XXL Nutrition

Extreme GH 2.0 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rob91

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
5.466
Waardering
1.742
Lengte
1m87
[Link niet meer beschikbaar]

Even een vraagje over dit supplement. Ik zie dat er Phenibut in zit verwerkt. Ik heb echter begrepen dat er snel gewenning optreed bij Phenibut. Bestaat er daarom niet het gevaar dat ik straks niet meer kan slapen zonder dit supplement? Hoe vaak mag je in dat geval die product nemen?
 
Raar dat ze dat zo verkopen inderdaad. (Maar er bestaat nog weinig/geen wetgeving rondom Phenibut.) Staat er ergens een hoeveelheid per serving?

Phenibut kun je waarschijnlijk eens tot een paar keer per maand veilig gebruiken. Dan ben en blijf je er ook redelijk gevoelig voor.
Maar omdat het vrij onschuldig lijkt sluipt regelmatig gebruik er snel in dus staat het internet vol met mensen die dit dagelijks gebruiken waarbij de ontwenningsverschijnselen niet mals zijn.
Zou het zeker niet als regelmatig slaapmiddel gebruiken.
 
Raar dat ze dat zo verkopen inderdaad. (Maar er bestaat nog weinig/geen wetgeving rondom Phenibut.) Staat er ergens een hoeveelheid per serving?

Phenibut kun je waarschijnlijk eens tot een paar keer per maand veilig gebruiken. Dan ben en blijf je er ook redelijk gevoelig voor.
Maar omdat het vrij onschuldig lijkt sluipt regelmatig gebruik er snel in dus staat het internet vol met mensen die dit dagelijks gebruiken waarbij de ontwenningsverschijnselen niet mals zijn.
Zou het zeker niet als regelmatig slaapmiddel gebruiken.

Kan niet vinden wat de dosering is, misschien staat het op de verpakking. Ben er wel benieuwd naar iig.

Het zal ongetwijfeld een zeer effectief middel zijn gezien de ingrediënten, maar ik heb wel mijn twijfels erover, ondanks hele goede recensies overigens. Phenibut ontwenningsverschijnselen zijn zeker niet mals, dat zeg je goed. Zelfde als benzo withdrawl; slapeloosheid, angst/paniekaanvallen.
 
Ik denk dat dit altijd wel een gevaar blijft, wanneer je een product neemt waardoor je beter gaat slapen. Of dat nu door stofje 1 of 5 komt..

Phenibut is inderdaad wel een sterk middel wat erg goed werkt, maar ik weet bijna zeker dat de dosering die XXL gebruikt heeft geen onnodige risico's zal vormen.
Ik zie dat ze wel adviseren om het 5 dagen wel en 2 dagen niet te gebruiken. Persoonlijk lijkt me het beter om 3 tot 4 dagen wel en de overige dagen niet te gebruiken en dan om de dag te nemen. Dus niet 3 of 4 dagen achter elkaar nemen!
 
Wat is phenibut ? een weight loss product ofs ? :p
 
Back
Naar boven