Fitness Seller

Extreem moe na een training op jack3d

Bezoekers in dit topic

Imlegit

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2009
Berichten
118
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
84kg
Beste beesten met een obsessie! (grapje xD)

In ieder geval, ik gebruik nu een tijdje jack3d, de eerste paar dagen, en weken, gingen goed. Kreeg veel energie en mijn huid tintelde enz. zoals met veel energie boosters dus. In ieder geval na een tijd gebruiken als ik klaar ben met een training. Iets van een uur erna word ik me toch suf en slaperig! Het is nu kwart over 7 en ik moet letterlijk vechten tegen de slaap! Hoe kan dit? Ik hoor veel mensen dat ze erna niet meer kunnen slapen maar het voelt alsof ik slaappillen op heb damn! Hebben jullie een tip? Moet ik nu door naar bed?! (als ik nu ga liggen slaap ik de hele nacht haha misschien wel is goed)
En nee ik kom geen slaap tekort het komt echt door dit supplement!
Ook veel negatieve gedachtes...dit allemaal was alleen na een tijd gebruiken. Ik stopte er dus een aantal weken mee en ben nu weer een paar dagen ermee begonnen. Eerste dagen gingen goed en nu ben ik dus weer extreem slaperig :(
 
Is toch ideaal? Goed trainen en daarna goed slapen;)

Komt gewoon door de stimulanten die er in zitten ,kun je wel es een crash van krijgen achteraf.
Neem wat minder,of neem er de nadelen gewoon bij als je het wil blijven gebruiken.
 
Jaaa het voelt opzich wel lekker, ook voor een lange nacht rust opzich haha. Kan eigenlijk niet mooier he eerst een lading energie en erna extreem moe als je toch al een tijdje klaar bent! Klinkt wel raar haha en lees dit nooit op internet dat er meer mensen last van hebben.
 
1,3 dimethylamylamine geeft deze crash inderdaad. Je krijgt een hoge 'up' van dat spul maar daarna een harde 'down'. Ik ben ook eens op de bank in slaap gevallen na een training in de middag met gebruik van Unleash.
 
Ik heb dus jack3d een paar x gebruikt en ik heb daar geen last van? hebben alleen bepaalde mensen last van? van unleash heb ik ook geen last van moeheid na de training. Moet wel zeggen dat jack3d wel meer voor my werkt. Zou het opzich wel willen hoor dat ik lekker moe word daarvan haha! slaap ik teminste lekker.
 
Komt het door jack3d dan ga ik die halen.
Wees blij ik heb in 2 maanden tijd dat ik superpump max gebruik
niet meer als een baby geslapen
 
eerder nox pump van ultralife gebruikt.. went heel snel na 1ste zak al, en na 15 zakjes voelde ik echt heel weinig.

Jacked blijft knallen, ik word er niet moe van.. 's nachts kan ik wel niet slapen door dat energieboost maar ik word er ook overdreve geil van.. met nox had ik dat ook..
Maar ik gebruik jacked alleen voor borsttraining. Daarna 2-3 dagen niks. Alleen TMS enz..

Maar 1 goede raad, als je pre-work out gebruikt, na je training als je je crash hebt, doe je gsm weg en blijf weg van facebook of msn.. Anders ga je erdoor echt zielige dingen zeggen of doen omdat je je depressief voelt.. en dat terwijl er niks is waarvoor je depri hoeft te zijn :D
 
Ja, dan ben ik moe en lig in me bed nog uren wakker.

Weird.
 
Jezus, wat een reply´s haha ;) Gewoon "man up", goed eten en iets productiefs maken van de rest van je dag. De rest zit tussen je oren.
 
moet je eens Noxipro gebruiken, slaap je als een roos van.

9u s ochtends trainen 11 u terug in bed liggen en om 5 u terug opstaan. Heel je dag verdoet maarja

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 14:39 ----------

Maar 1 goede raad, als je pre-work out gebruikt, na je training als je je crash hebt, doe je gsm weg en blijf weg van facebook of msn.. Anders ga je erdoor echt zielige dingen zeggen of doen omdat je je depressief voelt.. en dat terwijl er niks is waarvoor je depri hoeft te zijn :D

Ik herken het :D , jammer genoeg:(
 
moet je eens Noxipro gebruiken, slaap je als een roos van.

9u s ochtends trainen 11 u terug in bed liggen en om 5 u terug opstaan. Heel je dag verdoet maarja

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 14:39 ----------



Ik herken het :D , jammer genoeg:(

Dat is zeker zo. Maar een powernap is ook wel lekker na een training in de ochtend.
 
Noxipro precies hetzelfde effect, comt idd door de 1,3 dimethylamylamine, ik hou er ook niet zo van maar het zijn wel de beste pre-workouts!(jack/noxipro)
 
Had het eigenlijk niet zo hard bij jack3d, had gewoon een super opgefokt gevoel na de training. Van noxi val ik gewoon in slaap.
 
had het gisteren ook, boordevol energie tijdens de training. keihard getraind. en een uur of 2 erna was ik stikkapot en klaar om men bed in te gaan.

leve jack3d
 
eerder nox pump van ultralife gebruikt.. went heel snel na 1ste zak al, en na 15 zakjes voelde ik echt heel weinig.

Jacked blijft knallen, ik word er niet moe van.. 's nachts kan ik wel niet slapen door dat energieboost maar ik word er ook overdreve geil van.. met nox had ik dat ook..
Maar ik gebruik jacked alleen voor borsttraining. Daarna 2-3 dagen niks. Alleen TMS enz..

Maar 1 goede raad, als je pre-work out gebruikt, na je training als je je crash hebt, doe je gsm weg en blijf weg van facebook of msn.. Anders ga je erdoor echt zielige dingen zeggen of doen omdat je je depressief voelt.. en dat terwijl er niks is waarvoor je depri hoeft te zijn :D

Werd er ook retegeil van !
 
Had ik ook na noxipro.. gewoon lekker savonds trainen en dan snel eten dan in slaap vallen:o
 
Ik zou er voor tekenen ,
ik wordt onwijs misselijk als ik teveel jack3d neem, geld ook voor jackBomb overigens........
 
Ik gebruik boosters alleen nog als ik aan het begin van de avond ga trainen, op vrije dagen. Werk in de horeca, dus als ik s'middags ga trainen met jack3d op dan ben ik 's avonds niks waard door die crash.
 
Back
Naar boven