MuscleMeat

Experimenteren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zou toch al een belletje bij je moeten gaan rinkelen bij het woord snoep? Dit is nooit goed voor je, alleen voor kinderen en de Mcverslaafde onder ons.
 
Peter1987 zei:
Uitleg waarom het geen goede koolhydraten zijn bijv. Kerel als ik een zak drop ze liggen voor 49 cent per kilo met 95% koolhydraten dan is het toch de moeite waard. Vooral als je het lekker vindt.

dropsuiker = sucrose = 50% fructose = goed voor de lever ( maximal 100 gram) de rest gaat rechtsttreeks naar de vetcellen....

succes met je experiment.
 
Peter1987 zei:
Uitleg waarom het geen goede koolhydraten zijn bijv. Kerel als ik een zak drop ze liggen voor 49 cent per kilo met 95% koolhydraten dan is het toch de moeite waard. Vooral als je het lekker vindt.

HAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHA!

Je hebt het voor elkaar gekregen, voor het eerst vandaag moet ik bijna in me broek pissen van het lachen.

wat drink je er trouwens naast? Drop-shots?
 
Waarom eet je niet gewoon een pak kristalsuiker per dag, dat is 100% koohydraten.
 
Bro... echt. Ach nee ik ga het niet uitleggen verdiep je eens in voedingsmaterie. Laten we het zo zeggen, als het zo simpel was dan vraten wij hele tankstation shops leeg en stonden volgend jaar met het hele board op de holland :D
 
MightyDuck zei:
Bro... echt. Ach nee ik ga het niet uitleggen verdiep je eens in voedingsmaterie. Laten we het zo zeggen, als het zo simpel was dan vraten wij hele tankstation shops leeg en stonden volgend jaar met het hele board op de holland :D

shit he kan dit ook
:eek:

en ik maar trainen .....

:D dankje voor dit threadje ben weer vrolijk na het opstaan!
 
In slagroomtaart schijnen trouwens ook veel koolhydraten te zitten.

Zelf zuig ik altijd op een lollie tijdens het squatten :D
 
Peter1987 zei:
Uitleg waarom het geen goede koolhydraten zijn bijv. Kerel als ik een zak drop ze liggen voor 49 cent per kilo met 95% koolhydraten dan is het toch de moeite waard. Vooral als je het lekker vindt.

No way, drop laat tevens keihard je testo levels dalen.
 
Van veel drop:
- Daalt te testo level
- Knalt je bloeddruk omhoog
- Krijg je verschrikkelijke diarree.
 
Genoeg reacties gedropt hier, ik drop er een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven