XXL Nutrition

extreme uitgebouwde mr2?

Bezoekers in dit topic

ja en gas 1 op 3 dus is bijna 1 op 10 als je het met een andere benzine auto vergelijkt. Mijn broer had een corvette toen hij 21 was en had een klassieker verzekering dus hij betaalde netzo veel als dat hij in een suzuki alto zou rijden. klopt eigenlijk ook niet eens dan.
 
Hier een MR2. Ik vind het niet mooi. Maar smaken verschillen.
Ohja... is ook iets gekieteld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Bouwjaar: 1995
KM Stand: 74.500km
Kleur: Paars metallic

Een BEEST! Dat is het eerst wat bij iedereen opkomt die deze MR-2 ziet!
Gigantisch veel modificaties zowel exterieur als onder de motorkap.
2.2L Strokerkit en gigantische turbo!
Goed voor 500pk, met afstelling en tuning is 600pk geen onhaalbaar getal!
Voor iemand die de meest extreme MR-2 wil hebben van Nederland…

Modificaties:
· HKS 2.2L Stroker Engine Kit
· Full Counter Crank
· H-Shaped Conrods
· ORC Twin Plate Clutch
· 1.2mm Metal Head Gasket
· GTR Lifters
· Uprated Valve Springs
· Trust Oil Cooler
· Uprated Fuel Pump
· Uprated Fuel Lines and Connectors Throughout
· GReddy Oil Cap
· Tintanium Dual Centre Exit Silencers (Look and sound Great)
· Silcone Radiator Pipes
· HKS 272 Cams
· HKS Adjustable Cam Pulleys
· 850cc Injectors
· Fuel Pressure Regulator
· Alloy Header Tank
· Painted Rocker Covers
· Toms Water Cap
· Induction Kit
· Custom Intake and Intercooler Pipe work
· Silicon Intercooler Hoses
· GReddy T78-33D Turbo
· External Wastegate
· "Screamer" Pipe
· GReddy Stainless Manifold
· Aftermarket Down Pipe
· Phoenix Power 3 Layer IC
· HKS Fcon V
· HKS CAMP (Computerized Automobile Multi Player) Display Unit (Linked to FconV)
· Race Style Front Towing Eye
· Aero Mirrors
· Full TRD Wide Body Conversion (Front and Rear Fenders, Side Skirts and Front and Rear Bumpers)
· FRP Bootlid with Large Vent
· FRP Vented Bonnet
· Massive Adjustable Rear Wing with Carbon End Garnishes
· Clear Side Lights and Repeaters
· Volk Racing Bronze 17" TE37 Alloys
· HKS EVC 4 Boost Controller
· HKS Graphic Control Computer
· HKS Mixture Controlller
· Kenwood CD player (Good Spec)
· Auto Meter Sport Comp Tacho with Digital Display, shift light and Playback Functions
· HKS 60mm Electronic White Face Oil Pressure Gauge in "A" Pillar Pod
· HKS 60mm Electronic White Face Oil Temp Gauge in "A" Pillar Pod
· Apexi Rev Speed Meter
· HKS Turbo Timer
· Recaro Reclining Seats (VGC)
· Takata Harnesses for both Seats
· Lowering Springs
· Stainless Mesh Brake Flexis
· Aftermarket Brake Pads
 
Das wel 20k aan mods wat daarin ligt.
Wat moet dat ding kosten?
 
Wat een kleurtje...
 
dikke hardstyle erin, gouden ketting om, blonde anita ernaast.. en gaan..

over de boulevard van scheveningen, beetje pruttelen met het gas.
 
Hier een MR2. Ik vind het niet mooi. Maar smaken verschillen.
Ohja... is ook iets gekieteld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Bouwjaar: 1995
KM Stand: 74.500km
Kleur: Paars metallic

Een BEEST! Dat is het eerst wat bij iedereen opkomt die deze MR-2 ziet!
Gigantisch veel modificaties zowel exterieur als onder de motorkap.
2.2L Strokerkit en gigantische turbo!
Goed voor 500pk, met afstelling en tuning is 600pk geen onhaalbaar getal!
Voor iemand die de meest extreme MR-2 wil hebben van Nederland…

Modificaties:
· HKS 2.2L Stroker Engine Kit
· Full Counter Crank
· H-Shaped Conrods
· ORC Twin Plate Clutch
· 1.2mm Metal Head Gasket
· GTR Lifters
· Uprated Valve Springs
· Trust Oil Cooler
· Uprated Fuel Pump
· Uprated Fuel Lines and Connectors Throughout
· GReddy Oil Cap
· Tintanium Dual Centre Exit Silencers (Look and sound Great)
· Silcone Radiator Pipes
· HKS 272 Cams
· HKS Adjustable Cam Pulleys
· 850cc Injectors
· Fuel Pressure Regulator
· Alloy Header Tank
· Painted Rocker Covers
· Toms Water Cap
· Induction Kit
· Custom Intake and Intercooler Pipe work
· Silicon Intercooler Hoses
· GReddy T78-33D Turbo
· External Wastegate
· "Screamer" Pipe
· GReddy Stainless Manifold
· Aftermarket Down Pipe
· Phoenix Power 3 Layer IC
· HKS Fcon V
· HKS CAMP (Computerized Automobile Multi Player) Display Unit (Linked to FconV)
· Race Style Front Towing Eye
· Aero Mirrors
· Full TRD Wide Body Conversion (Front and Rear Fenders, Side Skirts and Front and Rear Bumpers)
· FRP Bootlid with Large Vent
· FRP Vented Bonnet
· Massive Adjustable Rear Wing with Carbon End Garnishes
· Clear Side Lights and Repeaters
· Volk Racing Bronze 17" TE37 Alloys
· HKS EVC 4 Boost Controller
· HKS Graphic Control Computer
· HKS Mixture Controlller
· Kenwood CD player (Good Spec)
· Auto Meter Sport Comp Tacho with Digital Display, shift light and Playback Functions
· HKS 60mm Electronic White Face Oil Pressure Gauge in "A" Pillar Pod
· HKS 60mm Electronic White Face Oil Temp Gauge in "A" Pillar Pod
· Apexi Rev Speed Meter
· HKS Turbo Timer
· Recaro Reclining Seats (VGC)
· Takata Harnesses for both Seats
· Lowering Springs
· Stainless Mesh Brake Flexis
· Aftermarket Brake Pads


hoeveel weken gaat zoiets mee?
 
Leuk die turbo, maar hij heeft niet eens een kruis in de motor ruimte zitten om torsie van he tdak tegen te gaan.

Ik ben de oud webmaster van de mr2.nl website. Heb jaren mr2's gereden en ken de aw11 en sw20 redelijk van binnen en buiten, altijd zelf gesleuteld.


99 van de 100 bodykits die geplaatst zijn zijn scheef, slecht gelijmd, slecht afgekit etc. We zullen met aantal jaren wel gaan zien dat de MR2's sw20 allemaal rare roestplekken gaan krijgen dankzij de bodykits. (foto's lijkt altijd mooi maar in real life..)


Als je een turbo koopt koop dan een j-spec met keramische turbo, hoewel een normale sw20 met aanpassing van de ontsteking, in en uitlaat traject standaard ook is op te schroeven van 156pk naar 178pk op de krukas (heb hem op testbank gehad en gemeten)

jaren 90/91 zijn snelste, 92 zijn versterkt en vanaf 94 zijn ze vorozien van 174pk motor maar ook van een langer gegearde versnellingsbak en van diverse veiligheids balken dus hij is niks sneller.

Leukste is een 174pk blok met een 92'er versnellingsbak of een j-spec turbo. (iedere 6000km olie wissel, etc. etc. etc)

have fun ;)
 
Waarom een door iemand anders naar zijn smaak aangepaste auto kopen ipv zelf je auto naar je eigen smaak aanpassen?
 
Ik ken wel iemand die een redelijk getunde mr2 verkoopt. Hier een foto van het wagentje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Mocht je interesse hebben dan pm ik je die kerel z'n emailadres wel ff. Hou er rekening mee dat het hier gaat om een in België ingeschreven wagen.
 
Leuk die turbo, maar hij heeft niet eens een kruis in de motor ruimte zitten om torsie van he tdak tegen te gaan.

Ik ben de oud webmaster van de mr2.nl website. Heb jaren mr2's gereden en ken de aw11 en sw20 redelijk van binnen en buiten, altijd zelf gesleuteld.


99 van de 100 bodykits die geplaatst zijn zijn scheef, slecht gelijmd, slecht afgekit etc. We zullen met aantal jaren wel gaan zien dat de MR2's sw20 allemaal rare roestplekken gaan krijgen dankzij de bodykits. (foto's lijkt altijd mooi maar in real life..)


Als je een turbo koopt koop dan een j-spec met keramische turbo, hoewel een normale sw20 met aanpassing van de ontsteking, in en uitlaat traject standaard ook is op te schroeven van 156pk naar 178pk op de krukas (heb hem op testbank gehad en gemeten)

jaren 90/91 zijn snelste, 92 zijn versterkt en vanaf 94 zijn ze vorozien van 174pk motor maar ook van een langer gegearde versnellingsbak en van diverse veiligheids balken dus hij is niks sneller.

Leukste is een 174pk blok met een 92'er versnellingsbak of een j-spec turbo. (iedere 6000km olie wissel, etc. etc. etc)

have fun ;)

Hahah ... Was jij diegene die met de kas ervandoorging ? ;)
 
Hahah ... Was jij diegene die met de kas ervandoorging ? ;)



dat was ik niet, was wel een van diegene die de rellen tot stand heeft gebracht zodat bepaalde mensen eindelijk eens moesten opzouten.
 
eeeehm
Lincoln Cartier Mark4
1979 8,2 liter 8cillinder. met natuurijk wit lederen chesterfield interieur:p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Damn, nice wheels:eek:
8,2 liter:eek:, dat zuipt nog 20l als je nooit optrekt:eek:
Heb het eens uitgerekend, en zelfs LPG is nog net te betalen:eek:

Dat zijn auto's!
Maar mijn voorkeur gaat uit naar een Ford Mustang 1969

Idd, mijne naar Impala 61 of 64....lowridaz;)...

En die ene MR2 (6oopk) is wel dodelijk:D...
Houden is trouwens ook wel mooi...
al verkies ik een auto die een beetje minder opvalt (want als de flikken je een keer zien race, hang je der vroeg of laat ZEKER aan met zo'n opvallende wagen;))
 
Dat zijn auto's!
Maar mijn voorkeur gaat uit naar een Ford Mustang 1969

misschien een agressiever uiterlijk ja, maar als je 1 keer in dit schip hebt gezeten praat je wel anders.
deze auto is luxe zo als luxe bedoeld is met
verwarmde stoelen
elektrisch verstelbare stoelen
airco
rem en stuurbekrachtiging
8 leeslampjes
ruim zit plaats voor 6
4 asbakken met 12v cigarette aanstekers
alles te regelen van bestuurderstoel trunk button, spiegels, ramen enz.
chesterfield bankstellen
Cartier klok en tellers
cruise control
enzo kan ik nog wel ff doorgaan
voor mij is het belangrijkst waar ik naar kijk (de binnenkant) en niet waar een ander naar kijkt (de buitenkant) want laten we eerlijk zijn een Mustang is mischien een mooie auto van buiten maar van binnen
is het net een trakker
:rolleyes:
 
misschien een agressiever uiterlijk ja, maar als je 1 keer in dit schip hebt gezeten praat je wel anders.
deze auto is luxe zo als luxe bedoeld is met
verwarmde stoelen
elektrisch verstelbare stoelen
airco
rem en stuurbekrachtiging
8 leeslampjes
ruim zit plaats voor 6
4 asbakken met 12v cigarette aanstekers
alles te regelen van bestuurderstoel trunk button, spiegels, ramen enz.
chesterfield bankstellen
Cartier klok en tellers
cruise control
enzo kan ik nog wel ff doorgaan
voor mij is het belangrijkst waar ik naar kijk (de binnenkant) en niet waar een ander naar kijkt (de buitenkant) want laten we eerlijk zijn een Mustang is mischien een mooie auto van buiten maar van binnen
is het net een trakker
:rolleyes:

Je kwetst me :D
 
Back
Naar boven