MuscleMeat

failure of maximale massa toename?

Bezoekers in dit topic

StevenG zei:
hm dan zit de men's health ook wel fout
Bel de krant! :eek:

Ik vind je schema niets. teveel en teveel isolatie oefeningen (en die heb je niet nodig als je doel is om de 'grote spieren' te trainen).

Maar ik ben jou niet. Dus probeer het gewoon uit. Als het niet werkt (dwz geen vooruitgang) dan moet je wat anders proberen. Ik zou er dan op gokken je schema uit te kleden naar minder oefeningen en meer basisoefeningen. En 3 keer per week ipv 5. Probeer & leer. Succes!

BBD zei:
Mijn punt: is veel werk, en schiet er zelf niets mee op.
Mijn punt 2: uitzoeken wat voor je werkt is een prima manier om veel tijd verloren te gaan.

Laten we maar weer ontopic gaan.

Haha zeg dan gewoon niets grapjas.

• Topic Starter Topic Starter
Okay dan :-)
idd het schema waar kerel naar verwees alleen paar dingen aangepast.. (van een trainingsdag een rustdag gemaakt en heb wat oef veranderd)
maar ik laat dit schema dan vallen.. want toch net iets teveel negatieve commentaar, ik zal morgen wat tijd steken om het te verwerken en post het wel terug hier! Grtz en bedankt voor jullie commentaar alvast

Mans zei:
Haha zeg dan gewoon niets grapjas.

nee inderdaad zeg. Is al een keer eerder gebeurd dat mensen zich gruwelijk hebben geergerd aan jouw manier van replyen DBB!!! Als jij aageeft dat je het antwoord wel weet, geef het dan ook..en doe gewoon niet zo moeilijk man

BBD zei:
Jewel. Hij deed een uitspraak waar ik op reageerde.

Dat is net zoiets als iemand zegt dat je 7857384 x 57484753857 niet uit je hoofd kan uitrekeken. Als er iemand is die dat kan, kan die toch zeggen, jawel het is mogelijk, maar hoeft hij het toch niet perse te doen?

Gast, wat kan jij soms verschrikkelijk moeilijk doen. Geef gewoon eens normaal antwoord in plaats van deze onzin die op een tienerfroum thuishoort

@ Topic starter, waarom doe je niet een 3 daags split schema en een 4e dag die je traint extra herhaling van een andere dag?
Dan train je in 3 weken tijd je hele lichaam 4x.
Dat is toch voldoende?

Zou je dat nog iets precieser kunnen zeggen?
Je zou dus 4/7 trainen? en welke spiergroepen welke dag dan?
In 3weken tijd je lichaam 4x trainen klinkt alleszins goed..
thx alvast

Demonsquad zei:
@ Topic starter, waarom doe je niet een 3 daags split schema en een 4e dag die je traint extra herhaling van een andere dag?
Dan train je in 3 weken tijd je hele lichaam 4x.
Dat is toch voldoende?

o t*fus..

3 daagse split?

denk eens niet zo in single factor.. als je drie dagen gaat, ga dan 3 dag full body.. of als je 4 dagen gaat, ga dan dual factor UB/LB..

dan train je in 3 weken je hele lichaam 9 of 6 keer..

Zou je hier meer info over willen geven?
Voor massa toename, welke oef upperbody? welke lowerbody?
dank alvast

StevenG zei:
Zou je hier meer info over willen geven?
Voor massa toename, welke oefening upperbody? welke lowerbody?
dank alvast

Kijk het schema wat ik net postte, of dat van moob.

Basis oefeningen voor ub: Bankdrukken, Military press, Rows, Chins, dips, bb curls & extensions evt als extra isolatie.
Voor lb: Squats (en varianten, front squats, back squats, overhead squats), Deadlift (en varianten, romanian, one arm), glute ham raises, goodmornings, evt calf raises & leg presses.

Terug
Naar boven