Leuk die turbo, maar hij heeft niet eens een kruis in de motor ruimte zitten om torsie van he tdak tegen te gaan.
Ik ben de oud webmaster van de mr2.nl website. Heb jaren mr2's gereden en ken de aw11 en sw20 redelijk van binnen en buiten, altijd zelf gesleuteld.
99 van de 100 bodykits die geplaatst zijn zijn scheef, slecht gelijmd, slecht afgekit etc. We zullen met aantal jaren wel gaan zien dat de MR2's sw20 allemaal rare roestplekken gaan krijgen dankzij de bodykits. (foto's lijkt altijd mooi maar in real life..)
Als je een turbo koopt koop dan een j-spec met keramische turbo, hoewel een normale sw20 met aanpassing van de ontsteking, in en uitlaat traject standaard ook is op te schroeven van 156pk naar 178pk op de krukas (heb hem op testbank gehad en gemeten)
jaren 90/91 zijn snelste, 92 zijn versterkt en vanaf 94 zijn ze vorozien van 174pk motor maar ook van een langer gegearde versnellingsbak en van diverse veiligheids balken dus hij is niks sneller.
Leukste is een 174pk blok met een 92'er versnellingsbak of een j-spec turbo. (iedere 6000km olie wissel, etc. etc. etc)
have fun