XXL Nutrition

Extreem aankomen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Michelvh

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 mrt 2010
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
58kg
Hallo,

Ik ben net 17, ben 1 meter 1.89 lang en weeg (maar) 58 kilo..

Ik ben model, (haute couture dus hoef geen bodybuilder te zijn) maar moet wel een beetje goed lichaam ontwikkelen om verder te komen dan ik nu kom.

Ik sochtends 2 boterhammen, smiddags 4, en savonds 2 borden vol. Verder eet ik de hele dag door chocola snoep etc. Verder train ik elke dag een klein beetje.. met gewichtjes.. veel te weinig maar wil na mijn eindexamen even flink aanpakken.

Het zit in de familie om dun te zijn, al wordt dat anders na de leeftijd 23 bij iedereen. Zo lang wil ik niet wachten. Ik ben wel breed gebouwd, geen smalle schouders ofzo maar ben gewoon een skeletje met 2 spierballen erop (die zich dan wel ontwikkeld hebben, maar daar moeten mensen alleen om lachen omdat t er grappig uit ziet)

Enkele tips? Schema's?

Groeten Michel
 
Rippetoe schema in combinatie met GOMAD voedingsschema. Als je dan niet aankomt weet ik het ook niet meer.
 
Post is een plaatje van het doel dat je voor ogen hebt,
en probeer daarbij rekening te houden met overeenkomende genen,
voor zo ver mogelijk is.
 
Als je echt wilt aankomen (en geen fatsig lichaam wilt krijgen) moet je al die rotzooi als snoep en chocolade weglaten. Gezonde voeding is je lichaam nodig, daarin zitten de bouwstoffen om te groeien.

Bereken hoeveel Kcal je nodig bent op een dag, stel jezelf een doel en zet dan een voedingsschemain elkaar. (6 keer per dag eten!!!)
Heb zo geen link maar kijk even in de sticky's onder voeding "eenvoudig je BMR berekenen", "is dit een goed voedingschema" en "Kcal en EKV tabel"
Hier kun je heel wat info weghalen.


En daarnaast moet je natuurlijk lekker gaan trainen :wl:

Succes!!! :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
als je echt 58kg bij 1m89 bent moet je vreten wat je te pakken krijgt. en daarnaast flink trainen (dus niet een beetje trainen met gewichtjes), gewoon gaan squatten en deadliften.
 
als je echt 58kg bij 1m89 bent moet je vreten wat je te pakken krijgt. en daarnaast flink trainen (dus niet een beetje trainen met gewichtjes), gewoon gaan squatten en deadliften.
:thumbs:
 
Ik eet alles al wat mij aankomt.

Mensen gebruiken echt termen die ik gewoon niet ken, probeer een beetje op te zoeken maar ben echt niet bekend met het letten op eten en trainen. Ik eet wat ik kan eten en in mijn buurt komt.

Dit zou ik voor mij wel het ideale lichaam vinden. Deze jongen heeft denk ik verder wel mijn bouw, vrij smalle onderarmen nog en smalle taille.

(hoop dat hij er nu tussen staat)

Als jullie tips geven geef mij dan wat uitleg, zou t helpen als ik ook een foto maak van hoe mijn figuur nu is?

Gr
 
(img) link naar je foto (/img) maar dan de rechte haakjes gebruiken...zo zou je de foto moeten plaatsen
 
Ik eet alles al wat mij aankomt.
waarschijnlijk eet je nog steeds veel te weinig.

in je beginpost zeg je dat je op een dag 6 boterhammen en 2 borden warm eten eet... dat is echt heel weinig.

begin eens met 's ochtends een halve liter melk + 100gr havermout + 2 stuks fruit, om 10u 4 boterhammen, om 12u 8 boterhammen, om 16u weer 4 boterhammen en dan flink avondeten.
 
aankomen is zo easy
 
waarschijnlijk eet je nog steeds veel te weinig.

in je beginpost zeg je dat je op een dag 6 boterhammen en 2 borden warm eten eet... dat is echt heel weinig.

begin eens met 's ochtends een halve liter melk + 100gr havermout + 2 stuks fruit, om 10u 4 boterhammen, om 12u 8 boterhammen, om 16u weer 4 boterhammen en dan flink avondeten.
:kots:ik zou de acht boterhammen vervangen door rijst met kipfilet anders komt het brood je neus uit na een paar dagen.
 
ik zou er een einde aan maken als ik jou was
 
:kots:ik zou de acht boterhammen vervangen door rijst met kipfilet anders komt het brood je neus uit na een paar dagen.

das persoonlijk, ik eet een stuk liever brood dan rijst. (het was ook meer om aan te geven dat TS gewoon te weinig eet. geen flauw idee of de hoeveelheden zo optimaal zijn)
 
das persoonlijk, ik eet een stuk liever brood dan rijst. (het was ook meer om aan te geven dat TS gewoon te weinig eet. geen flauw idee of de hoeveelheden zo optimaal zijn)

ik dacht een tip voor het geval dat hij het serieus gaat gebruiken.
 
Begin eens s morgens met een stevig bord havermoutpap, elke 2 uur later eet je kip met rijst of tonijn met pasta.

verder mag je zelf even zoeken hier op het forum.
 
Back
Naar boven