XXL Nutrition

Expeditie robinson => Elbert?

Bezoekers in dit topic

Jah maar ik snap ook niet echt dat de rest van de groep er niets van zegt of zo. Die gasten zitten dat wijffie helemaal af te zeiken terwijl zij helemaal niets verkeerd doet. Zeker lullig voor haar.

Vorige aflevering zat die Jhon ook al zo dom te doen en vond hij zich helemaal de Robinson van de eeuw omdat hij toevallig met zijn duffe kop tegen dat magnesium stokje aangelopen was. Wat een mongool...
 
idd zwakke kneuzen allemaal. Het team van Elbert zag er gezellig uit deze keer. Ik vind het ook wel een beste vent en je hebt gelijk, hij heeft nog niet gek veel massa verloren.
 
Rob G zei:
Jah maar ik snap ook niet echt dat de rest van de groep er niets van zegt of zo. Die gasten zitten dat wijffie helemaal af te zeiken terwijl zij helemaal niets verkeerd doet. Zeker lullig voor haar.

Vorige aflevering zat die Jhon ook al zo dom te doen en vond hij zich helemaal de Robinson van de eeuw omdat hij toevallig met zijn duffe kop tegen dat magnesium stokje aangelopen was. Wat een mongool...

Je vergeet wat... Zijn tulband..:P
 
Ik zie het net voor het eerst dit topic..
Ik volg het al een hele tijd..
Die elbert ziet er nog steeds wel groot uit hoor, niet droog maar tog..

En jah egt zielig voor dat vrouwtje.. Die john moeten ze in zo'n grot zetten 2 weken, die kerel kon in het begin alleen maar slapen, en dan nu zo wijs doen.. :mad:
 
Maar je zag wel weer dat de enige die die dames regeld, is die builder!
maar wel k*t dat zij toen net weg moest, ik geloof dat haar enkel gebroken was ofzo.
 
Back
Naar boven