MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ben aan het bulken want ben liever wat 'massiever' dan droog.
dat lees ik graag, mag je al bijna niet meer zeggen op dit forum, maar een goede wat langere bulk zal je alleen maar voordeel geven op langere termijn.
#ouderwets #conservatief.

Als je je vlag al niet gewoon rechtop kunt hangen zit er maar 1 ding op...
Nekschot.

You had 1 job.
tsja, de onvrede in de maatschappij is groot
 
tsja, de onvrede in de maatschappij is groot
Eens gaan Googlen voor je. Die vlag verkeerd om is een teken voor loyaliteit aan de boeren :roflol:
Ik kijk geen nieuws dus niks meegekregen van die vlaggen.
Dacht dat er hier iemand in de straat gewoon zo ongelofelijk retarded was dat ie hm verkeerd om op had gehangen.
 
dat lees ik graag, mag je al bijna niet meer zeggen op dit forum, maar een goede wat langere bulk zal je alleen maar voordeel geven op langere termijn.
#ouderwets #conservatief.
Enige nadeel is wel dat ik het gevoel heb alsof ik amper spier aankom op mn rug maar alleen iets vetter ben geworden.

Aan de andere kant ben ik wel een stuk sterker geworden.
 
Eens gaan Googlen voor je. Die vlag verkeerd om is een teken voor loyaliteit aan de boeren :roflol:
Ik kijk geen nieuws dus niks meegekregen van die vlaggen.
Dacht dat er hier iemand in de straat gewoon zo ongelofelijk retarded was dat ie hm verkeerd om op had gehangen.
Bij jou in de buurt hangen er alleen een rood wit zwart vlaggen of niet?
 
zoeken naar ''warm licht'' en licht schuin van boven, dan krijg je schaduw effect.

en stop om jezelf zo negatief te bekijken, als dat nodig is doen wij dat wel :D

ziet er gewoon heel goed uit joh, en iedereen kan natuurlijk wel zien dat je traint, je bent nog hartstikke jong, hou het lekker vol, je kan nog zoveel bereiken.
Precies dit, doet het hartstikke goed. Mooie strakke rug, goeie V, schouders knallen mooi. Zijn er velen jaloers op 😉
 
Precies dit, doet het hartstikke goed. Mooie strakke rug, goeie V, schouders knallen mooi. Zijn er velen jaloers op 😉
Thx man, maar upperback blijft wel een beetje klooien voor mij. Zat sowieso al te denken om het iets beter te trainen maar dit geeft wel de doorslag:D.

Haha heb maar 1x gehoord van iemand dat ik zijn 'droom armen' had, maar toen ik zei dat hij het ook kon krijgen als die trainde hoefde het niet meer.
 
Thx man, maar upperback blijft wel een beetje klooien voor mij. Zat sowieso al te denken om het iets beter te trainen maar dit geeft wel de doorslag:D.

Haha heb maar 1x gehoord van iemand dat ik zijn 'droom armen' had, maar toen ik zei dat hij het ook kon krijgen als die trainde hoefde het niet meer.
🤣🤣 het mooie van velen he. Willen graag afvallen, gespierder worden, fitter worden, maar er echt iets voor doen ho maar 😉 vind de definitie in je rug zeker niet slecht hoor. Merk zelf wel dat mn rug sneller breedte pakt sind start coaching
 
🤣🤣 het mooie van velen he. Willen graag afvallen, gespierder worden, fitter worden, maar er echt iets voor doen ho maar 😉 vind de definitie in je rug zeker niet slecht hoor. Merk zelf wel dat mn rug sneller breedte pakt sind start coaching
Ja zo ken ik er nog 1, hij zei 'kan mn voeding niet aanpassen' dus ik zei 'lul nie maat, als ik het kan moet jij het zeker kunnen'. Geen reactie..

Definitie in mn rug was eind cut insane, maar woog toen ruim 10kg minder. Voel me ook pas sinds maand of 2 weer echt goed dus dat hele lage vp is niet voor mij.
20220213_083624.jpg
 
Laatst bewerkt:
10kg is ook een.best verschil 😉 maar goed dat je voor jezelf zo ervaart welk percentage voor jou fijn voelt toch 👍🏻
 
10kg is ook een.best verschil 😉 maar goed dat je voor jezelf zo ervaart welk percentage voor jou fijn voelt toch 👍🏻
Dat was percentage shredded maar geen spier en nu ben ik lean met veel aders en iets meer spier.
 
Heb een beetje gekloot met mn schema omdat ik deadlift op leg day wil dus een echte ub/lb moet doen. Wil eigenlijk lats+ohp en dl+upperback aangezien rug veel aankan en ik experimenteel ben;). Heb nu dit, maar ik weet het niet zeker..
OHP
5x3-5

Incline Bench
3x8-10
SUPERSET
Pull Ups
3x8-12

Dips
3x8-12
Superset
Uni Lat Pulldowns
3x12-15

Pushdowns
3x12-15
SUPERSET
Lu Raises
3x12-15

Deadlifts
3x5

FrontSquats
3x8-10

Chest Supported of Yates Row
3x8-12

Leg Curls
3x12-15
Superset
Ez Bar Curls
3x8-10

TRISET:
Inverted Rows 3xamrap 1rir
Calf Raises 3x15
Concetration curls 3x12-15
Kan trouwens pas vanavond trainen aangezien ik wakker werd met knallende koppijn en gedehydreed was, jammer want lessen vielen uit.:( Dus daarom dit gezeik weer.
 
Laatst bewerkt:
Training 03-10-2022

1sec Pause Bench
2x5 70kg
1x5(-1) 70kg
Touch 'n Go Bench
1x11(-1) 65kg
excited ralph wiggum GIF

Seated AD Press
3x9(+1) 42,5kg ezpz 1rir

Chin Ups
1x3 (rep 4 kin net niet boven bar) 11,25kg
1x6 5kg(+1,25kg)
1x10 bw

Incline DB Bench
3x15 15kg+db
SUPASET
Pendlay Rows
3x12 50kg :fire:

S Ez Bar 'Cheat' Curls Schwarzeneggertje
2x15 25kg+stang
1x13 25kg+stang
SUPASET
Overhead Rope Extensions
1x13 25kg(+1,25kg)
2x12 25kg(+1,25kg

Graf klote kut training.

Bench helemaal kut, kut pause kut techniek gewoon kut👍

Seated press wel lekker.

Chins matig, rep 4 net niet chin over bar.

Incline bench raar gevoel op schouder

Pendlay rows hield ik dus mijn rug niet recht, nu wel en 100% clean, goede mmc met mooie tut wel 7,5kg minder.

Cheat curls gingen lekker, beetje omhoog cheaten en langzaam eccentric uitvoeren, laatste set dood. Moet wel erg op mijn pols(en) letten.
Overheadrope extensions goed, wel een goede pomp.

Kutdag, stoot mijn litteken open aan een scherpe rand, bloedneuzen, chagarijnig en kut getrained. Kon niet beter
🥂
 
Laatst bewerkt:
Rechts is een stuk sterker blijkbaar.
Nee.... laat maar. Dat is te makkelijk :roflol:

Alsnog erg triest, lijkt gewoon gefotoshopt zo wit dat ik ben:roflol::roflol:
Dat is genetisch.... bijna niet te trainen

Stoor me iig steeds meer aan losvel, verstopt veel definitie en ik zie eruit als een vliegende eekhoorn
Niet zo streng voor jezelf. Je gezondheid en kracht zijn mijlen vooruit gegaan, schouders en bovenrug gewoon prima, onderrug heeft nog voldoende elasticiteit op jouw leeftijd om nog steeds bij te trekken.
 
Reeg je niet zo op, zouden we hier zeggen :cool: . Volgende training sta je er weer, no doubt :flexbiceps:
Ongetwijfeld, moet sowieso wennen aan na de langste dag op school te gaan trainen.
Nee.... laat maar. Dat is te makkelijk :roflol:
Ben links, sorry.
Dat is genetisch.... bijna niet te trainen
Nee ik trek mn shirt nooit uit :roflol:
Niet zo streng voor jezelf. Je gezondheid en kracht zijn mijlen vooruit gegaan, schouders en bovenrug gewoon prima, onderrug heeft nog voldoende elasticiteit op jouw leeftijd om nog steeds bij te trekken.
Is ook zo.
 
Training 04-10-2022

Highbar Squats belted +knee sleeves
1x10 70kg(+5kg) :fire:
2x10 70kg(+2,5kg)
1x15 57,5kg(+2,5kg)

RDL belted
1x12 67,5kg(+7,5kg)
1x12 67,5kg(+2,5kg)
1x12 67kg(+0kg)

FrontSquats belted +knee sleeves
3x12 40kg(+2,5kg)

Leg Extensions
2x15 32,5kg:baard:

'Decline' sit ups
3x15 bw
SUPERSET
Unilateral Calfraises
3x15 15kg(+5kg)

Goede maar zware training!

Squats gingen goed, ik moet meer mijn glutes aangespanned houden terwijl ik squat. Dat merkte ik bij de backoff set. Was echt pushen, grommen en de spiegel helemaal onder het speeksel :roflol:

RDL ging echt lekker, stond met trillende beentjes het speeksel op de spiegels te bekijken.

FrontSquats ietjes letten op houding maar ging goed, ik word wel lekker gechoked door de stang zeg. Kei rode kop en voel me helemaal kapot.

Leg Extensions mooie reps!

Sit ups gingen goed, op naar 3x20.
Calfraises 5kg meer maar ging goed.

Nog ff een pomp fototje voor jullie, ben ik de enige die minder definitie heeft met een pomp?
Snapchat-797335271.jpg
 
Training 04-10-2022

Highbar Squats belted +knee sleeves
1x10 70kg(+5kg) :fire:
2x10 70kg(+2,5kg)
1x15 57,5kg(+2,5kg)

RDL belted
1x12 67,5kg(+7,5kg)
1x12 67,5kg(+2,5kg)
1x12 67kg(+0kg)

FrontSquats belted +knee sleeves
3x12 40kg(+2,5kg)

Leg Extensions
2x15 32,5kg:baard:

'Decline' sit ups
3x15 bw
SUPERSET
Unilateral Calfraises
3x15 15kg(+5kg)

Goede maar zware training!

Squats gingen goed, ik moet meer mijn glutes aangespanned houden terwijl ik squat. Dat merkte ik bij de backoff set. Was echt pushen, grommen en de spiegel helemaal onder het speeksel :roflol:

RDL ging echt lekker, stond met trillende beentjes het speeksel op de spiegels te bekijken.

FrontSquats ietjes letten op houding maar ging goed, ik word wel lekker gechoked door de stang zeg. Kei rode kop en voel me helemaal kapot.

Leg Extensions mooie reps!

Sit ups gingen goed, op naar 3x20.
Calfraises 5kg meer maar ging goed.

Nog ff een pomp fototje voor jullie, ben ik de enige die minder definitie heeft met een pomp?
jezus wat een poten kerel
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven