AndroidHealthClinic

Facebook verwijderen en weer aanmaken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daarom heb ik al mijn pics van internet gehaald.
 
Ik wil graag het verhaal horen achter de wil om je huidige account op te zeggen maar wel een nieuwe aan te maken.:)
Geen verhaal. Gewoon een verwaarloosde account met 10.000 inbox berichten (facebook spelletjes) en mensen die ik totaal niet ken die je toe gaan voegen en berichten sturen en zo. Verwijderen leek me gewoon het makkelijkste. Had eerst Hyves, maar dat is al helemaal bullshit.

Daarom heb ik al mijn pics van internet gehaald.
nbu99i.gif

:trollface:
 
mensen die lullen datg je FB niet kan verwijderne moeten mijn vorige post eens lezen

zogenaamd weten jullie wat wel en niet kan

:roflol:
 
Waarom aanmaken, je zet heel je leven erop.. iedereen weet waar je zit, of hebt gezeten, waar je woont,.. gwn alles. Wedden dat je er ooit nog problemen mee krijgt?
 
Waarom aanmaken, je zet heel je leven erop.. iedereen weet waar je zit, of hebt gezeten, waar je woont,.. gwn alles. Wedden dat je er ooit nog problemen mee krijgt?
Dat is toch je eigen keuze of je dat erop zet?
 
Een groot probleem heb ik ook met mijn account. Ik heb een nieuwe wachtwoord aangevraagd, alles was goed, tot naar een moment dat, van ik bevestigd mijn account, ik kreeg totaal een andere vraag als ik heb ingesteld. :'(
 
Heb zo het vermoeden dat je zelf niet echt weet wat je typt.
 
Een groot probleem heb ik ook met mijn account. Ik heb een nieuwe wachtwoord aangevraagd, alles was goed, tot naar een moment dat, van ik bevestigd mijn account, ik kreeg totaal een andere vraag als ik heb ingesteld. :'(

wat
 
Ze willen mijn naam niet veranderen.
wat een k*t zooi is het eigenlijk...
 
Als U mij bedoelt,
dan heb ik werkelijk geen flauw idee, ik heb het nu al 3x gevraagd met elke keer NO(nee)...

Maar iets verzinnen met een nieuwe account of zo..
 
Een groot probleem heb ik ook met mijn account. Ik heb een nieuwe wachtwoord aangevraagd, alles was goed, tot naar een moment dat, van ik bevestigd mijn account, ik kreeg totaal een andere vraag als ik heb ingesteld. :'(
Interessant
 
Ik heb geen Facebook.

Bedankt voor je input. :)

Anyhow, waarom heb je het niet gewoon geprobeerd met een alternatief email om een accountje aan te maken, te deleten en kijken of je de mail opnieuw kan gebruiken?
 
Yep. Verwijderen, 21 dagen wachten, opnieuw aanmaken met zelfde emailadres. Been there.

Karma voor het enige goede antwoord graag.
 
Back
Naar boven