MuscleMeat

Expeditie Robinson 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

****ing bullshit dat nicolas eruit wordt gestemd, laffe phaggots zijn gewoon bang voor de echte robinson,die patrick vuile luie nicht dat het is

yes mad :(

ik kijk niet meer

+1 ik stoor me ook ernstig aan die lamlul van een patrick. Hoop dat ie volgende week oprot
 
Zit lekkere half bloedje er nog in?
 
ook juist gezien dat ze nicolas eruit gestemd hebben wtf

echt een Z W A K K E daad!!!!!!!!! pfffffff
 
Ik dacht echt dat Nicolas dat spel ging winnen, verdiend het iig het meeste imo
 
Beetje jammer dat een mogelijke echte Robinson zoals hij dat tot nu toe heeft laten zien dit speel niet hoeft te winnen. Stel je voor dat dat irritante mens Anne het zou winnen.
 
BIG BUMP
kijken mensen het nog? :roflol:

Vind k*t dat die klootzakken pas donderdag laten zien of sasha die pijl erin schiet potverdomme. Hoop dat hij wint. nederland all the way.
 
BIG BUMP
kijken mensen het nog? :roflol:

Vind k*t dat die klootzakken pas donderdag laten zien of sasha die pijl erin schiet potverdomme. Hoop dat hij wint. nederland all the way.
Ik heb elke week nog gezien ja. Ik weet al wie er wint, maar zal dat niet in dit topic plaatsen...
 
Ik heb elke week nog gezien ja. Ik weet al wie er wint, maar zal dat niet in dit topic plaatsen...

danku :) Wacht met volle spanning op donderdag avond. Lijkt wel of het Sasha word vanwege het einde. Maar weet hoe dat gaat, ze bewerken vaak op zo; n manier dat het degene word die je minst verwacht.

Kan je wel vertellen hoe je het al weet? :p
 
iemand die het zo lang kan volhouden in zo'n tering grot mag van mij winnen, dus ik ben voor Tanja
 
Alsof het zo erg is als het lijkt , het is nog altijd reality tv. Tanja zou de zwakste robinson ooit zijn , nicolas was het meest 'robinson'.
 
tanja heeft wel goed doorzettingsvermogen en slim gespeeld laatste paar weken. Puur op skills en kracht is ze inderdaad zwakste robinson.
 
Ik hoop nu maar dat die Sacha wint, vind die tanja maar een sneu wijf en die nico is ook een vaag mannetje. :P
 
Niko mag van mij zeker Robinson worden en hij verdient het ook. Hij is een sterke en slimme speler en heeft in de expeditie zichzelf het meest bewezen. Sacha is eigenlijk met een beetje geluk in de finale terecht gekomen, hij heeft nog nooit een opdracht gewonnen en ook nooit echt sterk gespeeld. Tanja is de zwakste in de finale, maar die heeft het zeker wel slim gespeeld na de samensmelting. Haar gun ik de titel het minst puur omdat Sacha een Nederlander is, dus die komt op plek 2.
 
danku :) Wacht met volle spanning op donderdag avond. Lijkt wel of het Sasha word vanwege het einde. Maar weet hoe dat gaat, ze bewerken vaak op zo; n manier dat het degene word die je minst verwacht.

Kan je wel vertellen hoe je het al weet? :p
Ik kan het niet uitleggen op een manier dat je niet weet wie het wordt..
 
hebben ze daar eigenlijk een hutje met een wc ofzo? ik dacht het eigenlijk niet.
water zullen ze wel krijgen zeker
ik ga straks de voorlaatste aflevering kijken
 
hebben ze daar eigenlijk een hutje met een wc ofzo? ik dacht het eigenlijk niet.
water zullen ze wel krijgen zeker
ik ga straks de voorlaatste aflevering kijken

Waarschijnlijk een gat graven en knallen.
 
godver tanya gewonnen. nu heb ik al die weken voor niks gekeken
 
Ben gestopt met volgen nadat die Freddy eruit was gestemd. Vond het al een tijdje een vies spelletje worden. Het gaat meer om het sociale aspect dan wie er daadwerkelijk de echte Robinson is, die zien ze allemaal als een concurrent.

Maargoed, was wel benieuwd naar de winnaar... Kennelijk is het Miss België; Tanya Dexsters.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven