MuscleMeat

Expeditie robinson => Elbert?

Bezoekers in dit topic

DiSTuRBeD

Natural Fatty
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
14 jan 2004
Berichten
4.031
Waardering
485
Lengte
1m77
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
In BE is expeditie Robinson vandaag gestart en er zit 1 bb'er in: elbert uit almere en heeft een eigen gym en is vroeger kampioen bankdrukken geweest.

Ziet er imposant uit die gast maar eerste of tweede dag snijd hij met een machete in z'n pols, had hechtingen nodig en mag aan geen proeven meer meedoen... best wel spijtig want had zijn kracht wel eens willen zien...

Wie kent hem? Wie traint in zijn gym? ...

Grtz
DiS
 
Die gaat dalijk vet veel afvallen man, zonde imo.
 
DiSTuRBeD zei:
In BE is expeditie Robinson vandaag gestart en er zit 1 bb'er in: elbert uit almere en heeft een eigen gym en is vroeger kampioen bankdrukken geweest.

Ziet er imposant uit die gast maar eerste of tweede dag snijd hij met een machete in z'n pols, had hechtingen nodig en mag aan geen proeven meer meedoen... best wel spijtig want had zijn kracht wel eens willen zien...

Wie kent hem? Wie traint in zijn gym? ...

Grtz
DiS

2 rare dingen eigenlijk: een bodybuilder die kampioen bankdrukken is
ten tweede: kampioen bankdrukke? ik dacht dat dat bij power liften hoorde
 
Zag hem in een voorstukje en vindt hem niet echt een bber.
 
Geeft BB/PL geen goeie naam, aangezien hij zo slim is om in zijn eigen hand te hakken en dan geen verband over zijn hechtingen willen aandoen ???
 
gallius zei:
2 rare dingen eigenlijk: een bodybuilder die kampioen bankdrukken is
ten tweede: kampioen bankdrukke? ik dacht dat dat bij power liften hoorde
Een allround lifter, kan toch?

En bankdrukken is inderdaad een onderdeel van powerlifting, maar er zijn evenveel bankdruk wedstrijden als er full powerlift meets zijn ;)
 
Dat "verband" is een tourniquet, als je datgene bedoelt wat die vrouw vlak na het incident wou toepassen. Dient om de bloedtoevoer te verminderen daar er een (slag?)ader geraakt was.

Na de hechtingen van de medici had hij er wel een verband over.

Ik vond hem wel een goeie indruk geven, spontaan, sociaal en sympathiek. En ondanks zijn blessure en dat hij niet kan meedoen aan proeven, toch niet weggestemd!

En volgende aflevering gaat hij ff liggen wenen, en dan weet de wereld ineens dat bb'ers ook maar gewone mensen zijn :)

Enkel in het begin dat ze iemand moesten wegstemmen zei hij van: er zijn twee opties: ofwel is iemand vrijwilliger, ofwel gaan we stemmen. En ik zou toen eerder gekozen hebben voor het lot, stro'tje trekken ofzoiets, want ze kenden elkaar nog van geen kanten en ze hebben net de visser weggestuurd op een eiland waar je toch veel vis kunt eten...

De hatelijkste van de aflevering vond ik zeker die "Johnny" die zo per sé leider wou zijn... djezes man! Denk ook dat daar niemand ooit een survival boek gelezen heeft, want zoals ze met die bijl op die stick om vuur aan te maken aan't hakken waren, zo gaat ie redelijk vlug naar de vaantjes, het is de bedoeling dat je daar schraapt, niet hakt...

En respect voor die mensen in de grot... enkel water en rotsen, geen begroeiing of zand... moet hard zijn, lijkt wel een beetje op waterworld enkel ipv een vlot dan een grot.
 
MonsterGirl zei:
Geeft BB/PL geen goeie naam, aangezien hij zo slim is om in zijn eigen hand te hakken en dan geen verband over zijn hechtingen willen aandoen ???


pschyching up of hoe heet die domme actie ook alweer
 
DiSTuRBeD zei:
In BE is expeditie Robinson vandaag gestart en er zit 1 bb'er in: elbert uit almere en heeft een eigen gym en is vroeger kampioen bankdrukken geweest.
Er word nergens verteld dat ie een BBer is alleen dat ie kampioen bankdrukken is en dat ie daar ook les in geeft...
 
Ik ben helemaal niet zo stoer..."
De 48-jarige Elbert Vastenburg is een Amsterdamse "lefgozer". Hij is schilder en eigenaar van een sportschool.
Zijn uiterlijk verraadt het al: Elbert is fysiek sterk. Hij is dan ook Nederlands kampioen bankdrukken. Hij is eerlijk en weet van aanpakken. Bovendien noemt hij zichzelf een echte "teamplayer".

(bron: Kanaal Twee)
 
hij zag er toch vrij stevig uit..
 
Dat is Elbert Vastenburg
 
Ben zeer benieuwd hoeveel massa hij gaat kwijtraken!

Vorige seizoen of die daarvoor, zat er een geloof ik een Surinaamse gozer bij, die was ook redelijk gespierd, maar daar was ook vrij weinig meer van over aan het end.
 
Ben ook wel eens benieuwd, count my words van z'n fysiek gaat er weinig overblijven...
Inderdaad zonde als al dat gedane werk hem lief is, maar goed, dát programma geeft je wel op een andere manier voldoening denk ik...
 
Santoz zei:
Ben ook wel eens benieuwd, count my words van z'n fysiek gaat er weinig overblijven...
Inderdaad zonde als al dat gedane werk hem lief is, maar goed, dát programma geeft je wel op een andere manier voldoening denk ik...

Precies, je haalt er flink wat voldoening uit. En middels spiergeheugehn zit hij na die tijd na een paar maanden weer op zijn oude niveau.
 
Denk je? van een dieet van noten en rijst naar een goed dieet ... binnen de 2 maanden heeft hij weer zen huidige fysiek waarschijnlijk :thumb:
 
zag het gister inderdaad, ziet er massief uit die vent. wel leuk dat ze zo'n grote vent mee laten doen, misschien kan hij wat vooroordelen weghalen bij iedereen :)
 
MonsterStrength zei:
En daarom kan het geen bankdrukker/powerlifter zijn? ;)

???

nee joh, misschien verkeerd neergetypt. Ik bedoel gewoon dat hij er flink uitziet. Ik heb het woord bankdrukker of powerlifter niet in mijn mond gehad ;)
 
elbert krijgt het volgende week aan de stok met een andere gast, hij verwijt elbert dat hij alleen maar z'n spieren showt ofzo
als ik me dat goed herinner tenminste, kan iemand dit bevestigen? :p
 
Back
Naar boven