MuscleMeat

Extreem laag libido jaar na kuur (Bloedresultaten) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Botjebuilder91

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 apr 2012
Berichten
374
Waardering
30
Lengte
1m68
Massa
77kg
Beste Mannen,

Ben nu een jaar gestopt met kuren en ik heb echt 0 libido. Alles "werkt" maar ik heb gewoon weg geen zin en denk niet eens meer aan vrouwen. Dit speelt nu al meer dan een jaar want ook tijdens het kuren had ik al geen zin meer, enige moment wanneer ik zin heb is als ik "witte poeder" neem en daardoor dacht ik dat ik waarschijnlijk een te laag dopamine gehalte had omdat dit op het moment van gebruik de dopamine omhoog brengt. Maar dat wil ik natuurlijk ook niet vaker dan een paar keer per jaar gebruiken. Nu komt er uit de bloedresultaten dat mijn Prolactine en LH heel erg laag is. Geen idee wat ik hier nu nog aan kan doen, zit met m'n handen in het haar.. (Heb ook redelijk veel haar verlies)

Voel me verder goed alleen het libido verlies is dusdanig extreem dat ik gewoon weg geen seks meer wil en niet eens meer met vrouwen praat omdat het mijn interesse niet wekt.

Bijgevoegd de bloedresultaten,

Wellicht dat door de lage LH waarde mijn Progesteron ook laag is..


Graag hoor ik jullie bevindingen hier over.

Bij voorbaat dank!

1.PNG

2.PNG

3.PNG
 

Bijlagen

  • 1.PNG
    1.PNG
    73,7 KB · Weergaven: 72
  • 2.PNG
    2.PNG
    99,8 KB · Weergaven: 66
  • 3.PNG
    3.PNG
    67,5 KB · Weergaven: 101
Laatst bewerkt:
Heb voor de zekerheid ook maar even het volgende laten testen:

Progesteron
FSH
Oestradiol / Oestrogeen voor Mannen
Dihydrotestosteron (DHT)
DHEA-S

Op de uitslag hiervan wacht ik nog.
 
Gamma GT is wat hoog, nuttig je veel alcohol?
Verder zijn je Hb en hematocriet op de ondergrens, heb je last van vermoeidheid wat weer een negatieve impact heeft op je libido?
 
Gamma GT is wat hoog, nuttig je veel alcohol?
Verder zijn je Hb en hematocriet op de ondergrens, heb je last van vermoeidheid wat weer een negatieve impact heeft op je libido?
Thanks voor je reactie. Ben toevallig de week voor de bloedtest op vakantie geweest en extreem veel alcohol gedronken.
Verder geen last van vermoeidheid of iets. Heb veel energie en voel me verder top. Alleen 0 gedachtes richting vrouwen en dat is altijd echt helemaal het tegenovergestelde geweest. Gewoon 0.0 Libido. Vind het "bijna"smerig zelfs.. zo erg is het.
 
Thanks voor je reactie. Ben toevallig de week voor de bloedtest op vakantie geweest en extreem veel alcohol gedronken.
Verder geen last van vermoeidheid of iets. Heb veel energie en voel me verder top. Alleen 0 gedachtes richting vrouwen en dat is altijd echt helemaal het tegenovergestelde geweest. Gewoon 0.0 Libido. Vind het "bijna"smerig zelfs.. zo erg is het.
Had het ook, heb er zelfs langer dan een jaar mee gesukkeld. Bleek een enorm tekort aan vit D te zijn(wat normaal is als je in de Benelux woont) maar ik tikte bijna de 0 aan dus dramatisch tekort waardoor ik futloos was,libido onbestaand. Dacht het zelf op te lossen met gewone vit D pilletjes (800i.e.) maar was niet hoog genoeg gedoseerd en deed niets aan het probleem Uiteindelijk een soort vit-D kuur begonnen (op voorschrift) (20000i.e.) per pillletje en libido is terug in orde, heb terug kleur en algemeen humeur is een pak beter nu.
 
Had het ook, heb er zelfs langer dan een jaar mee gesukkeld. Bleek een enorm tekort aan vit D te zijn(wat normaal is als je in de Benelux woont) maar ik tikte bijna de 0 aan dus dramatisch tekort waardoor ik futloos was,libido onbestaand. Dacht het zelf op te lossen met gewone vit D pilletjes (800i.e.) maar was niet hoog genoeg gedoseerd en deed niets aan het probleem Uiteindelijk een soort vit-D kuur begonnen (op voorschrift) (20000i.e.) per pillletje en libido is terug in orde, heb terug kleur en algemeen humeur is een pak beter nu.
Even als toevoeging: Alle bloedwaardes waren binnen de referentie. (4 maand na kuur)
 
Had het ook, heb er zelfs langer dan een jaar mee gesukkeld. Bleek een enorm tekort aan vit D te zijn(wat normaal is als je in de Benelux woont) maar ik tikte bijna de 0 aan dus dramatisch tekort waardoor ik futloos was,libido onbestaand. Dacht het zelf op te lossen met gewone vit D pilletjes (800i.e.) maar was niet hoog genoeg gedoseerd en deed niets aan het probleem Uiteindelijk een soort vit-D kuur begonnen (op voorschrift) (20000i.e.) per pillletje en libido is terug in orde, heb terug kleur en algemeen humeur is een pak beter nu.
Bedankt voor je reactie deze wordt gewaardeerd, heb vitamine D nu ook even toegevoegd in het onderzoek voor de zekerheid. Fijn dat het bij jou nu opgelost is nadat je er zolang mee hebt gelopen.
 
Over LH moet je niet piekeren want je testosteronwaarde is hoog. Dan is een lage LH waarde goed. Je ballen zijn hersteld. Ik zou mij eerder zorgen maken over je CK waarde want die is veel te hoog.
 
Had het ook, heb er zelfs langer dan een jaar mee gesukkeld. Bleek een enorm tekort aan vit D te zijn(wat normaal is als je in de Benelux woont) maar ik tikte bijna de 0 aan dus dramatisch tekort waardoor ik futloos was,libido onbestaand. Dacht het zelf op te lossen met gewone vit D pilletjes (800i.e.) maar was niet hoog genoeg gedoseerd en deed niets aan het probleem Uiteindelijk een soort vit-D kuur begonnen (op voorschrift) (20000i.e.) per pillletje en libido is terug in orde, heb terug kleur en algemeen humeur is een pak beter nu.
20.000 iu per pilletje? Dat moest je toch niet lang nemen of je vergiftigt je lichaam. 800 iu is te weinig voor de meesten. Ik moet ook minstens 2000 tot 3000 iu per dag nemen om een goede vit D waarde te houden. Neem het zo al meer dan 10 jaar behalve op vakantie in het zuiden.
 
20.000 iu per pilletje? Dat moest je toch niet lang nemen of je vergiftigt je lichaam. 800 iu is te weinig voor de meesten. Ik moet ook minstens 2000 tot 3000 iu per dag nemen om een goede vit D waarde te houden. Neem het zo al meer dan 10 jaar behalve op vakantie in het zuiden.
Minimum waarde is 30 nmol/L volgens de meeste bronnen.(op bloedtest was dit 43 fzo) bij mij was het 13.
Even voor de duidelijkheid die 20.000iu is per 5-7 dagen te nemen. Wat op hetzelfde neerkomt als 7 x 3000 iu =21.000iu.

Denk opzich dat er niet echt verschil op zit enkel in afgifte.
 
Ik neem 10.000 iu per dag in de wintermaanden, lol. Ik heb hier in Russia al fucking vanaf september geen zon meer gezien.
Eerlijk gezegd neem ik ook nog gewoon die van 800 bovenop elke dag, eer dat je een teveel hebt aan vit D moet je al heel extreem gaan.
En jullie Russen zouden beter een met een infuus vit D rondlopen om dat klimaat te compenseren.
 
En jullie Russen zouden beter een met een infuus vit D rondlopen om dat klimaat te compenseren.
En een vodka infuus om het klimaat te tolereren.
 
  • Haha
Waarderingen: MDC
Het is echt kut ja. In de maanden oktober/november/december valt het nog wel mee, want je hebt de feestdagen en shit om naar uit te kijken en na een warme zomer is een beetje verkoeling wel lekker. Maar vervolgens zijn de maanden januari/februari/maart echt dikke tyfuszooi. Om depressief van te worden.

En waar ik woon valt het nog wel mee… je hebt ook gebieden meer naar het noorden waar je uberhaupt amper daglicht hebt.
 
Wat voor temperaturen hebben jullie een beetje overdag dan waar jij woont?
 
Minimum waarde is 30 nmol/L volgens de meeste bronnen.(op bloedtest was dit 43 fzo) bij mij was het 13.
Even voor de duidelijkheid die 20.000iu is per 5-7 dagen te nemen. Wat op hetzelfde neerkomt als 7 x 3000 iu =21.000iu.

Denk opzich dat er niet echt verschil op zit enkel in afgifte.
Is dan waarschijnlijk D-cure. Komt op hetzelfde neer maar in je bericht leek het alsof je dit elke dag zou nemen. 20000iu om de 7 dagen is hetzelfde als 3000iu per dag vermits vit D een vetoplosbare vitamine is waarbij het teveel niet uit wordt gescheiden maar in het vet opgeslagen.
 
Eerlijk gezegd neem ik ook nog gewoon die van 800 bovenop elke dag, eer dat je een teveel hebt aan vit D moet je al heel extreem gaan.
En jullie Russen zouden beter een met een infuus vit D rondlopen om dat klimaat te compenseren.
10000iu per dag is wel veel. Spambod zal dat waarschijnlijk ook niet meer dan 3 maanden nemen. Kan je dus na lange tijd wel problemen van krijgen. Kalkafzetting in organen. Na een paar maanden gebruik moet je een bloedafname laten doen om je vit D te laten bepalen. Dan weet je pas of je teveel neemt.
 
Ik laat ongeveer jaarlijks mijn vit D in het bloed nakijken. Afgaande op de resultaten zou 10.000iu per dag bij mij te veel zijn. Met 3000iu tot 5000iu per dag zit ik zeer goed. Het probleem is dat de problemen door overdosering pas aan het licht komen wanneer het eigenlijk al te laat is.
 
10000iu per dag is wel veel. Spambod zal dat waarschijnlijk ook niet meer dan 3 maanden nemen. Kan je dus na lange tijd wel problemen van krijgen. Kalkafzetting in organen. Na een paar maanden gebruik moet je een bloedafname laten doen om je vit D te laten bepalen. Dan weet je pas of je teveel neemt.
K2 erbij slikken en klaar. Je moet echt absurd veel slikken daarvoor. En meende gehoord te hebben dat ook niet alles wordt opgenomen




CONCLUSIONS:
A dose of 250,000 IU of vitamin D3 given once in November resulted in a robust increase in plasma 25(OH)D after 5 days, but it was unable to sustain this increase after 90 days. A larger or more frequent dosing regimen may be needed for long-term vitamin D sufficiency.

 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 6am
Back
Naar boven