XXL Nutrition

Ezravdb's contest log!

Bezoekers in dit topic

ibanez de gekstuhh
 
gefeliciteerd met het resultaat man!
 
gefeliciteerd met je 2de plek man! super goed gedaan! mooi fysiek! veel plezier met het besteden van je geld aan je wel verdiende supps al enige idee wat?
 
Hoe deed je dat met je carbcycle. Gezien de kcal die je opgeeft zou je zeggen dat je ver onder onderhoud zit. Maar je resultaat is super. Weinig spiermassa kwijtgeraakt!

Top. Heb je alle dagen gecycled en helemaal niet gejunkt? Geen enkele dag? Is dat bij carbcyclen niet nodig?
 
Gefeliciteerd gast, heel goed gedaan!
 
heb me paar x laten schieten met kleine dingen, maar had standaard dinsdag en vrijdag een high carb dag. Dan at ik het dubbele aantal carbs ongeveer. (300-350 gram)

Ver onder onderhoud heb ik niet veel van gemerkt opzich.

hier zie je btw dat ik wel degelijk wat volheid/enkele grammen massa kwijt ben geraakt:

16j4ymq.jpg


niet heel veel dus ben wel tevreden voor me eerste echte cut.

Wat ook wel geholpen heeft (Denk ik) is dat ik 25 % carbs in me ontbijt stak, 25 % in me pre workout en 25% post workout en de rest verdeeld over de andere maaltijden in de vorm van groenten.

Ook bakte ik 's ochtends in kokosnootolie en deed ik standaard kaneel in me havermout.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 22:07 ----------

Gefeliciteerd gast, heel goed gedaan!

thanks broddah
 
good stuff brah.

ga je weer je bulk-cut cycles volgen nu?
 
het idee van cut zint me op het idee niet echt, en aangezien ik dc training aan het uitproberen ben op het moment is dat denk ik niet zo'n goed idee.

Of ik moet met me eigen variant komen, maar dan kom ik weer terug bij het idee van muscle explosion ws.

Ik houd dus ff dc training aan voor 8 weken met een normale bulk (veel eten voor mijn doen) en dan zie ik wel waar de boot strand.

heb ieg al ferme spierpijn gehad deze week :cool:

alleen viel de combo triceps- borst - schouders wat minder, dus nu ga ik triceps-rug-schouders doen en borst-biceps-traps, en kuiten-hams-quads. 4x per week roteren :)

ik houd van de intensiteit, de gewichten en de stretches. feels good man :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze week ook DC getraind. Schouders had ik totaal geen spierpijn in... maar mijn borst (incline bench) goddamn!

Maandagochtend moet ik de widowmaker gaan doen in het powerrack :D Heb je die al gedaan??
 
heb me paar x laten schieten met kleine dingen, maar had standaard dinsdag en vrijdag een high carb dag. Dan at ik het dubbele aantal carbs ongeveer. (300-350 gram)

Ver onder onderhoud heb ik niet veel van gemerkt opzich.

hier zie je btw dat ik wel degelijk wat volheid/enkele grammen massa kwijt ben geraakt:

16j4ymq.jpg


niet heel veel dus ben wel tevreden voor me eerste echte cut.

Wat ook wel geholpen heeft (Denk ik) is dat ik 25 % carbs in me ontbijt stak, 25 % in me pre workout en 25% post workout en de rest verdeeld over de andere maaltijden in de vorm van groenten.

Ook bakte ik 's ochtends in kokosnootolie en deed ik standaard kaneel in me havermout.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 22:07 ----------



thanks broddah

Bedankt voor je antwoorden. Ik ben nu bezig met een Keto, maar ga over 4 weken overstappen naar carbcycle. En het opdelen van de maaltijden zoals jij zegt. Enkel ga ik de carbs voor de pre workout eruit laten. Ga zelf dan 25% bij ontbijt 50 procent meteen na trainen en 25 een uur later.

Hoop dat ik net zo'n resultaat kan boeken. Zag dat je slechts sporadisch cardio heb gedaan?
 
Ik heb deze week ook DC getraind. Schouders had ik totaal geen spierpijn in... maar mijn borst (incline bench) goddamn!

Maandagochtend moet ik de widowmaker gaan doen in het powerrack :D Heb je die al gedaan??

nog niet maar komt in orde, ga ik maandag doen namelijk :D ben er benieuwd..

hoe lang is de rust die je na je zware set van 6-8 rep doet? 3-4 mins?

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 10:54 ----------

Bedankt voor je antwoorden. Ik ben nu bezig met een Keto, maar ga over 4 weken overstappen naar carbcycle. En het opdelen van de maaltijden zoals jij zegt. Enkel ga ik de carbs voor de pre workout eruit laten. Ga zelf dan 25% bij ontbijt 50 procent meteen na trainen en 25 een uur later.

Hoop dat ik net zo'n resultaat kan boeken. Zag dat je slechts sporadisch cardio heb gedaan?

Keto kan je btw ook prima combineren met een carbcycle. 5 dagen keto en 1/2 dagen high carb. :)

Over de cardio:

na het trainen deed ik op gevoel. Dus ene training deed ik geen cardio erna en de andere weer wel.Ik trainde 4x dus kwam ik vaak uit op 2 sessies.

Woensdag heb ik altijd een circuit gedaan en in het weekend altijd 1 HIIT cardio sessie. Dus in totaal 4x ;)
 
Laatst bewerkt:
ik weet nou nog steeds niet wat je voor het slapen nam:p ga volgende week sups bestellen dus of de kwark vliegt er uit voor casseine of niet.
 
woeps sorry, vergeten te reageren man.

ik zelf nam een caseine shake man. wou zo min mogelijk lactose binnenkrijgen.

hoop dat het verschil voor je uitmaakt :)
 
woeps sorry, vergeten te reageren man.

ik zelf nam een caseine shake man. wou zo min mogelijk lactose binnenkrijgen.

hoop dat het verschil voor je uitmaakt :)

Np, thnx!

Ja was toch ook van plan het aan te schaffen, en gebruikte je crea of dat niet? Ik ben namelijk van plan om alleen de basis sups aan te schaffen en de dingen die ik eigenlijk niet nodig heb er uit te donderen. Wil het houden bij whey, casseine en omega 3.
 
ja crea gebruikte ik ook voor spierbehoud en kracht
 
Mooie vergelijkingsfoto's Ezra, een resultaat waar men zeker trots op kan zijn!!
Geniet lekker van je sups.
En lekker he kokosolie in de dieet :D
 
Mooie vergelijkingsfoto's Ezra, een resultaat waar men zeker trots op kan zijn!!
Geniet lekker van je sups.
En lekker he kokosolie in de dieet :D

thanks, mooie shape heb je op je contestfoto's ;)

prima spul om in te bakken, of als het hard is op rijstewafels ofzo :)
 
Ik vind dat je het erg goed gedaan hebt. Die 2e plaats is zeker terecht! Er waren er dan misschien wel met meer massa maar je shape, verhoudingen en foto's waren gewoon top.
 
Back
Naar boven