AndroidHealthClinic

Shocking Extreem laag testosteronwaardes na stoppen met cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Feit dat je dit vraagt zegt al genoeg....
:popcorn:

Makkelijk mijn vraag ontwijken he ;) nogmaals leg uit wrm jullie experts denken dat ik trol terwijl de meerderheid op dit topic niks anders doet dan trollen. Als mijn agressief en terecht gedrag jullie niet aanstaat ga dan ergens anders trollen. Ik wil vanaf nu serieuze mensen die reageren op mijn topic.
 
Ik trol niet. Ik weet niets van AAS. Heb ik ook nergens gezegd.

Maar hoe je reageert zegt genoeg.
Ik lees enkel mee.

Prima vermaak als je ziek bent.
De vrijdagmiddag rel is gewoon wat vroeger. :o
 
Ik trol niet. Ik weet niets van AAS. Heb ik ook nergens gezegd.

Maar hoe je reageert zegt genoeg.
Ik lees enkel mee.

Prima vermaak als je ziek bent.
De vrijdagmiddag rel is gewoon wat vroeger. :o

Ik reageer terecht op seuten betas en mensen die belachelijk doen lees interessant. Ben ik dan een trol omda ik ben wie ik ben? Jullie moeten blij zijn da jullie mij ni int echt tegenkomen. Ben een agressief en gevaarlijk individu met wie je niet wilt sollen. Ik spreek mss nonchalant alsof het niks is maar geloof me wnr ik zeg da ik geen gewone ben. Als mij aanvalt op welke manier dan ook dan heb ik het recht om hen op hun plaats te zetten op welke manier dan ook.
 
Ik trol niet. Ik weet niets van AAS. Heb ik ook nergens gezegd.

Maar hoe je reageert zegt genoeg.
Ik lees enkel mee.

Prima vermaak als je ziek bent.
De vrijdagmiddag rel is gewoon wat vroeger. :o

Lees mss alles voordat je een mening vormt.
 
Beast86 misschien moet je tegen niemand beginnen en gewoon even kalm aan doen. Mensen willen echt wel helpen, maar niet zoals jij je opstelt. Gewoon zelf ook even alles terug lezen en dan bedenken waarom mensen reageren zoals ze doen.
 
Beast86 misschien moet je tegen niemand beginnen en gewoon even kalm aan doen. Mensen willen echt wel helpen, maar niet zoals jij je opstelt. Gewoon zelf ook even alles terug lezen en dan bedenken waarom mensen reageren zoals ze doen.

Als je zelfs niet doorhebt wrm ik zo reageer dan zegt dat al genoeg. Ik moet dus pikken dat ze hier beginnen over mijn vriendin? Wat voor mannen zijn jullie dan als je toestaat dat iemand over je vriendin begint? Da noem ik geen man maar een fucking pussy.

Meen je dat nu echt? Enkel 2 mensen willen mij helpen de rest trolt erop los en lacht me uit lacht met mijn miserie en begint over mijn vriendin.
 
Je hebt helemaal gelijk. Dom van mij. /out (for real)
 
Als je zelfs niet doorhebt wrm ik zo reageer dan zegt dat al genoeg. Ik moet dus pikken dat ze hier beginnen over mijn vriendin? Wat voor mannen zijn jullie dan als je toestaat dat iemand over je vriendin begint? Da noem ik geen man maar een fucking pussy.

Meen je dat nu echt? Enkel 2 mensen willen mij helpen de rest trolt erop los en lacht me uit lacht met mijn miserie en begint over mijn vriendin.
Maar jij bent ook geen man want jij kan geen erectie krijgen ;).
 
Ontspan je anus chef :thumbup:.
 
Maar jij bent ook geen man want jij kan geen erectie krijgen ;).

Ja want de definitie van een man is een erectie krijgen ;) ik ben meer man dan jullie allemaal samen.
 
In ieder geval ik kan geen 9 maanden wachten om terug normaal te kunnen functioneren namelijk om te kunnen neuken, ik heb een geile vriendin, al bijna 3 maanden mee samen en ik kan die geen sex geven, geloof me das het kutste gevoel ooit,gevoel van geen man meer te zijn
Ja want de definitie van een man is een erectie krijgen ;) ik ben meer man dan jullie allemaal samen.

:thinking:
 
Ja want de definitie van een man is een erectie krijgen ;) ik ben meer man dan jullie allemaal samen.
Je zei dat als iemand zijn adres gaf jij hem zou pakken en dan geeft die persoon zijn adres en dan ga je poes doen. je bent nog minder man dan gedacht.
 
Je zei dat als iemand zijn adres gaf jij hem zou pakken en dan geeft die persoon zijn adres en dan ga je poes doen. je bent nog minder man dan gedacht.

Ben je achterlijk of doe je achterlijk? Zoek het adres op kieke. Echt een mongool gij.
 
Ben je achterlijk of doe je achterlijk? Zoek het adres op kieke. Echt een mongool gij.
Je durft zeker niet, omdat je spieren wegsmelten en je piemol niet eens stijf kan worden:roflol: Gooi er snel wat tren in, anders wordt het niks meer dan jaren depressies.
 
Makkelijk mijn vraag ontwijken he ;) nogmaals leg uit wrm jullie experts denken dat ik trol terwijl de meerderheid op dit topic niks anders doet dan trollen. Als mijn agressief en terecht gedrag jullie niet aanstaat ga dan ergens anders trollen. Ik wil vanaf nu serieuze mensen die reageren op mijn topic.

Het is gewoon moeilijk te geloven dat iemand echt zo dom is. Maar ik geloof je wel hoor!
 
Iemand die denkt dat ik een iq heb van een walnoot ;) ga jij maar naar het gekkenhuis ;) zoals ik al zei ik kan je adres achterhalen dont push me. Laatste waarschuwing. Je hebt geen idee met wie je te maken hebt makker.

Dat is wel een zware belediging voor die walnoot, vrij respectloos ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven