XXL Nutrition

Extreme spiermassa kweken in recordtijd, maar hoe?

Bezoekers in dit topic

midasvg

Novice
Lid geworden
13 feb 2014
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m53
Massa
59kg
Vetpercentage
31%
Ik heb even een vraag. Ik train al een kleine 6 maanden en ga bijna dagelijks naar de sportschool. Elke keer opnieuw werk ik me verloren om toch maar die spiermasse ronder, maar vooral veel groter te maken, maar dit helpt amper, heb ik het gevoel. Ik ben een kijkje gaan nemen op Body&Fit.nl, en zie daar oneindig veel producten staan die ik wel eens wil proberen, maar ik wil enkel het product dat me een zo groot mogelijke spiermassa geeft in een korte tijd. Ik dacht eerst da What The F*ck Stack van Dedicated Nutrition te bestellen, maar toen stootte ik op producten zoals 'Magnificent', en 'Cellmass'.

Heeft er iemand enige ervaring met producten of met hetzelfde doel als ik en kan me enkele tips over producten geven?

Al bedankt!
 
In recordtijd? AAS.
 
in recordtijd bedoel ik 2-3 maanden, en ik zoek gewoon iets dat me helpt, niet overdreven veel spiermassa geeft.
realistisch blijven ;)
 
ronnie coleman is zo groot geworden door de celltech, mis moet je dat eens opzoeken
 
Een goed voedingsschema zal je meer opleveren dan die supplementen.
 
Niks kopen op B&F man ga gewoon goed eten dat is het enige dat je nodig hebt maar dan ook heel veel eten niet die miezerige 2 boterhammen die je mee naar school neemt
 
in recordtijd bedoel ik 2-3 maanden, en ik zoek gewoon iets dat me helpt, niet overdreven veel spiermassa geeft.
realistisch blijven ;)

Extreme spiermassa, maar niet overdreven?
Wat is jouw beeld dan van extreme spiermassa?Geef eens een vb?
 
Ik geef toe, het woord 'extreem' gebruiken was geen slimme zet. Mijn doel is toch enkele kilo's spiermassa aankomen, dat een degelijk zichtbaar resultaat geeft aan armen, borst en buik.

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Maandag: Sportschool