MuscleMeat

Expeditie Robinson 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

YinYang

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
21 jun 2011
Berichten
835
Waardering
38
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
15%
Wie volgt dit? Ik heb het alle jaren nog gevolgd, dus ben blij dat er nu eindelijk weer wat leuks op tv te zien is! :D

Wel respect voor die man van 62! :eek:
 
Ik geef toe dat ik dit best graag mag zien. Eén van de Nederlandse homofielen is er al uit. Surprise..
 
Hij is er niet uit alleen in de grot, maar wel top programma idd kijk het ieder jaar
Die Sylvia is wel nice zeg fock
 
Fuarkkkk wilde net een topic maken

Sylvia :heart:

 
Geile Rotterdamse accent ook van d'r hmmmmm
 
Die lippen :heart:
 
Ik keek vroeger ieder jaar, laatste jaren niet meer meegepikt, wel een leuk programma.
 
vooral locatie is nice ;)
 
Do is ook nice hoor
 
Leuk programma idd, begint hier op de vlaamse televisie pas volgende week

kijk wel elk jaar
 
Potverdomme gemist. Snel herhaling kijken.

Seizoen 1 en 2 heb ik laaaaaaaaang geleden helemaal gevolgd, daarna niet meer zo. Vorige jaar aantal afleveringen gezien omdat het voor oh oh cherso kwam (fail ik weet.)

Dit seizoen leek me wel weer leuk en toen ik 1-2maanden geleden de reclame ervoor zag wou ik het 1sept gaan kijken. Ben dus vergeten xD
 
Sylvia en Do zijn zeker lekker! Maar Lauretta vind ik ook echt lekker moet ik zeggen!! :hornyna:


Vorige jaar aantal afleveringen gezien omdat het voor oh oh cherso kwam (fail ik weet.)

Haha dat is echt fout!! :roflol: ;)
 
Doe mij Lauretta maar
 
Ik geef toe dat ik dit best graag mag zien. Eén van de Nederlandse homofielen is er al uit. Surprise..

sipke jan zit in een grotje de griezel
 
Gadver, ik vind het altijd zo rot dat NL wél lekkere wijven gebruikt voor die serie.
Terwijl er uit belgië alleen verlepte presentatrice's komen :D
 
Back
Naar boven