Extra koolhydraten nodig? Clean bulk

Discussie in 'Voeding' gestart door Deveron, 12 jan 2018.

MuscleMeat to webshop

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Deveron

Deveron Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    78kg
    Vetpercentage:
    12%
    Train nu circa 11 maanden, vanaf het moment dat ik mijn voeding ben gaan bijhouden ben ik consistent 2950 kcal gaan eten. Ik startte met 67 kilogram lichaamsgewicht en tussen de 12-13% lichaamsvet. Nu weeg ik 78 kilogram met hetzelfde percentage lichaamsvet. Ik heb nu de calorieën verhoogd om extra aan te komen.

Ik denk alleen dat ik qua vetten wat hoog zit en meer koolhydraten mag. Vraag mij alleen af welke maaltijd ik zou kunnen vervangen/aanpassen om dat te kunnen bereiken.

Train 6 keer per week, progressief programma gericht op squat/bench/deadlift. Andere informatie staat in de afbeelding:

r77nh1.png

Aantal aanpassingen gemaakt op basis van reacties:

21cb28p.png

Laatst bewerkt: 12 jan 2018
  2. marina1975

marina1975 Never give up! Elite Member

Leuk Bevonden:
    7.538
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m68
    Je zit eerder met je eiwitten belachelijk hoog... Bij 78 kg heb je met 160-200 gram eiwitten meer dan zat! Ik zou die extra kcal in de koolhydraten steken.
    Vetten is minimaal 1 gr per kg lichaamsgewicht en mag best meer zijn. In een bulk een je hoe dan ook dar minimum zo weg. En voor het bulken maakt het niet uit of je wat meer van de kcal uit (goede) vetten haalt of koolhydraten. Het is ook persoonlijke voorkeur.. De een gaat beter op meer vetten en de ander op meer koolhydraten. Zelf zit ik bijvoorbeeld op 4x lichaamsgewicht aan grammen vet... Ook persoonlijke voorkeur ivm veel kcal binnen moeten spelen.. en met vetten gaat dat makkelijker dan met koolhydraten.

Dus kijk wat je het beste bevalt. Maar ik zou wel mijn eiwitten wat omlaag halen.

3. Deveron

Deveron Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    78kg
    Vetpercentage:
    12%
    Dankjewel voor je tip. Schema iets aangepast door in de ochtend 30 gram whey te gebruiken bij de shake i.p.v. 60 gram (2 scoops). Dan zit ik op 260 gram eiwitten, nog steeds teveel. Nog niet helemaal zeker welke maaltijd ik verder zou aanpassen.

4. marina1975

marina1975 Never give up! Elite Member

Leuk Bevonden:
    7.538
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m68
    15:30 en 20:00 maaltijd hoeveelheid vlees wat verminderen en meer koolhydraten nemen.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie