MuscleMeat

Extra prikkel

Bezoekers in dit topic

sander83

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2008
Berichten
331
Waardering
20
Deze keer geen vraag over supplementen en ja ik ben dom geweest om zoveel supplementen te kopen die toch niet zouden werken, mijn excuses daarvoor ;)

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.....

Ik train 3x in de week volgens het myo rep principe en doe dan per training 2 oefeningen per spiergroep volgens die methode. (Dus: borst 1 oefening 15,5,5,5,5,5 borst 2e oefening 15,5,5,5,5,5 en dat voor elke spiergroep)

Vandaag wilde ik mijn lichaam een prikkel geven om deze training te doen voor alle spiergroepen:

Deze simpele training geeft je borstspieren een (positieve) oplawaai
http://www.menshealth.nl/Fitness/Deze-simpele-training-geeft-je-borstspieren-een-positieve-oplawaai
Helaas kon ik niet alle oefeningen voltooien en moest ik langzaamaan naar 1 rep toewerken en dat voelt natuurlijk niet lekker en zeker niet voor het vertrouwen :)

Wel heb ik met die training het uiterste uit mijn lichaam gehaald en brand alles nog goed na, maar twijfel of deze training goed is, aangezien ik hem in etappes moest doen......

Nu wil ik dus 2x per week volgens de myo rep methode en dan 1x per week een andere trainingsmethode.

Mochten jullie nog tips hebben m.b.t. die ene dag voor een andere trainingsmethode, dan hoor ik dat graag.

Thanks!
 
Behoorlijk onzinnig allemaal, maar dat is te verwachten van Men’s Health. Met hoeveel kg doe je dit dan?
 
Geef eens duidelijker weer wat je nu doet. Myo reps zijn niet geschikt voor compound oefeningen, je kan dat principe eigenlijk alleen toepassen op isolatie oefeningen.
 
Behoorlijk onzinnig allemaal, maar dat is te verwachten van Men’s Health. Met hoeveel kg doe je dit dan?

Is Mens Health zo slecht ja?

Ik deed mijn biceps met 15 kg ez curl bar....Jammer dat het onzinnig is.... :(
 
Is Mens Health zo slecht ja?

Ik deed mijn biceps met 15 kg ez curl bar....Jammer dat het onzinnig is.... :(
Men's Health staat al jaren ieder nummer vol met allerlei kul schema's voor abs, borst, armen en hoe je shredded wordt binnen 2 weken. Denk je niet dat als het echt zou werken dat mensen ze hier niet zouden gebruiken?

Biceps curls? Het ging om de bench press of niet? ???

Heb ik jou niet een tijdje geleden geadviseerd om gewoon een fatsoenlijk schema te doen? En nu loop je nog steeds allerlei rare routines uit te proberen.
 
Heb ik jou niet een tijdje geleden geadviseerd om gewoon een fatsoenlijk schema te doen? En nu loop je nog steeds allerlei rare routines uit te proberen.

Geldt dat niet voor de helft van de mensen aan wie jij advies geeft? :D
 
Deze keer geen vraag over supplementen en ja ik ben dom geweest om zoveel supplementen te kopen die toch niet zouden werken, mijn excuses daarvoor ;)
Waarom excuseren???? je hebt er toch niemand kwaad mee gedaan. Als je er maar iets uit leert. Ik heb die fout in het begin ook gedaan. Ik denk dat je het veel te ver zoekt. 't Is eigenlijk een kwestie van goed trainen en voeding.
 
Laatst bewerkt:
Test-E geeft je spieren ook een positieve prikkel! :cool:
 
Stick to the basics ;)
 
Men's Health staat al jaren ieder nummer vol met allerlei kul schema's voor abs, borst, armen en hoe je shredded wordt binnen 2 weken. Denk je niet dat als het echt zou werken dat mensen ze hier niet zouden gebruiken?

Biceps curls? Het ging om de bench press of niet? ???

Heb ik jou niet een tijdje geleden geadviseerd om gewoon een fatsoenlijk schema te doen? En nu loop je nog steeds allerlei rare routines uit te proberen.

If it aint weird........:D
 
Ja, dat viel me ook al op.
 
Heb je het strikt volgens het artikel gedaan?

...... met je armen gestrekt boven je hoofd – doe dit 20 minuten..........
Las ik ook ja :roflol:
 
Heb je het strikt volgens het artikel gedaan?

...... met je armen gestrekt boven je hoofd – doe dit 20 minuten..........

Alles voor de gains. Anders koopt hij er gewoon een supplement bij waardoor hij dit volhoudt.
 
Heb je het strikt volgens het artikel gedaan?

...... met je armen gestrekt boven je hoofd – doe dit 20 minuten..........

Haha nee, moest natuurlijk 20 seconden zijn ;)
 
Back
Naar boven