AndroidHealthClinic

Extra trainingsdag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ruben1994

Cool Novice
Lid geworden
28 apr 2012
Berichten
98
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
70kg
Hallo,

Ik heb een vraagje over mijn schema. Ik denk er namelijk over na om een extra dag toe te voegen aan mijn schema. Op het moment ben ik drie dagen in de week bezig, maar wil hier een vierde dag aan toe gaan voegen, als dit ook jullie verstandig lijkt te doen.

Ik train op het moment op maandag, woensdag en vrijdag. Zelf wil ik hier de zondag aan toe gaan voegen, aangezien ik hier dan een soort 'armdag' van kan maken. Dus dat ik dan me triceps en biceps op die dag kan doen. Eigenlijk wil ik ook nog wel op die dag wat voor me kuiten doen, aangezien ik die ook niet al te vaak train op het moment.

Mijn schema zou er dan als volgt uit gaan zien:
Workout A
Chin-ups
Squat
Standing military press
Barbell row
Sit-ups

Workout B
Chin-ups
Squat
Bench press
Deadlift
Sit-ups

Zondag
Tricep pushdown
Barbell curl
"Nog een tricep-oefening"
Concentration curls
"Nog een oefening voor m'n kuiten"

Wil het dus ook in deze volgorde gaan doen. Wat denken jullie? Doen?

Alvast bedankt,

Ruben,
 
Als je 4x per week gaat zou ik een ub/lb split maken. Lijkt me veel effectiever.
 
zou gaan trainen op het lopen met bepakking, goede wandelschoenen kopen in een speciaalzaak dus met demping enzo. dat is moeilijkste voor meeste beginnelingen om met zware dinge te lopen, hardloop conditie zou ik gaan traien met speciaal hardloop schema. dus met hartslagmeter enzo. laat je voor die 2 dingen informeren in een wandelspeciaalzaak en hardloopspeciaalzaak. daar moet je niet op bezuinigen enzo.
 
Ja, maar ik wil helemaal niet per se vier keer in de week gaan trainen, maar ik wil gewoon meer m'n armen trainen. Die lopen namelijk wat achter op de rest heb ik het idee.

Doe nu zegmaar soort van Rippetoe met wat aanpassingen, en dat wil ik gewoon zo houden, maar hoe kan ik dan ook m'n armen anders extra trainen?
 
Gewoon. Dat schema volgen wat je wil maar dan aant eind van de week nog een extra arm dag.
 
Oke, maar dat is dus niet teveel? Want dat is mijn punt een beetje.
 
Ik train mn spiergroepen 2 keer in de week helemaal verrot.
 
Oke dan, ga het toevoegen aan m'n schema. Moet nog wel even paar leuke oefeningen uitzoeken, maar dat gaat wel lukken, ga het mezelf niet te moeilijk maken.

Thnx!
 
Back
Naar boven