MuscleMeat

extreme uitgebouwde mr2? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PRO

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
17 aug 2006
Berichten
1.462
Waardering
2
hey, heeft iemand van jullie of een vriend van jullie een toyota mr2 die hij wil verkopen.

ben al geruime tijd op zoek naar zo'n wagen maar het wil niet echt slagen.
ook marktplaats loop ik elke dag af, aangezien ik denk dat er vast wel meer bodybuilders zijn met die smaak auto's denk ik, vraag het hier ff ;)

standaar mr2 zoek ik niet, andere voor en achter bumper side skirts hele mikmak.
 
Ik weet wel ergens een orginele staan, maar daar houd het op...hou tuningmagazines in het oog, daar staan vaak getunede zoekertjes in;)...
(Heb er eens een civic 1600 Vtec met 290pk zien staan die ik wel wou:p)
 
hey, heeft iemand van jullie of een vriend van jullie een toyota mr2 die hij wil verkopen.

ben al geruime tijd op zoek naar zo'n wagen maar het wil niet echt slagen.
ook marktplaats loop ik elke dag af, aangezien ik denk dat er vast wel meer bodybuilders zijn met die smaak auto's denk ik, vraag het hier ff ;)

standaar mr2 zoek ik niet, andere voor en achter bumper side skirts hele mikmak.

dat je zo'n wagen zoekt zegt genoeg over jou fysiek. Een beetje bodybuilder past niet in zo'n karretje.
 
een mooie wagen, maar waarom niet zelf tunen?
al vind ik ze origineel mooier, zou het geld aan besteden aan het laten overspuiten omdat de lak vaak dof is geworden, als je toch per se er wat aan wil doen.
 
Nee even serieus. Ik heb laats in een mr2 gezeten en het was om te huilen.
Je benen komen tegen het stuur aan, je zit als een zombie etc :D

Oja ik ben 1.84, dus moet je nagaan wat er gebeurt als een wat groter iemand erin gaat zitten.
 
over welke mr2 hebben we het dan? er zijn 3 generaties
 
Waarom hebben mensen het toch altijd over "uitgebouwde" auto's terwijl ze alleen maar een paar andere velgen hebben?
Uitgebouwd is wat mij betreft een Dimma kit die je wel eens op 205-jes zag.
Maar tegenwoordig is alles gepimpt en nog erger, bling bling...
Het heeft verder niks met dit topic te maken, maar ik moest het even kwijt.
 
Waarom hebben mensen het toch altijd over "uitgebouwde" auto's terwijl ze alleen maar een paar andere velgen hebben?
Uitgebouwd is wat mij betreft een Dimma kit die je wel eens op 205-jes zag.
Maar tegenwoordig is alles gepimpt en nog erger, bling bling...
Het heeft verder niks met dit topic te maken, maar ik moest het even kwijt.

Hou dan verdomme je...!!!!!!!!:mad: :mad: :mad:
































:D
 
Hij is toch wel op gas hoop ik (voor je portemonnee:P) he?
Leuk ding kerel.
Ooit koop ik ooknog eens een Amerikaan.
 
als je een oldtimer amerikaan koopt en hij loopt op gas, dan vallen de kosten toch best mee of niet? ik zou wel een ford ranchero willen of chevrolet el camino...maar aangezien ik nooit rijk zal worden:(
 
als je een oldtimer amerikaan koopt en hij loopt op gas, dan vallen de kosten toch best mee of niet? ik zou wel een ford ranchero willen of chevrolet el camino...maar aangezien ik nooit rijk zal worden:(

kost niks joh

ik meende 135 euro verzekering in het jaar
en 0,0 wegenbelasting.

en natuurlijk rijdt hij ook op gas;)


alleen aanschaf is even slikken.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven