Fitness Seller

Ezravdb's contest log! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aaah, now I get it! Ezra, gitaar spelen, waddinxveen. Ezra uit evacuaded met de witte ibanez jem, right?

haha klopt wie ben jij dan? :D

jij traint bij den edel in gouda had je een x gezegd of niet?
 
Laatst bewerkt:
Haha, nice! Ik heb ook n paar x met die optredens bij ron meegespeeld:p Ibanez jem 7vwh heb ik oa. Ik heb bij den edel in waddinxveen getraind, train nu in gouda bij living well.
 
Den edel brengt veel talent voort:P jammer alleen dat de eigenaar een hoerenzoon is.
 
lol!
geen les van hem gehad zeker?

optredens in de vrije vogel of in alouan? :P

---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 10:08 ----------

Den edel brengt veel talent voort:P jammer alleen dat de eigenaar een hoerenzoon is.

:roflol:
 
Hoe lang train je nu in totaal?
 
Uhm, anderhalf jaar terug opgetreden onder het stadhuis, toen speelde jij ook geloof ik. En een aantal jaar terug op night of dreams in de schouwburg, toen speelde jij met evacuaded, in je examenjaar zat je toen dacht ik?:p

Heb les op de muziekschool in gouda al een jaar of 9, speel de laatste tijd een stuk minder jammer genoeg, sporten heeft atm meer mijn interesse. Ach, komt wel weer.
 
ik heb ook stuk minder inspiratie om muziek te maken als ik veel energie in het sporten steek, meestal luister ik dan uiteindelijk alleen maar :P

het is lastig om goed te worden in 2 dingen tegelijk..geloof dat ik een keer gelezen heb:

"if you try to catch 2 rabbits at a time you catch none"


als t goed is staan de fotos van t stadhuisoptreden nog op picasa, ff kijken.. ben nou wel benieuwd
 
Haha, dat zijn inspirerende teksten. Heb hetzelfde, luister nog verschrikkelijk veel muziek maar de motivatie om zelf te gaan spelen ligt op het moment bij het sporten. Haha, echt? Zal ook eens gaan kijken zo:p

---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 10:44 ----------

Pfff, nondeju. Dat zijn echt verschrikkelijke foto's zeg. Ik speelde toen n nummer van my chemical romance, wat echt belachelijk slecht ging, and we dressed up emo for the occasion xD.
 
Ik heb er geen last van muziek te combineren met de sport, uurtje per dag even pingelen, 1-2 avonden op rust dagen met de band spelen.

Vooral lekker beetje slow jazz met een noxipro crash :p
 
aahhh jij bent die dude die met siobhan heeft :P nog steeds zie ik op facebook :P

mooie foto van schouwburg ;)

wordt nog een leuke klus om jouw frame te vullen :P
 
Laatst bewerkt:
Haha, idd. Al 3 jaar bijna:p Grappig dat ik je hier tegenkom. Ik ben nu een maandje of 5/6 serieus bezig, ten tijde van de forum contest volgde ik je log de hele tijd, erg interessant en je weet waar je mee bezig bent.

Gisteravond was ik bij Siobhán thuis en die zei dat je allemaal foto's op facebook had staan met poses etc. Dus ik liet jou contestpics zien hier en toen werd het duidelijk. Haha, kleine wereld.
 
epic man haha en dat optreden van t stadhuis was begin vorig jaar zie ik:O voelt meer als eeuwen geleden :S

maar heeft conor en siobhan nog les bij ron of ook al niet meer?
 
Ezra, wat ga je nu met je voeding doen, op hoeveel kcal ga je zitten?
 
Ezra, wat ga je nu met je voeding doen, op hoeveel kcal ga je zitten?

ik bouw het weer rustig op zit nog niet echt in een ritme door vakantie.

ontbijt wel altijd hetzelfde 150 gramhavermout kaneel eieren etc en savonds genoeg, postworkout chocomelk halve liter.

Halverwege volgende week zal ik me definitieve schema wel hebben ws, dan ga ik weer werken en moet ik wat te eten hebben in de pauzes.
Zal wel tonijn met sperziebonen worden om half 10, en caseine shake met melk 12 uur. half 3 kip met noten. Hier en daar wat meer carbs erbij.

trainingsschema wordt ieg DC training zoals ik hiervoor heb uitgelegd.
 
Laatst bewerkt:
Pff, vorig jaar? Voelt idd veel langer terug:p

Siobhán heeft al meer als n jaar geen les meer bij ron, geen tijd meer ivm studeren in amsterdam etc. Conor heeft volgens mij nog wel steeds les.

Mss een keer samen trainen? Kan je me vast wel wat dingen leren over die definitie in je rug:p
 
ik bouw het weer rustig op zit nog niet echt in een ritme door vakantie.

ontbijt wel altijd hetzelfde 150 gramhavermout kaneel eieren etc en savonds genoeg, postworkout chocomelk halve liter.

Halverwege volgende week zal ik me definitieve schema wel hebben ws, dan ga ik weer werken en moet ik wat te eten hebben in de pauzes.
Zal wel tonijn met sperziebonen worden om half 10, en caseine shake met melk 12 uur. half 3 kip met noten. Hier en daar wat meer carbs erbij.

trainingsschema wordt ieg DC training zoals ik hiervoor heb uitgelegd.
Oke nice, ben benieuwd.:)
Vanwaar de chocomelk trouwens, snap die hype niet zo.:p
 
Oke nice, ben benieuwd.:)
Vanwaar de chocomelk trouwens, snap die hype niet zo.:p

heb het gemist tijdens de cut :P
En een makkelijke manier om calorieen omhoog te schroeven imo.
Beter is wel als je niet teveel neemt en het aanlengt met melk en eiwitpoeder want er zit in verhouding wel veel suiker in tov eiwit.
 
Back
Naar boven