MuscleMeat

Exteem smaakverschil Body&Fit Citrulline Malaat 100%

Bezoekers in dit topic

randal

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2003
Berichten
85
Waardering
0
Hoi,

Sinds de zomer gebruik ik met tussenpozen Citrulline mallaat van Body&Fit, dit had een beetje neutrale smaak met een chloorzoet bijsmaakje.
Vandaag een nieuwe pot geopend, en de smaak was extreem (citroen)zuur, alsof je een vitamine c tablet doorbijt.
Beide potten bevatten volgens de ingredienten 100% puur Citruline mallaat poeder (zelfde etiket).

Dus heb ik de Body&Fit shop gemaild voor een verklaring.
Kreeg vrij vlot antwoord dat ze op een nieuwe leverancier zijn over gegaan, die een betere kwaliteit levert. Hoe zuurder, hoe beter het product...

Tja, ik zou het begrijpen als de eerste pot ook (in mindere mate) zurig van smaak was geweest, maar dat was dus niet het geval. Hoe kan 100% van hetzelfde pure spul nu zo extreem in smaak verschillen?
Dan is het naar mijn inzien of niet 100%, of hebben ze twee verschillende producten geleverd, maar wat?
Iemand hier ook ervaring mee?
 
Ik heb zelf ook die citrulline malaat en het is echt heeeeeel zuur inderdaad.
Je kunt het misschien om het makkelijker weg te krijgen door je proteïne shake gooien ofxo
 
Ik heb zelf ook die citrulline malaat en het is echt heeeeeel zuur inderdaad.
Je kunt het misschien om het makkelijker weg te krijgen door je proteïne shake gooien ofxo

Tja, ik heb op zich geen probleem met de zure smaak. Hou niet zo van zoete smaaktoevoegingen en neem daarom vrijwel alles in pure vorm (ook 100% BCAA poeder na mijn training => dat is pas goor, maar went wel met wat dextrose ;) )

Het gaat mij meer om het enorme smaakverschil, want als het zuur hoort te zijn wat heb ik dan binnengekregen uit mijn vorige pot?!
 
Back
Naar boven