Fitness Seller

Ezravdb is becoming a student (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb een keer gelezen dat het de opname en synthese van eiwitten best wel verbeterd dus, al baat t niet dan schaadt t niet xd

---------- Post toegevoegd Sun 28 Aug 2011 om 21:26 ----------

Owja folks 9 oktober ga ik naar hillegom voor de finale van de Fitness Talent Search :)
 
mirin... rechten, psychologie, sociologie?

anyways, ik zit aan 30 uur incl. practica en colleges.
Moet genoeg tijd over zijn opzich, zeker als ik gewoon de practica doe en af en toe college skip als het nodig is :) alleen duurt reizen naar delft pokkelang met OV. Gelukkig zit ik ws het gros in Leiden :) (20-30 mins)

welk jaar doe je??
als je echt net begint zit je eerst half jaar leiden en daarna half jaar delft
 
welk jaar doe je??
als je echt net begint zit je eerst half jaar leiden en daarna half jaar delft

begin aan me eerste jaar :)

ik zal is kijken of ik me rooster kan vinden
 
begin aan me eerste jaar :)

ik zal is kijken of ik me rooster kan vinden

dan heb je veel practica en veel projecten...projecten zijn heel chill want kan je met je groepje zelf bepalen dus hoef je daar niet steeds te zitten...

practica zijn wel hele dagen ingepland maar met normaal tempo ben je veel eerder klaar...

succes iig
 
succes weer
 
Yoww welcome


Gisteravond was het weer erg druk zoals gewoonlijk, had ik kunnen verwachten, maar me training heeft er wel onder geleden:
Dit heb ik als enigste bijgehouden:

Close Grip Incline Bench Press:

85 KG: 7 reps, 3 reps, 2 reps

De volgende oefeningen niet bijgehouden:
Pull Ups, BOR, Bradford presses, lateral raises.

me linkerschouder zeurt nog een beetje bij sommige oefeningen, maar wordt wel minder denk ik.

Vandaag benen!
 
Laatst bewerkt:
Front squat: 100: 9
80:20 

Leg curl:100:8,5,3

Toe presses:
105:10

Vanaf me mobiel
 
Vandaag:

Let erg goed op de negatieve portie van de lift..

Incline Bench Press:

95 KG: 7 reps, 3 reps, 2 reps + hold

Drag Curl:

50 KG: 5 reps, 2 reps ,1 rep + hold

daarna reverse curls met 30 KG en behind the back wrist curls met 30 KG allebei high rep met squeezeeee

------

Ik woog 87 KG met kleren aan in de gym

Korte trainingen zijn het wel.. intensiteit voel ik wel goed in de spier..:)

Ik ga denk ik als ik me rooster heb even kijken wat het handigst is en dan overschakelen op een 3x per week schema, dan komt alles even net iets sneller aan bod en zijn de trainingen ook iets langer :)
 
Laatst bewerkt:
Wat is precies het verschil tussen normale curls en drag curls? Hoe dat zo dat je voor Drag curls kiest?

Wel brute incline man!
 
Wat is precies het verschil tussen normale curls en drag curls? Hoe dat zo dat je voor Drag curls kiest?

Wel brute incline man!

drag curls voel ik beter in me biceps, normale cheat curls meer in me front delts/biceps, google maar ff op vince gironda drag curls

zoiezo leert die beweging je beter je schouders naar achter te houden tijdens de lift. zo verminder je de invloed vna de schouders, en leg je de nadruk op de biceps.

Als ik me schouders naar achtertrek en de stang gecontroleerd langs me lichaam omhoog trek krijg ik na een paar reps als een pomp! :)
 
Laatst bewerkt:
Ah oke nice, had al wat gevonden op google images maar daar kon ik niet echt een verschil zien. Thanks!

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 22:38 ----------

Dit is hem?
Belangrijkste verschil is dat je hem heel dicht langs je lichaam laat gaan, ellebogen naar achter als je omhoog/omlaag gaat zodat je meer met je biceps werkt. I am correct?
 
lol vince kijkt pissed als ze de stang van haar lichaam houdt :trollface:

maar dat is hem indd, ik doe me handen alleen wel iets dichter bij elkaar..
 
vanavond:

Squat:

147,5 KG: 7 reps (2,5 KG verbetering)
107,5 KG: 18 reps, 4 reps (moest eigenlijk 20 halen in 1x, maar voelde koppijn aankomen na de 18de dus ff restpause +2 extra reps gedaan)

Stiff Legged DL:


120 KG: 10 reps
120 KG: 12 reps

one legged bodyweight calve raises 100+ reps

Leg Press Toe Press:

105 KG: laaaaangzaam niet geteld het aantal reps


--

Woensdag eerste colleges bras, heb aardig druk rooster maar als ik niet teveel huiswerk krijg moet t lukken met 3/4x trainen dnek ik.
 
Staat er met drag curls niet spanning op je traps? of tenminste geneigd om te doen???
 
Staat er met drag curls niet spanning op je traps? of tenminste geneigd om te doen???

kan, maar als je je schouders naar onder drukt valt dat wel mee, weet niet of dat nadelig is voor de oefening? zal wel meevallen denk ik...als je je biceps maar goed aanpakt.
 
Back
Naar boven