MuscleMeat

Extreem winderigheid in de avond uren. Hoe komt het?

Bezoekers in dit topic

dancso000

Novice
Lid geworden
19 jun 2014
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
84kg
Aloha fellow bodybuilders,

Ik train al meer dan 2 jaar, al sinds een jaar eet ik bewust, en traceer ik mijn kcals.
Ik zit nu in de bulk, al sinds oktober, mijn macro's zie beneden:
(Rustdagen)
343 gr carbs
168 gr protein
84 gr vet

(Trainingsdagen)
395 gr carbs
193 gr protein
97 gr vet

momenteel ben ik 83.8kg en 19 jaar.

Echter hou ik me al aan vanaf het begin van mn bulk aan de bovenstaande verhoudingen,
om de 3 weken wat kcals bijgevoegd.

De afgelopen 3 dagen heb ik last van extreem winderigheid, zo erg dat ik s nachts wakker van word, en van dat ruft kan ik niet eens verder slapen totdat mijn kamer weer opgefrist is met wat buitenlucht.:D
Ik begin zorgen over te maken dat het misschien niet aan de hoeveelheid eiwitten ligt, maar aan mijn darmen of iets anders.

Echter heb ik alleen s avonds last van extreem winderigheid en een opgeblazen gevoel.

Ik vraag me af of jullie misschien ook zoiets hadden meegemaakt???????

Verder gebruik ik alleen whey protein 2x per dag
af en toe waxy maize (1x per week ongeveer, als ik mijn carbs niet haal)
Multimen 1x per dag
Omega 3 - 2x 1000mg per dag
Vitamine d3 - om de 2 dagen
Glucosamine - 2x 1 per dag
 
Dat is best toevallig, want ik heb dat namelijk ook sinds 3 dagen. Maar ik heb het niet alleen savonds, ik heb het de hele dag door. Zelfs tijdens het trainen, en dat is niet bepaald fijn. Vooral met benen trainen :o
 
ben je iets anders gaan eten?

waarsch een voedingsmiddel waar je niet zo goed tegen kan... ik heb het bijv. bij zoete aardappel heel erg
 
Maar wat is het probleem?
 
Zuurbalans maag, door te weinig groente. Melk. Eieren. Te snel eten?
 
Ik denk dat het ligt aan een verhoging van je eiwit inname,heb ik ook altijd.
 
Ik ken het, erg irritant, vooral als je net bij een chick bent.