Fitness Seller

Facebook lonkt naar bedrijven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BackInAction

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 jul 2008
Berichten
2.547
Waardering
20
Lengte
1m85
Massa
115kg
http://www.itprofessional.be/nieuws...rm=&utm_content=0_art_list&utm_campaign=daily

home » nieuws » zakelijk
Facebook lonkt naar bedrijven

Google+ niet

27 juli 2011 | Jan Custers
facebook_kl.jpg

Facebook stelt een gids ter beschikking van bedrijven die een profiel willen aanmaken. Dit terwijl Google bedrijven van zijn sociaal netwerk weert.

Revolutionair is de stappengids voor bedrijven niet. De gids biedt raad bij het aanmaken van een profiel, het ontwikkelen van advertenties en aanbiedingen op maat en de interactie met de klanten. Wel opvallend is het tijdstip waarop Facebook de hulpsite lanceert.
Google+ alleen voor individuen
Vorige week begon Google met het verwijderen van profielen van bedrijven op Google+. Het sociale netwerk is volgens de zoekgigant in deze fase immers enkel bedoeld voor individuele gebruikers die hun echte naam opgeven.
Eerder deze maand maakte Facebook het voor zijn leden mogelijk om met elkaar te videochatten via de netwerksite. Deze langverwachte functie werd gelanceerd als reactie op de Hangout-functie van Google+, die eenzelfde ervaring biedt.


bron: ZDNet
 
Ik heb zelf ook google+ maar vind het irritant dat er geen algemene wall is (of zie ik die over het hoofd)? Of heb je een aparte wall voor iedere circle ofzo?

Anders heb je alleen profielen en dat is vrij boring.
 
Ik heb zelf ook google+ maar vind het irritant dat er geen algemene wall is (of zie ik die over het hoofd)? Of heb je een aparte wall voor iedere circle ofzo?

Anders heb je alleen profielen en dat is vrij boring.

als je op updates klikt is de wall voor al je contactpersonen (zoals fb). als je op je circles klikt is het alleen voor die bepaalde circel.
 
Zat eraan te komen
 
Ik weet niet waar google mee bezig is, het lijkt erop alsof het al weer de kant op gaat van google wave enzo. Gelimiteerde inschrijvingen, enkel accounts voor echte personen, te terughoudend in gebruik van technieken die ze hebben vanwege privacy issues zoals gezichtherkenning, etc..

De early adopters gaan er al weer weg omdat hun facebook vrienden er niet zitten, en die hebben dan geen reden om er heen te gaan.

Nu kan ik m'n voorstel van vanmiddag om een g+ account te maken voor de afdeling en zo wat meer awareness in de relevante netwerken te creëren dus ook weer intrekken.

Dikke faal imho.
 
Ik weet niet waar google mee bezig is, het lijkt erop alsof het al weer de kant op gaat van google wave enzo. Gelimiteerde inschrijvingen, enkel accounts voor echte personen, te terughoudend in gebruik van technieken die ze hebben vanwege privacy issues zoals gezichtherkenning, etc..

De early adopters gaan er al weer weg omdat hun facebook vrienden er niet zitten, en die hebben dan geen reden om er heen te gaan.

Nu kan ik m'n voorstel van vanmiddag om een g+ account te maken voor de afdeling en zo wat meer awareness in de relevante netwerken te creëren dus ook weer intrekken.

Dikke faal imho.
Ik voorspel Google+ dan ook nog steeds een langzame dood.
 
Back
Naar boven