AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Damn dat wil ik ook kunnen, minus die 13 repper dat overleef ik niet:roflol:
Kan makkelijk, jij squat over de 100. Gewoon riem om doen en gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat 15+ backsquats zelfde voelen als 10+ frontsquats :roflol: Jammere is alleen dat het erg wennen is aan veel reps op FS omdat je houding snel slecht word.

Eind van 't jaar zou ik wel 3-5repsxBW willen frontsquatten:)
 
Laatst bewerkt:
Kan makkelijk, jij squat over de 100. Gewoon riem om doen en gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat 15+ backsquats zelfde voelen als 10+ frontsquats :roflol: Jammere is alleen dat het erg wennen is aan veel reps op FS omdat je houding snel slecht word.

Eind van 't jaar zou ik wel 3-5repsxBW willen frontsquatten:)
Heb momenteel totaal niet de mobiliteit voor frontsquats (ub heeft het zwaar), wordt wel aan gewerkt though want ik wil ze in mijn volgende schema zeker gaan doen.

Wel met fimpje aub :p , lijkt me wel een reëel en mooi doel, succes!
 
Heb momenteel totaal niet de mobiliteit voor frontsquats (ub heeft het zwaar), wordt wel aan gewerkt though want ik wil ze in mijn volgende schema zeker gaan doen.

Wel met fimpje aub :p , lijkt me wel een reëel en mooi doel, succes!
Ahh klote, frontsquats zijn leuker dan backsquats als je zwaar gaat. Highreps op backsquat is weer fijner.

Jazeker, als mijn rack er is film ik sowieso (front)Squats, (R)DLs, Bench, OHP, Dips en Pull/Chin Ups. (maar of ik 't post is een ander verhaal;))

Wou vandaag ook filmen maar kon niet want 't was te druk in de sportschool.
 
Die kop kan eraf toch? (van het filmpje :D)
Geen idee hoe dat moet
I Hate My Job Reaction GIF
 
Training 06-06-2022

Paused OHP 2x5 1x8 45kg RPE 9,5 last set 1x17 30kg lol

Bench 3x10 60kg

Kies jij er altijd voor om de OHP uit te voeren voor de benchpress? In mijn eigen schema merk ik dat ik nog wat zoekende ben naar de meest verstandige volgordelijkheid. Zowel de OHP als de benchpress en de incline benchpress vind ik namelijk hele fijne oefeningen en boek ik graag progressie op. De ene oefening gaat bij mij echter altijd drastisch ten koste van de ander.

Kwestie van keuzes maken of zie jij een wijze om die drie oefeningen goed in te passen zonder dat deze elkaar heel erg in de weg zitten?
 
Kies jij er altijd voor om de OHP uit te voeren voor de benchpress? In mijn eigen schema merk ik dat ik nog wat zoekende ben naar de meest verstandige volgordelijkheid. Zowel de OHP als de benchpress en de incline benchpress vind ik namelijk hele fijne oefeningen en boek ik graag progressie op. De ene oefening gaat bij mij echter altijd drastisch ten koste van de ander.

Kwestie van keuzes maken of zie jij een wijze om die drie oefeningen goed in te passen zonder dat deze elkaar heel erg in de weg zitten?
Zelf begin ik 1 dag met lage reps Benchpress en daarna hogere reps OHP, en de 2de dag doe ik lage reps OHP en daarna hoge reps Bench. Ben idd als ik begin met de ene zwakker op de ander maar als ik progressie krijg vind ik 't best voor nu.
 
Zelf begin ik 1 dag met lage reps Benchpress en daarna hogere reps OHP, en de 2de dag doe ik lage reps OHP en daarna hoge reps Bench. Ben idd als ik begin met de ene zwakker op de ander maar als ik progressie krijg vind ik 't best voor nu.
Slim mannetje ben je :p Zo deed ik het ook vaak als het in dezelfde training zat.
 
Training 08-06-2022

Shadowboxing-

1x1,5min fightpace


1x1,5min fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag Rounds-

1x3min Combos ending with kick+check

1x3min Combos ending with kick+check+kick

1x3min Freestyle

45sec rest tussen rondes.

Hardlopen-

2,6km - 14min 04sec vorige keer 14min 02sec.

Oke training, had niet veel zin.
Heavybag heb ik nu een lekkere intensiteit gevonden.

Hardlopen gaat eindelijk hoe het hoort, ik ga vanaf nu weer mezelf pushen. Zou het eigenlijk vandaag alweer gaan doen maar vorige week was het gevoel nog niet echt lekker. No 0 last van schenen, enkels of iets. Zal vast door de calfraises komen.

Core en lats zijn super sore:grinny:
 
Was zondag vergeten omtrek te meten van alles, zal ik deze zondag wel doen. Ik geef de schuld door aan het deloaden😌

Heb trouwens nu 130kg aan 50mm schijven, ATX stang 205cm 15kg + clipjes, 2 Cable Pulley Setjes van Fitness Seller en nog een Weight Rack dat ik nog moet fixen met mijn niet bestaande las kunsten.

Ook heb ik 125kg aan 30mm (troep)schijven + 200cm stang + ez bar curl stang + kleine stang met clipjes, 1 setje DB met draai en 1 setje met clipjes. Verstelbaar bankje wat heel onstabiel is en een oud zelfgemaakt bankje waar ik bench, dips en OHP (eventueel lichte squats) op kan doen en een bokszak. Heb al plannen gehad voor een homegym sinds voor de eerste lockdown maar nu komt hij er dus echt, beide bankjes gaan eruit voor een ATX MBX-520 verstelbaar;)
 
Laatst bewerkt:
Een vrouwen stang?
220 past helaas niet, deze moet ik nu ff gebruiken. Als ik weer serieus deadlift koop ik een van 220 om naast t rack te deadliften. Ben ook van plan een cambered bar, trap bar en ssb bar te kopen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven