XXL Nutrition

exp date 2004,okee?

Bezoekers in dit topic

Croupier

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2004
Berichten
134
Waardering
0
jongens,ik had al een vraag gesteld over ip stromba's.toen ik ze eenmaal bekeken had,zag ik dat de exp. date,06-04 was,dus ruim een jaar over datum.kan toch nooit okee zijn?of hebben jullie andere ideeen daarover?
 
Vind een jaar wel erg bruut lang.

Je zal er naw niet dood aan gaan, maar denk dat het wel veel van z'n werking verloren heeft.
 
Persoonlijk zou ik het uit voorzichtigheid niet uitproberen. Is wel lullig, je verliest je geld ermee maar een jaar vind ik idd ook te lang over datum.
 
stel dat dat op een pak melk zou staan.. zou je het dan nog opdrinken :P (yeah yeah ik weet dat het geen goed voorbeeld is.. whateverrrr :P)

ik zou het niet doen kerel.. is een long time.. en die exp date staat er niet voor niets op.. het gaat wel je lichaam in!
 
IP en ook nog een jaar over de datum. Lijkt mij twee goede factoren voor een instabiel goedje....niet doen dus. En vergeet niet je supplier te bedanken :(
 
Tja houdbaarheidsdatum ziet er niet niets op neem ik aan...
 
ik zou wel doen:)..
 
Als je ze goed bewaard hebt zou ik het ook gewoon doen want qua steriliteit hoef je je geen zorgen te maken.

Hooguit wat eerder al vermeld werd dat de werkzame stof iets minder is....who cares? :D

Gewoon wat hoger doseren dan. ;)
 
supplier neemt ze gewoon terug bij niet tevreden,dus dat zit wel snor,ik ga er ook maar niet mee door.wacht wel tot ik andere heb.thnx voor de info
 
Ik had ook deca waarvan de datum een paar maanden voorbij was en mijn dokter zei me dat ik deze nog een jaar na de datum mocht gebruiken,dus heb ze gezet en geen probs,nu meer dan een jaar is wel lang maar denk niet dat je er iets van gaat krijgen,misschien minder werking????
 
hey kerel, als je een goede supplier heeft neemt ie ze gewoon terug, zo niet moet je maar eens naar een ander op zoek ;)

waarom met minder werking genoegen nemen? je betaalt toch de volle prijs...
 
Back
Naar boven