MuscleMeat

Extreme eating for mass

Bezoekers in dit topic

leGionellz zei:
Dit artikel geeft prima weer wat voor mij de beste manier is om groei te bewerkstelligen.

Een beetje extra eten, schoon voedsel en wat extra eiwitten doen voor mij vrijwel niets behalve onderhoud en misschien wat definitie.

Groei haal ik uit VEEL eten en VEEL eiwitten, behoorlijk boven mijn onderhoud en ja, dan zet ik inderdaad vet aan.

Maar het kiezen of delen verhaal komt me maar al te bekend voor, of het een, of het ander. Ik dacht dat dit trouwens wel algemeen geaccepteerd was, maar interessant om te lezen dat er ook mensen zijn met andere ervaringen.
Zo is dat :D

OMFG, die gasten gainen 10kg de dag NA de wedstrijd? :eek:

Dus hij zegt dat clean-bulken dus bull is..wel,wat HIJ zegt is bull, want dat kan wel, het duurt alleen een ferm stuk langer!

• Topic Starter Topic Starter
Zou je voor degrap eens moeten uitproberen; maandje extreem lowcarb en dan 1x helemaal overboard gaan :D Echt je weet niet wat je overkomt

Even Offtopic :
Wat als je nou behept bent met die trage stofwisseling ?
Je eet 6 keer per dag, doet per week 4 keer cardio en je valt maar niet af terwijl je op 2200 kcal zit met een gewicht van 83 kg ?

7500 kcal per dag :rolleyes:

Ondanks mijn snelle stofwisseling heb ik op 4500 kcal behoorlijk wat vet aangezet. Kreeg het eten nauwelijks weggewerkt en achteraf had ik aan 4000 waarschijnlijk zeker genoeg gehad.

Wat heeft het voor nut om allerlei junkfood te gaan eten met idioot veel verzadigde vetten? Daar krijg je noch energie noch spiermassa van.

ik zat idd vorig jaar ook op 4500-5000 kcal. en het heeft me zeker veel massa opgeleverd maar ook veel waarschijnlijk onnodig vet. Dus ik zit nu op 3600 kcal. en ga es kijken wat er gebeurd. Ik heb een vrij nauwkeurige weegschaal dus kan het elke week goed meten :) . Nu wil ik maximaal 1-2 kg per maand aankomen...

ik denk dat gewoon rustig aan opbouwen de beste manier is
zo zal je misschien niet die supersnelle kilo's winnen maar zal je evenmin bakken vet aanzetten, je bent dan bovendien heel het jaar min of meer in shape (natuurlijk MOET je wel boven je onderhoud zitten!) maar dat extreme eating for mass is misschien leuk voor een powerlifter maar een bb'er is er weinig mee denk ik..

robpol zei:
Even Offtopic :
Wat als je nou behept bent met die trage stofwisseling ?
Je eet 6 keer per dag, doet per week 4 keer cardio en je valt maar niet af terwijl je op 2200 kcal zit met een gewicht van 83 kg ?
rustig volhouden, hoeveel je onder je onderhoud zit weet ik niet, maar hou ook rekening met refeed, je lijf mag niet gewoon worden aan je dieet. ;)

(Soulfly) zei:
ik zat idd vorig jaar ook op 4500-5000 kcal. en het heeft me zeker veel massa opgeleverd maar ook veel waarschijnlijk onnodig vet. Dus ik zit nu op 3600 kcal. en ga es kijken wat er gebeurd. Ik heb een vrij nauwkeurige weegschaal dus kan het elke week goed meten :) . Nu wil ik maximaal 1-2 kg per maand aankomen...
exteerm eten zorgt ervoor dat je zeker voldoende binnen hebt, dat je je barst van de kracht en energie, goed voor trraining.
dat je teveel vet bent aangekomen kan je toch voorkomen door minder lang te bulken, en regelmatig te cutten. :D

jerommeke zei:
rustig volhouden, hoeveel je onder je onderhoud zit weet ik niet, maar hou ook rekening met refeed, je lijf mag niet gewoon worden aan je dieet. ;)

Ik blijf het uitrekenen van je onderhoud heel erg moeilijk vinden (tips) maar ik ga uit van 2600-2700 dus zo'n 500 eronder.

jerommeke zei:
exteerm eten zorgt ervoor dat je zeker voldoende binnen hebt, dat je je barst van de kracht en energie, goed voor trraining.
dat je teveel vet bent aangekomen kan je toch voorkomen door minder lang te bulken, en regelmatig te cutten. :D
als je met meer verstand bulkt kun je langer doorbulken. En waarom zou je vaker willen cutten als het minder kan door niet zo aso te bulken :) .
Hoe meer gecut des te meer kans op spierverlies...

(Soulfly) zei:
als je met meer verstand bulkt kun je langer doorbulken. En waarom zou je vaker willen cutten als het minder kan door niet zo aso te bulken :) .
Hoe meer gecut des te meer kans op spierverlies...
zo zie ik het ook,
daarbijkomend: ik ken weinig mensen die 'graag' cutten

post een wat fotos jongens, als ik al die goede raad lees ga ik op zoek naar hoe het bij u helpt...maar ik zie geen foto's? :D ;)

Terug
Naar boven