XXL Nutrition

Ezravdb's Contest Log 2012 - The Golden Era (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Veel plezier in Luxemburg!
 
Het is leuk hier. 's ochtends lekker bodyweight oefeningen.

Ik ga vanavond mijn alternatieve poses collage uploaden als het stemmen begint :)
 
Hier wat alternatieve poses, de collage die ik heb opgestuurd vind ik net wat beter :)
 
ImageUploadedByTapatalk1343730729.520138.jpg
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Rechtsboven vind ik de mooiste van deze 4 poses! :bow:
 
Ziet er goed uit die klassieke poses!:thumbs:
 
Netjes hoor! Kon je je zelf in de spiegel zien oid tijdens het maken van de foto s?
 
Netjes hoor! Kon je je zelf in de spiegel zien oid tijdens het maken van de foto s?

Nee, alles op gevoel gedaan k vroeg wel af en toe hoe me armen stonden aan de cameraman :p

Bedankt voor de complimenten, wordt een mooie competitie dit jaar :D
 
Holyshit jonge. Das een heeeeele grote verandering t.o.v de pic een paar pagina's terug.

Ben benieuwd naar je contest colage en de ontwikkeling in je defenitie t.o.v de collage van 2011. ;)
 
Net compleet fysiek, zeker een streef voor mij. Flink wat massa en goede definitie, ziet er klasse uit. Ook omdat je fysiek ietwat afwijkt van de meeste andere (qua aanleg, spier aanhechtingen etc.) oogt het erg esthetisch vind ik.
 
Erg mooi man, vind persoonlijk de onderste 2 de mooiste!
 
Heel knap man, ook leuk dat je oude poses pakt. Verder ja wat valt er te zeggen? iig succes met de aankomende trainings jaren. Gr
 
Bedankt allemaal, ik heb eindelijk wifi gevonden op vakantie. Ben benieuwd naar de andere deelnemers.
 
Gefeliciteerd met je derde plek, goed gedaan! :thumbs: Volgens prijsverdeling zou je niets van ons krijgen, maar ik heb wel wat leuks voor je! :) Stuur je me een berichtje?

Ralf
 
Gefeliciteerd met je derde plek, goed gedaan! :thumbs: Volgens prijsverdeling zou je niets van ons krijgen, maar ik heb wel wat leuks voor je! :) Stuur je me een berichtje?

Ralf

Bedankt voor je bericht :D
 
Ik ben zeer tevreden met mijn plaatsing , veel deelnemers stonden er super bij, ik heb niet heel veel mee gekregen van de stemming omdat ik in luxemburg zat, maar iedereen in elk geval hartstikke bedankt voor de stemmen!
 
gefeliciteerd met je derde plek bro, mooie poses gekozen voor je collage :cool:
 
Back
Naar boven