MuscleMeat

Extra hypertrofie bij een full-body schema? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Luc Rijnders

Cool Novice
Lid geworden
29 jun 2016
Berichten
172
Waardering
26
Lengte
1m80
Massa
76kg
Mijn vraag is eigenlijk heel simpel: hoe voeg ik meer hypertrofie toe aan mijn full body schema?

Ik lift 1 jaar en 2 maanden, weeg 73kg, ben 1,80m.
Stats: Squat 100, Bench 77.5, Deadlift 145.

De basis van mijn schema is als volgt:
A
Squat 3x5
Deadlift 1x5
Bench press 3x5

B
Squat 3x5
Overhead press 3x5

Ik zou hier graag nog wat extra bodybuilding werk aan toe willen voegen, zoals lat pulldown/cable row/incline db press/ wat arm werk/ wat schouder werk. Hoe kan ik dit het beste doen?
Alvast bedankt!

groetjes Luc.
 
Hypertrophy kun je niet toevoegen. Wel overload wat hypertrophy veroorzaakt.
Maar je gaat niet meer vooruit ?

Je zou bij A Pull ups en Dumbell row toe kunnen voegen bijv.
Bij B bijv. Chest Dips en isolatie voor Bi of Tri (al naar gelang wat het hardste aandacht nodig heeft).

Andere combi's zijn ook mogelijk, je kunt het ook omdraaien (maakt niet heel veel uit).

Velen voegen iig Pull ups en bi. curls toe bij A en Dips en tri. ext bij B
 
Hypertrophy kun je niet toevoegen. Wel overload wat hypertrophy veroorzaakt.
Maar je gaat niet meer vooruit ?

Je zou bij A Pull ups en Dumbell row toe kunnen voegen bijv.
Bij B bijv. Chest Dips en isolatie voor Bi of Tri (al naar gelang wat het hardste aandacht nodig heeft).

Andere combi's zijn ook mogelijk, je kunt het ook omdraaien (maakt niet heel veel uit).

Velen voegen iig Pull ups en bi. curls toe bij A en Dips en tri. ext bij B

Heb nog nooit een variant hiervan gevolgd, maar ik ben niet van plan om alleen die oefeningen zo te doen. Ik ben geen powerlifter.
Ik kom van een upper lower met redelijk wat volume, en dat volume wil ik er zeker in houden. Wil alleen de overstap maken naar full body voor de hogere frequentie.
Misschien een ander full body schema dan?
 
Ook nog mensen die mij hier serieus kunnen helpen?
 
Okay, even Googelen zelf dan, of verdere reacties afwachten.

Heeft in mijn ogen niets met Powerliften te maken. Zijn gewoon goede (bewezen) compounds (bouwers).
Ik zou ook streven naar 8-12 reps en zo verder. Gewoon Bodybuilding hoor.

Good Luck
 
Okay, even Googelen zelf dan, of verdere reacties afwachten.

Heeft in mijn ogen niets met Powerliften te maken. Zijn gewoon goede (bewezen) compounds (bouwers).
Ik zou ook streven naar 8-12 reps en zo verder. Gewoon Bodybuilding hoor.

Good Luck

Ja ik zat zelf gewoon te denken aan 2 benen, 1 borst, 2 rug, 1 schouder, 1 bicep, 1 tricep
Op a heb je dan al 2 benen en 1 borst, de rest erbij doen?
 
Heb nog nooit een variant hiervan gevolgd, maar ik ben niet van plan om alleen die oefeningen zo te doen. Ik ben geen powerlifter.
Ik kom van een upper lower met redelijk wat volume, en dat volume wil ik er zeker in houden. Wil alleen de overstap maken naar full body voor de hogere frequentie.
Misschien een ander full body schema dan?


zoek eens op ICF 5x5
 
Serieus kunnen helpen, denk je dat ik niet serieus ben dan ?
17 jaar..........:roflol:
ik had het niet over jou, over die gast die allemaal mensen taggt
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Meer hypertrofie toevoegen aan je FB programma, wat?

Focussen op de stretch van de oefening zorgt in principe voor meer microscheurtjes in de spier.

Het nadeel van meer spierscheurtjes is dat je in theorie langer herstel nodig hebt.
 
Meer hypertrofie toevoegen aan je FB programma, wat?

Focussen op de stretch van de oefening zorgt in principe voor meer microscheurtjes in de spier.

Het nadeel van meer spierscheurtjes is dat je in theorie langer herstel nodig hebt.

niemand vind dit grappig Hoody
 
Meer hypertrofie toevoegen aan je FB programma, wat?

Focussen op de stretch van de oefening zorgt in principe voor meer microscheurtjes in de spier.

Het nadeel van meer spierscheurtjes is dat je in theorie langer herstel nodig hebt.
not sure if srs of hoody
 
Volg gewoon mijn schema:trollface:

Ben ik ook groot *ahum* van geworden..
 
Back
Naar boven