XXL Nutrition

Extreme spiermassa kweken in recordtijd, maar hoe?

Bezoekers in dit topic

midasvg

Novice
Lid geworden
13 feb 2014
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m53
Massa
59kg
Vetpercentage
31%
Ik heb even een vraag. Ik train al een kleine 6 maanden en ga bijna dagelijks naar de sportschool. Elke keer opnieuw werk ik me verloren om toch maar die spiermasse ronder, maar vooral veel groter te maken, maar dit helpt amper, heb ik het gevoel. Ik ben een kijkje gaan nemen op Body&Fit.nl, en zie daar oneindig veel producten staan die ik wel eens wil proberen, maar ik wil enkel het product dat me een zo groot mogelijke spiermassa geeft in een korte tijd. Ik dacht eerst da What The F*ck Stack van Dedicated Nutrition te bestellen, maar toen stootte ik op producten zoals 'Magnificent', en 'Cellmass'.

Heeft er iemand enige ervaring met producten of met hetzelfde doel als ik en kan me enkele tips over producten geven?

Al bedankt!
 
In recordtijd? AAS.
 
in recordtijd bedoel ik 2-3 maanden, en ik zoek gewoon iets dat me helpt, niet overdreven veel spiermassa geeft.
realistisch blijven ;)
 
ronnie coleman is zo groot geworden door de celltech, mis moet je dat eens opzoeken
 
Een goed voedingsschema zal je meer opleveren dan die supplementen.
 
Niks kopen op B&F man ga gewoon goed eten dat is het enige dat je nodig hebt maar dan ook heel veel eten niet die miezerige 2 boterhammen die je mee naar school neemt
 
in recordtijd bedoel ik 2-3 maanden, en ik zoek gewoon iets dat me helpt, niet overdreven veel spiermassa geeft.
realistisch blijven ;)

Extreme spiermassa, maar niet overdreven?
Wat is jouw beeld dan van extreme spiermassa?Geef eens een vb?
 
Ik geef toe, het woord 'extreem' gebruiken was geen slimme zet. Mijn doel is toch enkele kilo's spiermassa aankomen, dat een degelijk zichtbaar resultaat geeft aan armen, borst en buik.

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Maandag: Sportschool
Dinsdag: Training voetbalclub
woensdag: sportschool
donderdag: training voetbalclub
vrijdag: sportschool
zaterdag: rust of sportschool
zondag: wedstrijd voetbalclub

Eten doe ik normaal, 's morgens 5 boterhammen, smiddags 4-5 boterhammen, 's avonds een warme maaltijd. Als tussen doortje grijp ik naar een appel en dergelijke
 
Ik geef toe, het woord 'extreem' gebruiken was geen slimme zet. Mijn doel is toch enkele kilo's spiermassa aankomen, dat een degelijk zichtbaar resultaat geeft aan armen, borst en buik.

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Maandag: Sportschool
Dinsdag: Training voetbalclub
woensdag: sportschool
donderdag: training voetbalclub
vrijdag: sportschool
zaterdag: rust of sportschool
zondag: wedstrijd voetbalclub

Eten doe ik normaal, 's morgens 5 boterhammen, smiddags 4-5 boterhammen, 's avonds een warme maaltijd. Als tussen doortje grijp ik naar een appel en dergelijke

En die dagen dat je in de sportschool bent, wat doe je dan?
Wat zit er op die boterhammen?
 
En die dagen dat je in de sportschool bent, wat doe je dan?
Wat zit er op die boterhammen?

Tenzij op elke boterham een pot pindakaas zit zal ie er toch niet op gainen.

Meer vreten ecto. Niet bitchen dat je niet meer binnen kunt krijgen, dan pak je maar een trechter als je wilt groeien.
 
Ik geef toe, het woord 'extreem' gebruiken was geen slimme zet. Mijn doel is toch enkele kilo's spiermassa aankomen, dat een degelijk zichtbaar resultaat geeft aan armen, borst en buik.
Dat is alleen mogelijk met AAS :rolleyes:

Eten doe ik normaal, 's morgens 5 boterhammen, smiddags 4-5 boterhammen, 's avonds een warme maaltijd. Als tussen doortje grijp ik naar een appel en dergelijke
Dat is duidelijk te weinig, zeker als ik naar je activiteit kijk.
 
de dagen dat ik in de sportschool ben begin ik met krachtoefeningen en eindig met 20-25 minuten cardio.
Op boterhammen eet ik dingen als honing, chocopasta, ham, ...
 
de dagen dat ik in de sportschool ben begin ik met krachtoefeningen en eindig met 20-25 minuten cardio.
Op boterhammen eet ik dingen als honing, chocopasta, ham, ...

Nou dan ben je toch hartstikke goed bezig?Ik zou zo lekker doorgaan en dan kom je er wel :)
 
Ik ben zo al een jaar bezig in de sportschool, waarvan een half jaar serieus. Na deze 6 maanden merk ik amper verschil in grootte, volheid en hardheid van spieren, beetje deprimerend...
 
Ik ben zo al een jaar bezig in de sportschool, waarvan een half jaar serieus. Na deze 6 maanden merk ik amper verschil in grootte, volheid en hardheid van spieren, beetje deprimerend...

Eet dan meer man. Serieus, je eet al minder dan m'n 4-jarige nichtje en doet ook nog eens 4x pw 25 min cardio . No wonder dat je niet aankomt.
 
ik heb nog een degelijk aantal kilo's vet dat ik kan omzetten. Mijn vraag was gewoon of iemand een goed product kende dat me kon helpen
 
ik heb nog een degelijk aantal kilo's vet dat ik kan omzetten. Mijn vraag was gewoon of iemand een goed product kende dat me kon helpen
Vergeet de supplementen en lees de sticky's door. Hierna zal je wel groeien.
 
Back
Naar boven