AndroidHealthClinic

Extreme cutting: hoe onder de 7-6% duiken en zoveel mogelijk spiermassa behouden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HIIT Trainingsmethode:

Boven 70% van je maximale hartslag blijven(ook tijdens rust).

1.) 10 minuten cardio waarvan de laatste 2 minuten zo intensief mogelijk.

2.) 3x 20 lunches(per been) met gewicht(7kg)/20x standing military press met gewicht(7kg). Maximaal minuut rust.

3.) 3x 15 pushup/reversed crunch(vanuit ligsteun knieen richting borst/jump.

4.) Cardio 15 min. fietsen 50 sec. 70-80 rpm/10 sec. voluit.

5.) Buikspieren


Ervaar de naverbranding, heeft voor mij goed gewerkt!
ziet er goed uit
 
@a1s en de andere deelnemers: Leuke theorieen heb jullie inderdaad, maar is het jullie ook wel gelukt de <6% naturel te bereiken met zvm spiermassabehoud?
 
Super stukje van DLS op pagina 1. Heb er veel aan, nog bedankt! :D
 
Testosteron
Langer slapen zorgt voor een toename van testosteron, daarnaast kan het nemen van vetten zoals visolie de testosteronaanmaak omhoog brengen. Hoge testosteronlevels zorgen een snellere vetverbranding en is dus positief tijdens het cutten (ook tijdens het bulken).
Vanwaar heb je het dat visolie goed is voor testosteron?
Visolie is goed maar dit had ik nog niet gelezen...
Of bedoel je het meer gewoon vetten > cholesterol > t?
 
Zo jammer dat ik nu echt te weinig te tijd om het allemaal papier te zetten, want ik wil het natuurlijk wel gelijk goed doen. Ik zie vaak mensen met extremen dieten aan de gang, met maandenlang witvis en kipfilet naar mijn idee en eigen ervaring is een extreme vetpercentage te behalen ook zonder dit soort martelaarsdieten. Wel kan ik veel van wat wordt gezegd in de artikelen uit eigen ervaring onderschrijven, vooral het cardio aspect is belangrijk, en natuurlijk voeding maar dan wel met verstand samengesteld en gebaseerd op persoonlijke ervaring en niet obv een schema van een ander.
Daarnaast is voor de kettlebell training een essentieel onderdeel van de cut waarbij kracht en cardio perfect gecombineerd worden.
 
Vraag het aan zyzz?
 
Back
Naar boven