MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Die aders :eek: is dat wel OK?
Lekker aan het trainen verder hoor :thumb:
Ja hoor, zolang ik geen papiersnee krijg gaat het goed.
Dank u, doe mijn best.
 
Training 19-08-2022

FrontSquat belted+knee sleeves
3x5 70kg(+2,5kg):help:

Pull Ups
1x4(+1) bw+5kg
1x8(+1) bw
1x9(+0) bw-25kg weerstandsband

Pendlay Rows
1x12(+0)62,5kg
2x12(+2)62,5kg

Straight arm pushdowns
1x20 22,5kg(+2,5kg)
1x20(+3) 22,5kg
SUPERSET:gek:
Ez Bar Curls
3x15 25kg

Lying Leg Curls
1x15 30kg(+2,5kg)
1x15(-1) 30kg
SUPERSET
Concentration Curls ofzo
1x15 5kg+db
1x15 7,5kg+db

Unilateral Calfraises
3x15 20kg
SUPERSET
Opruimen

Goede training.. toch?

Frontsquat ging wel goed, set 3 begon ik en dacht ik dat ik flauw viel. Voel nu een beetje mijn core en upperback.

Pull Ups gingen goed, die weerstandsbanden haat ik met passie.

Pendlay Rows ietsjes minder clean als dat ik maandag doe, bewust natuurlijk. Focus wel goed op de eccentric.

Pushdowns gingen ook goed, vieze lat pomp.
Curls niet echt clean op set 3.

Leg curls ook deftig, ga nu meer naar de 12-15 rep range en niet hoger.
Concetration curls gingen goed, voelde een beetje mijn pols dus niet te gek gedaan.

houdoe.
Goeie veins op je benen!

Is het niet verstandiger om geen unilaterale bewegingen te doen? Ben je helemaal een (in dit geval) been kapot aan het maken en ben je buiten adem heb je nog eentje te gaan. Lijkt mij niet realistisch dat ze beide even sterk zijn of ben ik gewoon aan het overdrijven :P
 
Ben je helemaal een (in dit geval) been kapot aan het maken en ben je buiten adem heb je nog eentje te gaan.
Je houdt tussen je rechterbeen en linkerbeen ook even 30-60sec rust om even op te laden voor het andere been ;)
 
Goeie veins op je benen!

Is het niet verstandiger om geen unilaterale bewegingen te doen? Ben je helemaal een (in dit geval) been kapot aan het maken en ben je buiten adem heb je nog eentje te gaan. Lijkt mij niet realistisch dat ze beide even sterk zijn of ben ik gewoon aan het overdrijven :P
Nee geen last van, ben niet zo gauw buiten adem met unilaterale oefeningen voor armen of benen. Meestal als ik rust is het 15-30 seconden.

Edit: voor de calfraises doe ik unilateraal omdat ik het maar doe om gedaan te hebben dus ff simpel een schijf van 20kg pak en tussen de setjes door opruimen.
 
Je houdt tussen je rechterbeen en linkerbeen ook even 30-60sec rust om even op te laden voor het andere been ;)
Huh? Het been tussen je rechterbeen en linkerbeen :dunno:
 
Edit: voor de calfraises doe ik unilateraal omdat ik het maar doe om gedaan te hebben dus ff simpel een schijf van 20kg pak en tussen de setjes door opruimen.
Calf raises worden al gauw unilateral, anders moet je wel heel veel gewicht pakken. Die dingen zijn meestal erg sterk.
 
Huh? Het been tussen je rechterbeen en linkerbeen :dunno:
Dat is zo'n klein spiertje die heeft niet zoveel herstel nodig imo.
Calf raises worden al gauw unilateral, anders moet je wel heel veel gewicht pakken. Die dingen zijn meestal erg sterk.
Ja op smith machine deed ik bilateral al gauw 12x120kg op 2 schijven van 25kg (gecontroleerd ofc)
 
Ja op smith machine deed ik bilateral al gauw 12x120kg op 2 schijven van 25kg (gecontroleerd ofc)
met een losse BB is dat niet te doen, dan zou je zo'n SSB stang moeten hebben.
 
Training 20-04-2022

Hardlopen-
2,6km 14min 34sec

Heavybag-
3x3min freestyle

Ff een snelle training.
Hardlopen rustig aan gedaan, zometeen naar een festival dus moet wel een beetje energie hebben .
Ben daar dan 12 uur :roflol:

Heavybag beetje bareknuckle gedaan, niet echt hard meer op techniek getraint. Houdoe.
 
Training 20-04-2022

Hardlopen-
2,6km 14min 34sec

Heavybag-
3x3min freestyle

Ff een snelle training.
Hardlopen rustig aan gedaan, zometeen naar een festival dus moet wel een beetje energie hebben .
Ben daar dan 12 uur :roflol:

Heavybag beetje bareknuckle gedaan, niet echt hard meer op techniek getraint. Houdoe.
Welk festival ga je heen? Have fun iig 👌🍻
 
Dynamo metalfest in eindhoven, thx moet goed komen. Is het eerste fesitval waar ik heen ga, kut corona.:)
Lekker, eerste keer wordt helemaal volop genieten! Enjoy 🍻👊 en ff die kanonnen van armen showen uiteraard 👌
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven