Fitness Seller

Ezravdb's Contest Log 2012 - The Golden Era (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Even een update :

Ben alweer 2 weken terug van vakantie en er is weinig af gegaan of bijgekomen :)

Ik ben van plan Wendler te volgen om me core lifts weer omhoog te krijgen.
De assistance oefeningen ben ik bijna uit hoe ik dat ga doen :)
Wil natuurlijk wel massa blijven kweken de komende 2 maanden..

De sponsors hartstikke bedankt voor de prijzen :D

Body en Fitshop was zo loyaal om me toch een pakketje toe te sturen :) hier het resultaat:

33epooj.jpg


Bodylab ook bedankt voor de dubbele zending haha!! :D

Ik ga waarschijnlijk meedoen aan de Flex Cup 2012, ik houd jullie hiervan op de hoogte, misschien houd ik me oude log aan, misschien open ik een nieuwe :)
 
Laatst bewerkt:
Mooi man!

Leuk dat je wendler gaat doen, ik ben me ook een beetje aan het orienteren op krachtschema's en strongllifts spreekt mij wel aan.

Flexcup dit jaar al? Dat is al snel! Ik heb er ook over gedacht maar dit jaar even niet, volgend jaar is niet uitgesloten.

(P.s. Godverrr stiekem baal ik wel dat ik 4e ben gelopen en ben ik jaloers op jouw prijzen :D )
 
Nice, geniet ervan. Ben benieuwd hoe de flexcup zal gaan, hou ons op de hoogte!
 
Nice, geniet ervan. Ben benieuwd hoe de flexcup zal gaan, hou ons op de hoogte!

Ja ik weet het nog niet helemaal zeker, eerst nog even september doorkomen met school en trainen combineren. maar ik heb zin om weer een doel te stellen
 
Mooie prijzen en zal je logje blijven volgen. Keep it up.
 
Guys,

Trainen gaat nog erg goed! Volg nu een wendler variant :)
Sterker worden op de compounds is zeker een van me prioriteiten geworden na de contest. Ik doe alles gewoon weer dus ook shoulder press etc.

Ik ga verder loggen in me students log..

Ik heb gister nog een VPR gezet op de deadlift: 11x180 :) op de shoulder press gaan ook vpr's vallen deze maand voel ik.

Vanavond shoulder press day met als assistance: pull ups, close grip bench press, bicep curls!

Tot vanavond in me andere log!
 
11x180 da****? toch wel met minutenlang pauze tussen mag ik hopen :p
Well lekker zo op kracht trainen :cool:
 
Ik zal proberen wat footage te krijgen als ik weer vpr's ga zetten :)
 
Back
Naar boven