Fitness Seller

ey

Foutje? :D

doe mij maar de real hiphop shit.. krs-one, run dmc, jurassic 5, beastie boys enzo... wat minder bling bling, yo yo it's the ghetto pimpshit zooi :)

-Ma3stro- zei:
doe mij maar de real hiphop shit.. krs-one, run dmc, jurassic 5, beastie boys enzo... wat minder bling bling, yo yo it's the ghetto pimpshit zooi :)

3 woorden: Tupac Amaru Shakur
Deze man is de held, goeie gangstar rap gemaakt (2 of Americaz Most Wanted etc.) maar ook veel relaxte shit (Dear mama, Do for love en andere liedjes om de liefde op te bedrijven ;))
Hele goede teksten schreef ie ook...

-Ma3stro- zei:

old time sjit :)

2pac 4 ever :D

maar ik denk dat dit gaat over dat ene topic met met welke muziek zou je het beste kunnen trainen oid.

deze vinnik master:
Tupac - Ambitions as a Rider
veel meer natuurlijk maar is egt veeeeeeeellllllllll

Laatst bewerkt:
ey man!!! wzzup brrrrro!!!! aight!!!! :p

boogie zei:
3 woorden: Tupac Amaru Shakur
Deze man is de held, goeie gangstar rap gemaakt (2 of Americaz Most Wanted etc.) maar ook veel relaxte shit (Dear mama, Do for love en andere liedjes om de liefde op te bedrijven ;))
Hele goede teksten schreef ie ook...

De liefde bedrijven op 'Dear mama'?

Hhmmmm :rolleyes: :D

EY!!! ouwe geilert! :D :D

Tupac, Dre, etc

idd wel relaxte muziek

• Topic Starter Topic Starter
oops

sorry jongens heb inplaats van een reply een thread gemaakt :(

Maakt mij niet veel uit veel Rappers hebben goede nummers ligt ook aan je mood he. Soms lekker ff Ice-T, Krs-One ofzo andere keer weer Tupac, X bla bla

Ik vond 'Body Count' met Ice-T en nog een bende raggende n*gers wel wreed! Vooral hun eerste CD was goed!

nahh doe mij maar frans bauer, willeke alberi en andre hazes :)

:roflol:

Terug
Naar boven