XXL Nutrition

Expeditie robinson => Elbert?

Bezoekers in dit topic

ze zeggen ongeveer: 'ja, maar je bent over de 50 en zit een beetje met je spierballen te rollen, dat is toch nergens voor nodig blablabla'

[speculatie mode:on]
Wat ik me kan voorstellen is dat Elbert elke dag wat oefeningen doet om zijn spieren enigzins te onderhouden. Misschien dat uit de groep kritiek komt omdat hij op deze manier onnodig brandstof verbruikt. Valt iets voor te zeggen lijkt me. [speculatie mode:off]
 
KaLe zei:
???

nee joh, misschien verkeerd neergetypt. Ik bedoel gewoon dat hij er flink uitziet. Ik heb het woord bankdrukker of powerlifter niet in mijn mond gehad ;)
Je post kwam net na die van marc181982 ivm dat hij een bankdrukker is , en die drie puntjes na jou post deden het hem :D
 
ramonovietsj zei:
ze zeggen ongeveer: 'ja, maar je bent over de 50 en zit een beetje met je spierballen te rollen, dat is toch nergens voor nodig blablabla'

[speculatie mode:on]
Wat ik me kan voorstellen is dat Elbert elke dag wat oefeningen doet om zijn spieren enigzins te onderhouden. Misschien dat uit de groep kritiek komt omdat hij op deze manier onnodig brandstof verbruikt. Valt iets voor te zeggen lijkt me. [speculatie mode:off]
[speculatie mode:on]
Waarschijnlijk zal het een jaloerse uitgezakte McDonaldsganger zijn
die Elbert afzeikt omdat ie zelf te lui is en de discipline niet kan opbrengen
om zo'n fysiek te kweken
[speculatie mode:off]


:D
 
byt3z zei:
elbert krijgt het volgende week aan de stok met een andere gast, hij verwijt elbert dat hij alleen maar z'n spieren showt ofzo
als ik me dat goed herinner tenminste, kan iemand dit bevestigen? :p

idd best wel jammer, als er daar iemand showt is het die oude vrouw elsie elsje? met haar see-my-tits doorschijnend ding... bah man!
 
wat ik mij afvraag...

zo'n kerel heeft gewoon veel voeding nodig. Want zijn lichaam heeft gewoon meer brandstof nodig. ik durf te wedden dat hij opgebrand raakt... hij gaat het niet trekken. Ik zag het aan mijzelf, dat ik in de vakantie heel weinig binnen kon krijgen. Ik was compleet futloos. Kon alleen maar liggen.
 
Ja dat dacht ik dus ook al, en dan gaat ie al de voorraden opeten. En dan word ie weggestemd:P
 
KaLe zei:
wat ik mij afvraag...

zo'n kerel heeft gewoon veel voeding nodig. Want zijn lichaam heeft gewoon meer brandstof nodig. ik durf te wedden dat hij opgebrand raakt... hij gaat het niet trekken. Ik zag het aan mijzelf, dat ik in de vakantie heel weinig binnen kon krijgen. Ik was compleet futloos. Kon alleen maar liggen.

Maar bij jou kwam dat toch door de hitte (als ik het me goed herinner) en niet zozeer door het feit dat je lichaam meer brandstof nodig heeft?
 
Weet je wat meesterlijk zou zijn? Moest hij gewoon zo gek worden dat hij 's nachts ALLE voorraad wegvreten, dan wordt hij wel weggestemt ... maar zitten de andere josti's zonder eten :cool::D
 
Apenootje zei:
Ben zeer benieuwd hoeveel massa hij gaat kwijtraken!

Vorige seizoen of die daarvoor, zat er een geloof ik een Surinaamse gozer bij, die was ook redelijk gespierd, maar daar was ook vrij weinig meer van over aan het end.

Die gozer traint bij mij in de gym.... Hij is aardig dun geworden ja...
 
Socrates zei:
Die gozer traint bij mij in de gym.... Hij is aardig dun geworden ja...
Wat doet vermoeden dat hij het wel redelijk ver geschopt heeft? Of moet hij zen mondje dichthouden?
 
MonsterStrength zei:
Wat doet vermoeden dat hij het wel redelijk ver geschopt heeft? Of moet hij zen mondje dichthouden?

ik denk wel dat hij het had over die surinamier en niet over elbert.
die surinamer is van 3 jaar geleden ofzo, die uitslag is al lang bekent
 
gallius zei:
ik denk wel dat hij het had over die surinamier en niet over elbert.
die surinamer is van 3 jaar geleden ofzo, die uitslag is al lang bekent
Mja expeditie robinson is voordien opgenomen hé, die gasten die nu meedoen zijn allang weer thuis. Vandaar dat hij mss al opnieuw gaan trainen is bij Socrates ... maar idd kans dat het over de Surinamier gaat ja ;)
 
lionel zei:
Maar bij jou kwam dat toch door de hitte (als ik het me goed herinner) en niet zozeer door het feit dat je lichaam meer brandstof nodig heeft?

door de hitte kon ik geen hap eten nee... maar doordat ik dus niet kon eten, werd ik ziek ;)
 
MonsterStrength zei:
Wat doet vermoeden dat hij het wel redelijk ver geschopt heeft? Of moet hij zen mondje dichthouden?

Eerlijk gezegd heb ik hem nooit gesproken... ik zou het eigenlijk niet weten
 
MonsterStrength zei:
Weet je wat meesterlijk zou zijn? Moest hij gewoon zo gek worden dat hij 's nachts ALLE voorraad wegvreten, dan wordt hij wel weggestemt ... maar zitten de andere josti's zonder eten :cool::D
was ik ook al aan het denken,zou wel zalig zijn :D
 
MonsterStrength zei:
Weet je wat meesterlijk zou zijn? Moest hij gewoon zo gek worden dat hij 's nachts ALLE voorraad wegvreten, dan wordt hij wel weggestemt ... maar zitten de andere josti's zonder eten :cool::D

haha karma
 
John en Carl zijn walgelijke mannetjes. Douwe is en blijft een held.
 
Whahaha idd Ramon, die John en Carl zijn echt 2 ongelofelijke apen!!! Sjonge jonge ik zit me hier helemaal kapot te ergeren, vooral die mongool van een John. Ik hoop echt dat hij oprot volgende week (hij zei toch 'jij er uit of ik er uit'). En die Elbert ziet r nog steeds aardig groot uit, hij is wel droger geworden volgens mij. Vind het wel een goede gast.
 
ja man. Echt frustrerend tv kijken deze aflevering. Je krijgt de neiging die John en Carl flink onder handen te nemen. Hopelijk moet hij zichzelf bij de volgende proef een nekschot geven....
 
Back
Naar boven