XXL Nutrition

f*cking foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
gepost op: 04-09-2002 19:13

1,87m, 80 kilo, train al een tijdje maar nooit echt lang volgehouden. Ik rookte, blowde en dronk (in het weekend) etc. Ben nu 5 maanden gestopt vanwege de training.
Ik heb ook een tijd geleden zoals de meeste van jullie wel weten een homegym aangeschaft .
Ben sinds 1,5 week(! echt serieus bezig met eten en trainen. Ben 4 kilo aangekomen in die tijd . Nooit meer een blowtje opsteken of een sigaretje...Maar goed op de voeding letten, veel slapen, hard trainen.

Ik heb deze foto's natuurlijk niet geplaatst omdat ik trots ben op mezelf ...want dat ben ik natuurlijk niet . Ik ga er alles aan doen om groot te worden (behalve AS dan...)

Laten we deze foto's zien als 'before' pictures...

Ik ga nu lekker flink bulken:

Het kostte me wel moeite om de foto's eigenlijk te plaatsen, maar goed...

gepost op: 04-09-2002 19:13
 
Skeletje 1

magere hein

bitch.jpg
 
gespierde spijker

latje

bitch2.jpg
 
NU:

Ben nu lekker aan het bulken ben op dit moment 84 kilo. Alleen wat ik moet gaan veranderen: vroeger mijn nest in, zorgen dat ik op tijd mijn eten klaar heb :D :rolleyes: en zorgen dat ik niet meer ga sparren en zo dus snel blessures oploop :D.
 
Ik heb ook wel wat maaltijden gemist, heb namelijk een druk schema, maar daar gaat verandering in komen. Nu ga ik per dag minimaal 5500 calorieen naar binnen werken, maar goed ik hou jullie op de hoogt ;)
 
Nou, echt magere hein is dit toch niet (meer)? Als ik zo je eerste mailtjes enz herinner, dacht ik dus echt aan een biafra modelletje. Ziet er goed uit, en nu het echte groeien!

Zeker weten dat je een echte (f*cking) ecto bent? Volgens mij met goede voeding, en hard trainen valt het best mee.

Succes en ik kijk uit na de 'after' foto's. :D

ps: ik dacht dat je al lang was gestopt met blowen en roken of begrijp ik je verkeerd?
 
Damn, 5500 kcal .. Da's bijna 2x zoveel als ik en mensen kijken MIJ al raar aan als ik met een half brood naar de (ochtend)koffiepauze kom (4 boterhammen per koffiepauze). Fot's al gezien, idd je bent geen skeletje/latje op die foto's en zal nu wel zeker niet meer.
 
Nee jij net zeker niet extreem dun, maar dat weet je best! ;)

Laat trouwens eens die nieuwe foto;s zien.
 
Originally posted by f*cking ecto
gepost op: 04-09-2002 19:13


Ben sinds 1,5 week(! echt serieus bezig met eten en trainen. Ben 4 kilo aangekomen in die tijd .
gepost op: 04-09-2002 19:13
4 kilo in anderhalve week? of in die afgelopen 5 maanden(waarschijnlijk)
over de foto's, valt cker wel mee, ik ken mensen die hierbij in het niets vallen ;)
 
nee ik was 76 kilo op de foto's 80). Maar ik begon toen ook weer echt goed met eten, he.
Ik heb nu overdag en 's avond school en een heel irritant rooster. Ik mis soms maaltijden en eet en drink minder dan ik eigenlijk zal willen. Het trainen lukte ook niet altijd. Maar ik heb nu minder les en ik heb mij voedingsschema aangepast, zodat ik toch die 5500 calorieen naar binnen kan werken. Ook train ik nu weer mijn f*cking ass off :D.
 
foto van 4/5/6 weken geleden

beetje onduidelijk, van iets langer daneen maand geleden ofzo.
 
en deze week maak ik ook nog een paar van nu.
 
heb een beetje stijve nek gekregen na 't kijken naar die plaatjes... :D
 
D:D H!!!!

eens ff kijken... :D
 
again:rolleyes:
 
Laat eens een vriend/familielid een paar fotootjes maken .. Deze zijn zo onduidelijk dat ik ze hier (lichtarme monitor op het werk) niet eens kan zien. Thuis met mijn LCD-scherm misschien, maar je post toch niet alleen foto's voor mensen met een Apple of met een plat scherm? ;)
 
ja dit zijn ook foto's ban een maand geleden en ik had ze eigenlijk niet gepost omdat ze zo donker zijn. Binnekort laat ik foto's door iemand anders nemen.
 
Ik ben benieuwd :) Ondertussen zal ik thuis wel ff kijken of ze duideiljker zijn, misschien ff iets lichter maken en als dat afdoende is, post ik ze hier wel.
 
Ik zag het idd hier beter .. Maar heb effe wat gesleuteld voor de anderen met dit resultaat:

[Abeelding niet meer beschikbaar] en [Abeelding niet meer beschikbaar]

Heb ietwat oneerbiedig je hoofd met die felle flits eraf moeten hakken om tot een wat lichter resultaat te komen.
 
sorry.. erg slechte foto's .. laat iemand anders de foto's nemen.
 
Back
Naar boven