeah yeah ik weet dat het geen goed voorbeeld is.. whateverrrr :P)

ik zou het niet doen kerel.. is een long time.. en die exp date staat er niet voor niets op.. het gaat wel je lichaam in!

Tsunami

Rijk man
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
12 nov 2002
IP en ook nog een jaar over de datum. Lijkt mij twee goede factoren voor een instabiel goedje....niet doen dus. En vergeet niet je supplier te bedanken :(

Var

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 jan 2004
Tja houdbaarheidsdatum ziet er niet niets op neem ik aan...

klaas

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 mei 2003
ik zou wel doen:)..

Testo

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 nov 2004
Als je ze goed bewaard hebt zou ik het ook gewoon doen want qua steriliteit hoef je je geen zorgen te maken.

Hooguit wat eerder al vermeld werd dat de werkzame stof iets minder is....who cares? :D

Gewoon wat hoger doseren dan. ;)

OP
Croupier

Croupier

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
28 apr 2004
supplier neemt ze gewoon terug bij niet tevreden,dus dat zit wel snor,ik ga er ook maar niet mee door.wacht wel tot ik andere heb.thnx voor de info

little n

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 jun 2005
Lengte
1m67
Massa
72kg
Ik had ook deca waarvan de datum een paar maanden voorbij was en mijn dokter zei me dat ik deze nog een jaar na de datum mocht gebruiken,dus heb ze gezet en geen probs,nu meer dan een jaar is wel lang maar denk niet dat je er iets van gaat krijgen,misschien minder werking????

Latin spirit

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 mei 2004
hey kerel, als je een goede supplier heeft neemt ie ze gewoon terug, zo niet moet je maar eens naar een ander op zoek ;)

waarom met minder werking genoegen nemen? je betaalt toch de volle prijs...

Naar boven